abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 november 1999 @ 13:26:00 #1
1182 Alex
Tja wat zal ik zeggen
pi_216203
Tja het is bijna zover we "mogen" onze stem weldra weer uitspreken over wie het huis als volgende mag verlaten.
Aangezien zich er een aantal ontwikkelingen hebben voor gedaan de afgelopen week toch wel ff belangrijk om goed over onze keuze na te gaan denken dacht ik zomaar.
Eigenlijk wil ik een ieder oproepen die echt gaat stemmen (voor die TV natuurlijk die je ermee kan winnen) om eens van de gelegenheid gebruik te maken Veronica af te straffen.
Eerste keus: ANOUK misselijkmakend stuk vreten wat als superstudietruut zich als een echte Wanabee probeert te profileren,Met haar hoogst iritante jankstem waar ik bij het horen van hard naar de toilet moet rennen om mijn net geconsemeerde eten niet over de bank uit te gooien maag wat mij betreft nog harder eruit vliegen als dat ze binnenkwam (buiten het FEIT dat ze wel of niet gecast zou zijn).
Tweede keus: Cyrille (of what ever the name is)Deze man/vrouw mag wat mij betreft net zo hard vliegen als haar voorgangster, Haar hoogst irirtante honger naar alles wat in het huis beweegt (man of vrouw) gaat zulke iritante vormen aannemen dat de lust om naar BB te kijken er minder als ooit om is geworden haar inbreng (van 0,0)is werkelijk
TV vervuiling en als ze inderdaad ooit man is geweest zou ik de chirurg die dit op z'n geweten heeft direkt aanklagen.
Als laatste wil ik graag: Rolf X Wouters nomineren, Een 6 jarig kind zou het programme nog met meer charme en inbreng kunnen presenteren als dat mijnheer X doet, Slaapverwekkende comentaren en nog slaapwekkendere interwieuws.
Het wordt tijd dat het FOK legioen zich eens duidelijk uitspreekt tegen deze drie die een aanval op ons denkvermogen pogen te plegen met als uiteindelijk doel ons net zo slaapverwekkend en debiel te maken als dat zij reeds enige tijd zijn (dit moet een coup zijn)

"i've tried sniffing coke one,
But icecubes got stuck in my nose"

pi_216204
Ik wil gaag Daphne nomineren
  zaterdag 6 november 1999 @ 14:11:00 #3
1567 Tha Poeroet
Stiekeme meelezer
pi_216205
uhh even over het vorige
daphne?
ja groot gelijk dia mag net zo hard vliegen als haar 2/3 voorgangers
allemaal weg