Hehe p0wned!!1!EinZ!!!1quote:
spam heet zoietsquote:Op woensdag 4 juni 2008 01:25 schreef Nembrionic het volgende:
Oh men..een megasoemp!
yupquote:Op woensdag 4 juni 2008 01:25 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens..moeten jullie niet slapen?
nee dusquote:Op woensdag 4 juni 2008 01:26 schreef Nembrionic het volgende:
Zoe ik een hele pagina vol krijgen in mijn eentje?
Ja, pa.quote:Op woensdag 4 juni 2008 01:25 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens..moeten jullie niet slapen?
Vet tofquote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja maar ik ga 3 dagen op sleehondentocht
Oi! Niks mis met Jägermeister en advocaat is zo nu en dan ook best lekker (bijvoorbeeld over ijs)quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:05 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
Wat wou je drinken jongen, jägermeister of een advocaatje?
Verlept? Maar ik zie eruit als 30 ofso. Dus een 17-jarige die 30 lijkt?quote:Op woensdag 4 juni 2008 01:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, pa.![]()
Dat bewijst dan wel weer dat je geen 17 meer bent.
Zie je er echt zo verlept uit?!?!
Dat weet ik jaquote:Op woensdag 4 juni 2008 01:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vet tof! Heb ik ook een keer gedaan in 2003, maar dat was een veel kortere tocht.
Maar hoe je het uitspreekt?quote:Alvast een paar woordjes Fins:
Menna = gaan met die banaan, honden!
Seis = Stop
Kiva hiihtopuku = leuk skipak
Ik zelf niet, maar m'n moeder vast wel. Alleen geen idee waar die nu zijn...quote:Op woensdag 4 juni 2008 01:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat weet ik ja
Heb je eigenlijk fotos gemaakt?
Menna en seis zijn fonetisch opgeschreven omdat ik geen idee heb hoe je die speltquote:[..]
Maar hoe je het uitspreekt?
Ik wou dat ik de mijne nog had.quote:Op woensdag 4 juni 2008 01:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Niet dat het iemand interesseert, maar ik heb vanavond op een Johnny Mnemonic flipperkast een score van 1 miljard 379 miljoen nog wat gehaald, genoeg voor een gratis tweede spel. In dat tweede spel nog een derde gratis spel gewonnen en in het derde spel weer een (speciale targets gehaald) maar na drie spellen had ik geen zin meer. De vierde dus voor iemand anders achtergelaten
Tijden lol gehad voor 50 cent
Rotmuggen ookquote:Op woensdag 4 juni 2008 03:28 schreef MaJo het volgende:
Damn, ik kan niet slapen omdat ik gruwelijke jeuk aan mijn enkel heb![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |