Ambtenaar zeker?quote:
quote:
Nee!quote:
quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:44 schreef Ynske het volgende:ben zelfs te traag om foto's te bewerken
ga maar Hannah Montanakijken
Mirtazapinequote:
Sommige mensen moeten werken hequote:
Hier is het nog best lekker in mijn kantoortje aan de schaduwkantquote:Op woensdag 4 juni 2008 16:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten werken heHier net maar weer 2 dubbele espresso's op
Zit bijna te slapen. Het wordt er niet koeler op op kantoor
in dit kantoor hier (lees: huis) wordt het ook niet koeler... het is hier verdulleme 28 graden...quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten werken heHier net maar weer 2 dubbele espresso's op
Zit bijna te slapen. Het wordt er niet koeler op op kantoor
Ynske is stonedquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
Mirtazapine
grootste bijwerking in het begin: sufheid, slaperigheid, duizeligheid en verminderd reactievermogen
quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:21 schreef PankPinther het volgende:
[..]
Ynske is stoned![]()
Ik zou meteen foto's gaan maken als ik jou was, wie weet wat er voor creatiefs uit komt
Jaaaaaa, tis geluktquote:Op woensdag 4 juni 2008 17:23 schreef Yoni het volgende:No more monday mornings for me
![]()
Vanaf vandaag werk ik 36 uur en ben ik elke maandag vrij![]()
![]()
Oh, en ik ben ook ambtenaar gewordenNaja, soort van dan, want zit nog wel een half jaar eerst gedetacheerd daar. Daarna word ik een echte assut goed is
Ben echt zo blij! De plek is ook zo tof en mijn collega's echt zo gezellig!quote:
Hahaha tof! Gaan we het morgen wel over hebben, maar denk het nietquote:Op woensdag 4 juni 2008 18:30 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ben echt zo blij! De plek is ook zo tof en mijn collega's echt zo gezellig!
Alleen 'even' gaan wennen aan vroeg opstaan, want ik wil tussen 7.30 en 8.00 beginnen 's morgens![]()
Krijg morgen mijn nieuwe mailadres als het goed is, dus dan kan je me weer lastig vallen onder werktijdZijn we nu trouwens niet indirect collega's geworden eigenlijk?
Tof! Feliquote:Op woensdag 4 juni 2008 17:23 schreef Yoni het volgende:No more monday mornings for me
![]()
Vanaf vandaag werk ik 36 uur en ben ik elke maandag vrij![]()
![]()
Oh, en ik ben ook ambtenaar gewordenNaja, soort van dan, want zit nog wel een half jaar eerst gedetacheerd daar. Daarna word ik een echte assut goed is
Ah nu weet ik wat ik mis...quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:35 schreef prupke het volgende:
Op het werk was het 31 graden vandaag...
thuis is het nu 25.5 graden
lekker koud biertje erbij en lekker stil zitten achter de pcavond allemaal
Waarmee belicht?quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:30 schreef Erasmo het volgende:
Van mijn rolletje kwamen er wel 3 foto's terug, volgens mij is er iets fout gegaan
Fysio is kutquote:Op donderdag 5 juni 2008 09:49 schreef Ynske het volgende:
hier zometeen eerst naar de fysio
dan naar Swaak nog wat foambord en klemmetjes halen
dan nog wat plakken en morgen ophangen
fysio is niet kutquote:Op donderdag 5 juni 2008 09:59 schreef mash_ het volgende:
[..]
Fysio is kutnouja ik heb het ee half jaar elke week gehad. maarja
fotosquote:Wat moet je plakken en ophangen dan?
Ja ok daar is het wel fijn voor. Maar ik lag daar steeds 20min ofzo en zat ze beetje aan me knie te trekken en vragen of het pijn deed en dat was het welquote:Op donderdag 5 juni 2008 10:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
fysio is niet kutis een heerlijke manier om uiteindelijk weer te kunnen gaan werken
[..]
fotos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |