Kwa tv en radio heb ik helemaal niks te kiezen hier. Het is of upc, of niks.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:49 schreef Salvad0R het volgende:
Daarom moet je de providers van je radio tv & internet gescheiden houden, kan je het één nog doen terwijl het andere stoort
Beroep: student.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:49 schreef Mr.Cooper het volgende:
Donderdag kwam ik thuis na een dag hard werken, en dacht eens ff lekker op de bank neer te pleuren...
Toen stopte ik, luie flikker.
Kon ik ze maar boycotten.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:04 schreef Acinonyx het volgende:
iemand interesse om UPC te gaan boycotten ?![]()
Natuurlijk heb jij wel een keuze, neem Digitenne b.v. dus er is een keuze.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:12 schreef Farenji het volgende:
[..]
Kon ik ze maar boycotten.
Het is toch godsgeklaagd dat je niet eens keuze hebt? Ze hebben op het gebied van kabel gewoon een monopolie hier. Zo kun je natuurlijk alles flikken, klanten kunnen toch niks doen behalve ja en amen zeggen. Naar de concurrent stappen kan niet.
Ik moet je helemaal gelijk geven, daar had ik niet aan gedacht. Is nog goedkoper ook. Dat ga ik eens serieus overwegen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:14 schreef Juup© het volgende:
[..]
Natuurlijk heb jij wel een keuze, neem Digitenne b.v. dus er is een keuze.
Anaal Digitaalquote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:18 schreef Acinonyx het volgende:
Canal Digitaal ftw ! da heb ik ook, en zoveel zenders da je der scheel van ziet,, veel meer dan die kut-upc
Hoi, welkom op FOK!.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:24 schreef Mr.Carter het volgende:
UPC KK KKLIJDERS MAAK MIJ FOKKIN TV EIKELS!!!
Eerst een paar zenders stuk nu al 3 dagen ALLE.
Opbokken met die gasten.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:24 schreef Mr.Carter het volgende:
UPC KK KKLIJDERS MAAK MIJ FOKKIN TV EIKELS!!!
Eerst een paar zenders stuk nu al 3 dagen ALLE.
Ja, alleen op zich he, vind ik kpn nog een groter kutbedrijf. Het is wel een beetje kiezen tussen stalin en hitler he.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:29 schreef Adelante het volgende:
Hier ook digitenne aangeschaft, kijk niet veel tv meer en UPC is een kutbedrijf, dus die paar kanaaltjes voor 6 euro in de maand...KPN
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:35 schreef Farenji het volgende:
[..]
Ja, alleen op zich he, vind ik kpn nog een groter kutbedrijf. Het is wel een beetje kiezen tussen stalin en hitler he.
[..]
Ja, alleen op zich he, vind ik kpn nog een groter kutbedrijf. Het is wel een beetje kiezen tussen stalin en hitler he.
Tele2 heeft ook digitennequote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:35 schreef Farenji het volgende:
[..]
Dat is UPC in het kwadraat sinds die fusie van die kabelhoerenquote:
Eens. Hier heeft twee weken 't internet d'ruit gelegen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:54 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat is UPC in het kwadraat sinds die fusie van die kabelhoeren
Ziggoquote:
Blokkendoosquote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:29 schreef Adelante het volgende:
Hier ook digitenne aangeschaft, kijk niet veel tv meer en UPC is een kutbedrijf, dus die paar kanaaltjes voor 6 euro in de maand...KPN
Ik zou het wel weten!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:54 schreef Farenji het volgende:
[..]
Kwa tv en radio heb ik helemaal niks te kiezen hier. Het is of upc, of niks.![]()
Of meerdere mogelijkheden maken, zo heb ik internet van UPC, maar ook van Hetnet, ik heb Digitenne en analoge TV van UPC, ik heb een GSM met een simcard van Hi, maar ook eentje van UPC en vaste telefonie van, daar is ie weer, UPC, maar ook van KPN.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:49 schreef Salvad0R het volgende:
Daarom moet je de providers van je radio tv & internet gescheiden houden, kan je het één nog doen terwijl het andere stoort
Dus je betaald 100 euro+ per maand.quote:Op woensdag 4 juni 2008 04:23 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Of meerdere mogelijkheden maken, zo heb ik internet van UPC, maar ook van Hetnet, ik heb Digitenne en analoge TV van UPC, ik heb een GSM met een simcard van Hi, maar ook eentje van UPC en vaste telefonie van, daar is ie weer, UPC, maar ook van KPN.
Ik heb een week geleden Telfort aangevraagd nog niks van gehoord. Zijn ze na het sturen van de brief wel snel met aansluiten?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:04 schreef Acinonyx het volgende:
2 maanden geleden hadden we hier UPC-internet besteld maar daar hebben we nog steeds nix van terug gehoord, daarom hebben we een paar weken terug maar Telfort-internet besteld en die was er binnen 3 weken xD
Telfort is sneller en ook nog eens goedkoper
UPC:: 'we sturen u uw bestelling binnen 5 werkdagen op' ja vast
iemand interesse om UPC te gaan boycotten ?![]()
Wat was je functie binnen dat bedrijf, papierversnipperaar?quote:Op donderdag 12 juni 2008 01:23 schreef Ringo het volgende:
UPC![]()
nog steeds een tyfusbedrijf dus. Heb hun klachtenbrieven nog mogen behandelen, kwamen echt stáápels van binnen, iedere dag. Bomwaardige business
Dit is nieuw en origineel.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:53 schreef beverton het volgende:
TS kan er niet mee omgaan.
quote:Op donderdag 12 juni 2008 03:37 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Wat was je functie binnen dat bedrijf, papierversnipperaar?
Wacht maar tot je gaat verhuizen of iets anders wil veranderen.quote:Op donderdag 12 juni 2008 09:57 schreef Rossoneri het volgende:
Ik moet zeggen dat alles tot nu toe het perfect doet![]()
UPC
dat gaat ook wel eens fout in je voordeelquote:Op donderdag 12 juni 2008 10:04 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Wacht maar tot je gaat verhuizen of iets anders wil veranderen.
Mensen met onuitspreekbare namen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:46 schreef Farenji het volgende:
Kon mijn naam niet uitspreken, en mijn straatnaam ook niet. Maar goed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |