Verlating van hulpbehoevenden door zij die beroepsmatig tot hulpverlening geroepen zijn is strafbaar, het is maar dat je het weet.quote:
Ik ben niet in functiequote:Op woensdag 4 juni 2008 23:58 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Verlating van hulpbehoevenden door zij die beroepsmatig tot hulpverlening geroepen zijn is strafbaar, het is maar dat je het weet.
Jammer, maar dan kan het nog altijd een overtreding opleveren in geval er sprake is van uitdrukkelijk levenshevaar (i.c. is dat natuurlijk zo, we hebben het hier over een drugsdealer, ik bedoel maar). Waarbij het feit dat je uit hoofde van je professie beter weet natuurlijk niet in voordeel werkt.quote:
Maar dat is nu juist een stoornis.quote:Wat kun je er nog meer van zeggen? Het kind heeft het 1 maandje leuk gehad met die vent en sindsdien is het drama. Hij kan onmogelijk zo veel krediet hebben opgebouwd dat een weldenkend mens dat pikt. Tenzij ze op drama kickt
Eigenlijk is het verhaal zo slecht en ongeloofwaardig en is dit het enige topic van TS dat ik een en ander met een korreltje zout neem. En vervolg me dan maar Duck, als je dat lekker vindtquote:Op donderdag 5 juni 2008 00:06 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Jammer, maar dan kan het nog altijd een overtreding opleveren in geval er sprake is van uitdrukkelijk levenshevaar (i.c. is dat natuurlijk zo, we hebben het hier over een drugsdealer, ik bedoel maar). Waarbij het feit dat je uit hoofde van je professie beter weet natuurlijk niet in voordeel werkt.
[..]
Maar dat is nu juist een stoornis.
'vrouwen' die in zulke trucs trappen zijn (nog) geen echte vrouwen.quote:
Strafrecht is niet mijn ding, helaas.quote:Op donderdag 5 juni 2008 00:08 schreef Xennia het volgende:
[..]
Eigenlijk is het verhaal zo slecht en ongeloofwaardig en is dit het enige topic van TS dat ik een en ander met een korreltje zout neem. En vervolg me dan maar Duck, als je dat lekker vindt
Waarom hebben jullie zo de pik op mij?quote:Op donderdag 5 juni 2008 08:56 schreef vosss het volgende:
-edit- dat gingen we dus niet meer doen-
ik was er nog een paar vergeten....quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Waarom hebben jullie zo de pik op mij?
Ik zie berichten die meer offtopic en onzin zijn en die blijven wel gewoon staan![]()
!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |