die tekst heb ik van een collega van me die vandaag 25 is gewordenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ligt eraan of je round, ceil of floor gebruikt
yep, je word oudquote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:03 schreef LadyBlack het volgende:
Nou ik heb dus laatst voor het eerst een kater gehad, terwijl ik niet bijzonder veel had gedronken
Vraag je je af.... samenloop van omstandigheden of word ik nou oud?![]()
Nou, het is geen hele moeilijke zin om zelf te bedenken hoorquote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
die tekst heb ik van een collega van me die vandaag 25 is geworden
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:03 schreef Supersheep het volgende:
* Komt met rollator de berjaardensoos binnen
Allebei. Ik kan er nu ook minder tegen dan toen ik 16-18 was.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:03 schreef LadyBlack het volgende:
Nou ik heb dus laatst voor het eerst een kater gehad, terwijl ik niet bijzonder veel had gedronken
Vraag je je af.... samenloop van omstandigheden of word ik nou oud?![]()
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:03 schreef Supersheep het volgende:
* Komt met rollator de berjaardensoos binnen
Hoor ik daar gehuil uit de kinderhoekquote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:05 schreef Yurithemaster het volgende:
stelletje oude lijken hier![]()
Ik word alweer 20![]()
Oh, ik kon echt niet wachten tot ik tiener-af wasquote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:05 schreef Yurithemaster het volgende:
stelletje oude lijken hier![]()
Ik word alweer 20![]()
quote:
quote:hellzapoppinUp (1 day ago)
one on the greatest song ever... it should be send in space along with Beethoven's 5th Symphony.
Ik ben al over tijd.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Hoe oud worden schapen gemiddeld dan?
Yaaaaaaaaayyyyquote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:06 schreef iamredleader het volgende:
* iamredleader komt ook in rolstoel aangereden![]()
Zo, even vreselijk decadent op de laptop in bedkon nog niet slapen, dus even een schaameloze post hier.
En als je 25 wordt... ben je een KWART EEUW!!!
Mwoah, ik moet eerlijk zeggen dat m'n 25e, 26e en 27e verjaardag niet echt bijzonder waren. Behalve dan m'n 26e een beetje, omdat dat m'n eerste verjaardag als getrouwd man wasquote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:08 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Yaaaaaaaaayyyysupermooi, een kwart eeuw meedraaien
quote:
"AKQ SC #1.451.724 waar de oude garde zich beklaagd over de jeugd van tegenwoordig"quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
zien jullie ons al zitten, over 30 jaar, nog steeds in de SC, en dan maar schelden op 'de jeugd van tegenwoordig' en roepen dat 'vroeger alles beter was'?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |