abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59099803
Donderdag kwam ik thuis na een dag hard werken, en dacht eens ff lekker op de bank neer te pleuren met de afstandsbediening in mijn hand. Maar nee hoor. Overal sneeuw, op alle kanalen. Ik de kabels checken maar alles ok. Ook de radio gaf alleen ruis. Dus ik op de website van UPC kijken, maar die kutsite is ten eerste zo traag en informatie staat er ook niet op. Ja behalve allerlei zut over digitale tv maar dat heb ik niet.
Na lang zoeken een telefoonnummer gevonden, het storingsnummer. Daar kreeg ik niks over een storing te horen. Maar wel dat de wachttijd langer dan 10 minuten was, en dat de verbinding daarom werd verbroken.

Nou, storing dus, dacht ik. Komt wel weer goed. Dus ik heb maar een goed boek gepakt.

De volgende avond kwam ik lam uit de kroeg en was er gvd nog steeds geen tv!! Maar ze waren toen natuurlijk niet bereikbaar. Dat was maar goed ook!!!

Ik kreeg wel opeens van die irrationele ideeen, "stel nou dat ik vergeten ben om mijn rekening te betalen, en dat ze me gewoon hebben afgesloten!!" Dus ik online kijken, op mijn upc. Maar dat ging allemaal zo teringtraag, dat ik het maar voor gezien heb gehouden.

In het weekend was ik weg dus dan mis je ook geen tv he. Maar gisteren, na weer een lange dag hard werken toch wel. Dus opnieuw bellen, opnieuw was de wachttijd meer dan 10 minuten maar door een 1 te toetsen kon je blijven wachten. Ik dus wachten, wachten, wachten, ja hoor, 20 minuten later kreeg ik zo'n pipo aan de lijn. Kon mijn naam niet uitspreken, en mijn straatnaam ook niet. Maar goed.

Pipo: "oh dat is vervelend meneer, ik ga een monteur inplannen"
Ik: "zeker weten dat het een storing is? Er staat toch geen rekening open ofzo?"
Pipo: "nee echt niet hoor meneer. Alles is in orde, maar ik zie dat het signaal niet doorkomt. Morgen kan een monteur komen."
Ik: "Moet ik daar perse voor thuisblijven?"
Pipo: "Tja, eeh, rotterdam he, daar kunnen we alleen een monteur inplannen."
Ik:
Pipo:
Ik: "Tja ik werk gewoon full time en momenteel kan ik ff geen vrije dag opnemen. Kan ie niet 'savonds komen?"
Pipo: "Eeeh.. even kijken hoor (stilte). Nee helaas, dat kan alleen overdag. "
Ik: "Nou ik heb toevallig volgende week donderdag een vrije dag. ik had eigenlijk andere plannen maar laat hem dan maar komen!"
Pipo: "Okee meneer, dan komt er donderdag de 12e tussen 8 en 1 een monteur langs!"

Dit herhaalde hij nog een keer, voor de zekerheid. Ik mocht het eens vergeten...

Betekent dus anderhalve week geen tv, maar ja dat overleef je wel.

Kom ik vandaag thuis, ligt er een brief op de mat, van UPC. "Voor een storing zijn wij langsgekomen, maar we troffen u niet thuis!" Of ik asjeblieft contact op zou willen nemen met UPC, met daaronder het telefoonnummer waar ik al eerder 20 minuten heb zitten wachten.

JA GODVERDOMME WAT IS DAT NOU!!!

Klacht: UPC, jullie zijn een stel domme kutlijers!!!
pi_59099870
pwnd
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_59099901
Daarom moet je de providers van je radio tv & internet gescheiden houden, kan je het één nog doen terwijl het andere stoort
pi_59099904
Donderdag kwam ik thuis na een dag hard werken, en dacht eens ff lekker op de bank neer te pleuren...

Toen stopte ik, luie flikker.
Roken is lekker
pi_59100031
TS kan er niet mee omgaan.
pi_59100051
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 20:49 schreef Salvad0R het volgende:
Daarom moet je de providers van je radio tv & internet gescheiden houden, kan je het één nog doen terwijl het andere stoort
Kwa tv en radio heb ik helemaal niks te kiezen hier. Het is of upc, of niks.

Maar je denkt toch niet dat ik internet bij upc heb?
Ben niet helemaal debiel.
pi_59100076
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 20:49 schreef Mr.Cooper het volgende:
Donderdag kwam ik thuis na een dag hard werken, en dacht eens ff lekker op de bank neer te pleuren...

Toen stopte ik, luie flikker.
Beroep: student.

Luie flikker.
pi_59100196
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 20:55 schreef Farenji het volgende:

[..]

Beroep: student.

Luie flikker.
Roken is lekker
  dinsdag 3 juni 2008 @ 21:04:18 #9
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_59100349
2 maanden geleden hadden we hier UPC-internet besteld maar daar hebben we nog steeds nix van terug gehoord, daarom hebben we een paar weken terug maar Telfort-internet besteld en die was er binnen 3 weken xD
Telfort is sneller en ook nog eens goedkoper

UPC:: 'we sturen u uw bestelling binnen 5 werkdagen op' ja vast

iemand interesse om UPC te gaan boycotten ?
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
pi_59100565
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 21:04 schreef Acinonyx het volgende:

iemand interesse om UPC te gaan boycotten ?
Kon ik ze maar boycotten.
Het is toch godsgeklaagd dat je niet eens keuze hebt? Ze hebben op het gebied van kabel gewoon een monopolie hier. Zo kun je natuurlijk alles flikken, klanten kunnen toch niks doen behalve ja en amen zeggen. Naar de concurrent stappen kan niet.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 21:12:55 #11
188728 Lyzio
why do we fall
pi_59100596
Lijden ze aan kut?
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_59100653
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 21:12 schreef Farenji het volgende:

[..]

Kon ik ze maar boycotten.
Het is toch godsgeklaagd dat je niet eens keuze hebt? Ze hebben op het gebied van kabel gewoon een monopolie hier. Zo kun je natuurlijk alles flikken, klanten kunnen toch niks doen behalve ja en amen zeggen. Naar de concurrent stappen kan niet.
Natuurlijk heb jij wel een keuze, neem Digitenne b.v. dus er is een keuze.
pi_59100762
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 21:14 schreef Juup© het volgende:

[..]

Natuurlijk heb jij wel een keuze, neem Digitenne b.v. dus er is een keuze.
Ik moet je helemaal gelijk geven, daar had ik niet aan gedacht. Is nog goedkoper ook. Dat ga ik eens serieus overwegen.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 21:18:21 #14
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_59100778
Canal Digitaal ftw ! da heb ik ook, en zoveel zenders da je der scheel van ziet,, veel meer dan die kut-upc
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
  FOK!fotograaf dinsdag 3 juni 2008 @ 21:22:10 #15
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_59100907
U-P-C

ook al 3 hoofdletters
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
pi_59100959
UPC KK KKLIJDERS MAAK MIJ FOKKIN TV EIKELS!!!

Eerst een paar zenders stuk nu al 3 dagen ALLE.
It's Mr. Carter.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 21:26:44 #17
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_59101024
omg
die smiley maakt t helemaal af

maargoed, voor n storing aan het tv signaal hoeven ze nieteens in huis te komen

en idd,
UPC--> als t werkt dan werkt het, werkt het niet ben je genaaid en kan t lang gaan duren
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
  dinsdag 3 juni 2008 @ 21:29:15 #18
3185 Adelante
To let it go now
pi_59101094
Hier ook digitenne aangeschaft, kijk niet veel tv meer en UPC is een kutbedrijf, dus die paar kanaaltjes voor 6 euro in de maand... KPN
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  dinsdag 3 juni 2008 @ 21:29:32 #19
188728 Lyzio
why do we fall
pi_59101103
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 21:18 schreef Acinonyx het volgende:
Canal Digitaal ftw ! da heb ik ook, en zoveel zenders da je der scheel van ziet,, veel meer dan die kut-upc
Anaal Digitaal
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
  † In Memoriam † dinsdag 3 juni 2008 @ 21:31:14 #20
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_59101156
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 21:24 schreef Mr.Carter het volgende:

Hoi, welkom op FOK!.
Schelden en vuige taal gebruiken doen wij hier niet.
Gelieve hier mee te stoppen en rechtsomkeert te maken, anders ben ik genoodzaakt om een kusje te geven.
pi_59101258
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 21:24 schreef Mr.Carter het volgende:

Opbokken met die gasten.

Meestal trekken ze gewoon je kabeltje er uit. Zoek in je straat het eerste tv-kastje en plug die kabel er weer in.

Overigens al 4 maanden overgestapt op Alice.
pi_59101285
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 21:29 schreef Adelante het volgende:
Hier ook digitenne aangeschaft, kijk niet veel tv meer en UPC is een kutbedrijf, dus die paar kanaaltjes voor 6 euro in de maand... KPN
Ja, alleen op zich he, vind ik kpn nog een groter kutbedrijf. Het is wel een beetje kiezen tussen stalin en hitler he.
pi_59101320
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 21:35 schreef Farenji het volgende:

[..]

Ja, alleen op zich he, vind ik kpn nog een groter kutbedrijf. Het is wel een beetje kiezen tussen stalin en hitler he.
  FOK!fotograaf dinsdag 3 juni 2008 @ 21:37:56 #24
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_59101353
quote:

[..]

They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
  dinsdag 3 juni 2008 @ 21:41:56 #25
3185 Adelante
To let it go now
pi_59101466
quote:

[..]

Tele2 heeft ook digitenne
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')