en daarom zijn ze o-zo hipquote:Op woensdag 4 juni 2008 18:44 schreef BoerBert het volgende:
Ok-klacht. Weet hierdoor pas hoe die dingen echt in elkaar zitten. Zijn wel lelijk.
Ja prima, maar er zal wel een reden voor zijn geweest dat dit concept het nooit eerder gehaald heeft. Nu vind men het ineens hip om met zo'n achterlijke grille rond te lopen. Alleen nog een automerkje erop en je bent klaar.quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:30 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Dit concept was er eerder dan de zonnebril.
quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:44 schreef Lyzio het volgende:
Die ene gast heeft er zelfs een t-shirt vanDat is zo niet nog triester dan dat rooster op je pan.
kankerquote:
quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:10 schreef snorfiets het volgende:
[..]
boehoe ik doe net alsof ik niet weet dat het crocs zijn
Oh best veel, ik denk dat ik er rond de 200-300 heb gedaan. Dat was vorig jaar toen ik metaalbewerker was in een gare fabriek, omdat ik tussen twee opleidingen in zat..quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:37 schreef snorfiets het volgende:
Ff intresse tonen:
hoeveel heb je er moeten maken?
ik moet ook vaak rekken ed maken, maar die zijn vooral voor in de industrie/landbouw (handheiers, werkbanken en ga zo maar door!) en dat is meestal maar 1 of 2 stuks per productie.
idd. ik ben dan ook meer bezig met het uitzoeken van de maten en het materiaal wat ik ging gebruiken dan het lassen/zagen/boren opzich.quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oh best veel, ik denk dat ik er rond de 200-300 heb gedaan. Dat was vorig jaar toen ik metaalbewerker was in een gare fabriek, omdat ik tussen twee opleidingen in zat..
Scheelt wel als je er maar 2 hoeft te doen, verveelt het niet zo snel...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |