Zo onleesbaar is het toch niet.quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:22 schreef Liquidootje het volgende:
Kijk, net zo onleesbaar als jouw stukje trouwens.
Interpunctie, leestekens, misschien af en toe eens een witregel ertussen.. Ja, zo onleesbaar is het wel.quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:26 schreef FlashingLights het volgende:
[..]
Zo onleesbaar is het toch niet.
Fix nou maar je zusje voor me.quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:32 schreef Liquidootje het volgende:
Soms he laster. Soms he echt.
De wat ...quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:37 schreef erodome het volgende:
De kont is 1 grote erogene zone, daarop tikken, krassen, kriebelen, strelen enz enz enz enz is erg erotisch, hoever je daarmee gaat hangt af van tot waar je het lekker vindt.
Dit hele topic is gevuld met geretardeerde dyslectische uitkeringtrekkers zonder woordenschat.quote:
Geld?quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:45 schreef Liquidootje het volgende:
En beide altijd in voor batsen-voor-vul-in-tegenpresetatie.
Wel met lekkere personen van het vrouwelijke geslacht. Maargoed, website = geld.quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:46 schreef Liquidootje het volgende:
Huh? Bij jou was het toch website-voor-batsen
Open eens een topic daarover in Digi, kijken hoeveel opdrachten je binnenkrijgt.
quote:Laster schreef:
Ik bouw state of the art website voor u.Zelf kunnen bij houwe kqua texte Weblog Banner Reclame Google Adsense En foto's om met je bff's te dele
Hier voor vraag ik 1 uur bats tijd.
Oplevering binnten 7 werkdagen.
Aanmelden via pm. Alleen 14+ chickies zonder puistjes met borste.
kthnxbb
quote:
Kan Danny lekker meegenietenquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:53 schreef FlashingLights het volgende:
Jongens PM is uitgevonden met een reden.
520MPH!quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:06 schreef katerwater het volgende:
Kijk eens of je hier van kan genieten.![]()
http://www.albinoblacksheep.com/flash/spankthemonkey
Wat mij bezielt? Ik vind het gewoon geil en lekker als ik stevig op zn hondjes gepakt wordt, dat ik word gespankt en aan mijn haren wordt getrokkenquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:16 schreef FlashingLights het volgende:
Verder wat bezielt de vrouw om dat uberhaupt te willen?
Nou dat was de vraag in die game show een grote kerel ... als in groot qua postuur.quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:07 schreef Angst het volgende:
in elk geval dat grote maakt het voor mij een rare vraag
mag een normale vent ook?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |