abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 juni 2008 @ 10:59:03 #51
216640 Victorr
De einz!!1111!11er der fok.
pi_59329290
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 09:57 schreef Rossoneri het volgende:
Ik moet zeggen dat alles tot nu toe het perfect doet

UPC
Wij hebben tv, radio en internet, telefonie van UPC en al een hele tijd. Zal ook wel te maken hebben dat wij flinke bundels hebbe! Sorry paupers Grapje heur.. Bevalt prima hiero is dan ook weer dat mijn vader best harsh is en gerust zegt dat alles weg mag als een defect asap niet gerepareerd word (en ze luisteren dan echt wel hoor, doorzetten! )
pi_59331674
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 10:02 schreef Cothen het volgende:
Dat ze je nog geen digitale tv hebben aangesmeerd.

"Met digitale tv heeft geen sneeuw meer meneer."

Daarover hebben ze me inmiddels al 3 keer gebeld, de eerste keer heb ik ze nog hun verkooppraatje laten doen en ze daarna vriendelijk duidelijk gemaakt dat ik daar geen behoefte aan heb. De 2e en 3e keer ging het afkappen wat sneller.
Na mijn eerste telefoontje aan de storingsdienst 2 weken geleden kreeg ik opeens "heel toevallig" twee keer achter elkaar spam mail van UPC met als subject "Voor iedereen die <mijn volledige naam> heet" met als inhoud een verkooppraatje over digitale HD tv. Kansloos.
  donderdag 12 juni 2008 @ 12:26:00 #53
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_59331893
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 21:35 schreef Farenji het volgende:

[..]

Ja, alleen op zich he, vind ik kpn nog een groter kutbedrijf. Het is wel een beetje kiezen tussen stalin en hitler he.
Ik lach me de kanker hier

Maar idd, UPC is een ramp qua helpdesk enzo. Als 't werkt is alles prima maar daarbuiten...

Hoewel ik 1 keer heb meegemaakt dat 'n dame van de helpedesk mij terug belde en echt uren d'r best deed om het op te lossen Maar dat is een detail
pi_59332290
laatst ook weer zon klapmongool aan de lijn

upc doos: ik zie dat u al jaren klant bij ons bent
ik: ja weinig keus he
zij: heeft u misschien intresse in digitale televisie
ik: nee maar probeer het morgen nog eens. wellicht is 3 x scheepsrecht
pi_59336119
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 10:04 schreef ColtZ40 het volgende:

[..]

Wacht maar tot je gaat verhuizen of iets anders wil veranderen.
Of een combinatie hiervan, dan krijgen ze het helemaal niet meer voor elkaar.

Ik ben pas verhuisd en ging van een oude internet aansluiting naar een 3 halen 2 betalen pakket. En ook nog eens een nummer overname voor de telefoon in gang laten zetten.

Ik heb meer dan een maand geen internet gehad en ook geen telefoon, toen ik het uiteindelijk wel kreeg, zat ik op de snelheid van een inbelverbinding, ipv 16MB.
Ik heb meer dan Euro 60,= gebeld om alles voor elkaar te krijgen wat ik wilde hebben. Iedere keer zou ik terug gebeld worden door iemand die me perfect zou kunnen helpen. Ik wacht nog steeds op 8 telefoontjes, die ze me beloofd hebben.
Nu heb ik uiteindelijk wel de juiste snelheid voor het internet, nadat ze er achter kwamen dat er een foutje was in de wijkcentrale, vanwaar het signaal veel te hoog naar de woningen werd gestuurd en er was niet afgemoteerd in mijn woning (nieuwbouw).
KPN heeft me bevestigd dat mijn nummer overgenomen zal worden door UPC, maar nog steeds heb ik een tijdelijk nummer en niet mijn eigen nummer.

Dit klinkt kort, als je het zo leest, maar het speelt zich al af vanaf maart.

Of ik mijn eigen nummer ooit nog zal gaan krijgen betwijfel ik.
  vrijdag 13 juni 2008 @ 01:02:44 #56
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_59353216
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 10:59 schreef Victorr het volgende:

[..]

Wij hebben tv, radio en internet, telefonie van UPC en al een hele tijd. Zal ook wel te maken hebben dat wij flinke bundels hebbe! Sorry paupers Grapje heur.. Bevalt prima hiero is dan ook weer dat mijn vader best harsh is en gerust zegt dat alles weg mag als een defect asap niet gerepareerd word (en ze luisteren dan echt wel hoor, doorzetten! )
Jij geloof dat zelf
Alsof het die gasten iets interesseert, 1 klantje meer of minder
  vrijdag 13 juni 2008 @ 02:13:15 #57
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_59353728
Je OP is te lang maar het zal vast kut zijn.

Sterkte TS!
pi_59364336
Nou gelukkig eindelijk eens een positief bericht: de UPC monteur is geweest, aardige gozer, had zo het probleem te pakken: mijn stekker zat blijkbaar los in het wijkkastje. Alles doet het weer!
  vrijdag 13 juni 2008 @ 15:07:08 #59
212162 Keesch
Kopkaasch.
pi_59364446
Het is Patat!
  vrijdag 13 juni 2008 @ 15:25:04 #60
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_59364953
Ik werd laatst gebeld over die 3 voor 2 actie, het kon niet goedkoper hoor!!!
Toen ik vertelde dat ik afgelopen jaar alles om heb gezet naar een pakket wisten ze niet meer waar ze ook weer voor betaald worden
"Dat is vreemd mevrouw!"
Ja daag muts, je werkt toch bij het klote bedrijf!
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')