dus jij zou met zo'n ding op je kop lopen omdat het "hip" is, terwijl je geen flikker kunt zien en je er als een mongool uitziet?quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:12 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Alsof alles wat je draagt een functie moet hebben[ afbeelding ]
quote:
Als ze die nou eens verkochten.quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:31 schreef McKillem het volgende:
What the fuck is dat voor slap aftreksel van onderstaande?
[ afbeelding ]
Klacht: Hypes van tegenwoordig.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) heeft er ook 1 !!!
Ik heb hem al gezegd dat hij niet meer mijn broertje is, en dat hij het moet wagen om onze gezamenlijke achternaam te gebruiken, hij verzint maar een nieuwe.
De zoektocht naar Beverton!
PI's zijn belangrijk.
Dat zeg ik nietquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:30 schreef Florian_ het volgende:
[..]
dus jij zou met zo'n ding op je kop lopen omdat het "hip" is, terwijl je geen flikker kunt zien en je er als een mongool uitziet?![]()
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:59 schreef Rhythm het volgende:
VERRAAD!!!
Mijn broertje (Goeie maatregel, volledig uit de maatschappij verbannen dit soort debiele dingen. Waarom zou je in godesnaam ook maar 1 sec op die mongool willen lijken trouwens?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) heeft er ook 1 !!!
Ik heb hem al gezegd dat hij niet meer mijn broertje is, en dat hij het moet wagen om onze gezamenlijke achternaam te gebruiken, hij verzint maar een nieuwe.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smeuïg tot op de bodem.
Op vrijdag 18 juni 2010 12:16 schreef Ayca het volgende:
Broodje Pindakaas is pas lekker :9~
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:19 schreef BroodjePindakaas het volgende:
[..].
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:30 schreef xminator het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smeuïg tot op de bodem.
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:16 schreef BroodjePindakaas het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:24 schreef xminator het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smeuïg tot op de bodem.
Drie keer raden hoe jij erbij looptquote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 17:55 schreef BroodjePindakaas het volgende:
[..].
Niet met zo'n bril opquote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:24 schreef Meneer-Goud het volgende:
[..]
Drie keer raden hoe jij erbij loopt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |