Ik heb hier op zolder echt alle jaargangen van Eppo tot en met SjoSji. Op markplaats gekocht voor zegge en schrijven 25 euro.
Ik ben blij dat het blad terugkomt, ik heb me gelijk geabonneerd. Heb zelf eens in de rubriek "Voor de Leeuwen" gestaan met een eigen strip. Hoewel men vaak zegt dat SjoSji geen goed blad was ben ik dat echt niet eens met de mensen, het blad was kwalitatief erg hoogstaand, het had alléén de tijd niet mee, de opkomst van het internet heeft hier gewoon roet in het eten gegooid.

Don Lawrence kreeg gewoon te weinig betaald in Engeland voor zijn strip Trigië, hij kreeg in Nederland veel meer waardering. Don was wel een echte typische Engelse tekenaar.

De kronieken van de tussentijd waren ook heel goed, maar mensen wilden Don en kregen, lol, John kelly, ik zweer het je, bij het zien van de allereerste pagina wist ik al dat Dick Matena de tekenaar was, zijn stijl is altijd erg herkenbaar.

De jaren 80 met Eppo en later Eppo Wordt Vervolgd waren vooral dankzij Sjors en Sjimmie echt geniaal, die sprongen in op de trends van die tijd: graffiti, vandalisme, Madomma, Michael Claxon. Haha

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.Bansheeboy: Fok!ker van de week! [Without heart we would be mere machines]Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma