The soap continues...
Natuurlijk nog steeds geen tv. Ik heb een paar keer gemaild via hun site omdat ik geen zin heb om elke keer een kwartier te wachten en hiervoor nog te moeten betalen. Maar van mail hoor je natuurlijk niks.
Dus toch maar weer bellen. Na 20 minuten lauwe arrenbie kreeg ik een of andere limbo aan de lijn. Hij wist meteen mijn naam (maar kon hem uiteraard OOK niet uitspreken, het is toch gewoon een hollandse naam!) en zag ook meteen dat ik gemaild had. "Oh ze komen dus toch binnen, dacht al dat ze in het zwarte gat verdwenen waren."
Maar goed hij ging kijken hoe het zat. "Tja, drie juni staat als geannuleerd omdat de klant niet thuis was. En eeh, 12 juni staat ... OOK geannuleerd omdat de klant niet thuis was."
Eehh.... vandaag is het de 11e, randmongool. De 12e moet nog komen. Loop je met me te fucken??
Gelukkig zag hij ook zelf de debiliteit wel in en hij ging even bellen. Na 10 minuten Mariah Carey en Snow kwam hij weer terug. Tja die 12e gaat niet meer lukken, het wordt de 13e. Nou ja, vooruit dan maar.
Begint die limbo opeens over "voorrijdkosten omdat ze voor niks een monteur hadden gestuurd, a 40 Euro, da is u vast al wel gecommuniceerd!" WTF??? Ben je van de pot gepleurd??! Ik ontplofte. Maar hij was de onredelijkste niet, hij wilde het dan wel gaan escaleren, er gaat "een speciaal team" naar kijken, en die 40 euro zou ik niet hoeven te betalen. Nou nou wat aardig!! Heb hem duidelijk gemaakt dat ie die 40 euro sowieso ook in zijn muffe bilspleet kan rammen. en als het probleem voor vrijdagavond niet opgelost is dat ie het hele contract er ook bij kan stoppen.
Maar ja nu moet ik verdomme vrijdag tussen 12 en 6 thuisblijven, een exactere tijd kon ie niet geven.
"Nou dan hoop ik dat u snel van uw ruis op uw tv verlost bent!" sloot hij af.

"HET GAAT NIET OM WAT RUIS, IK HEB TOTAAL GEEN SIGNAAL, ACHTERLIJKE GLADIOOL!! OOK MIJN RADIO DOET NIKS MEER!"
"Oh, eeh.... oeps. Mijn excuses."
Ik denk dat ik de aangetekende brief maar vast ga schrijven, ik heb er echt geen vertrouwen meer in. Hoe kan zo'n bedrijf voortbestaan???