Ik kan weinig waarde hechten aan die recensies. Objectiviteit is ver te zoeken. Sommige bands zijn met voorbedachte rade afgeschoten.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:33 schreef -Hans- het volgende:
Alle recensies van Pinkpop 2008 staan hier online..
Gisterenavond bij mij ook veel flitsen, maar helaas 's nachts ook donder erbij (en ik ben dus GEEEEEEEN fan van onweer.....)quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:26 schreef Marc63 het volgende:
Ik heb nog geen onweer gezien de laatste dagen. Wel veel lichtflitsen gisteravond, maar volgens mij geen bliksem (te veel flitsen en geen donder). Zag er wel mooi uit.
Vind het als niet bezoeker eigenlijk wel interessant om te lezen, maar bepaalde schrijvers hebben wel erg vaak de neiging om te kritisch te zijn. Net of ze er op kicken om zo negatief mogelijk te schrijven.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:35 schreef Marc63 het volgende:
Ik kan weinig waarde hechten aan die recensies. Objectiviteit is ver te zoeken. Sommige bands zijn met voorbedachte rade afgeschoten.
Tja. Bij Metallica noemen dat de show niet verrast... Net of iemand daar op zit te wachten! En Fiction Plane affikken omdat je een hekel hebt aan Sting is best treurig.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:35 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik kan weinig waarde hechten aan die recensies. Objectiviteit is ver te zoeken. Sommige bands zijn met voorbedachte rade afgeschoten.
Als je als recensent bij MIN alleen maar schrijft dat Fiction Plane teveel op Sting & The Police lijkt en dat je Sting nooit leuk hebt gevonden, dan denk ik dat de recensie al voor Pinkpop begon geschreven was.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vind het als niet bezoeker eigenlijk wel interessant om te lezen, maar bepaalde schrijvers hebben wel erg vaak de neiging om te kritisch te zijn. Net of ze er op kicken om zo negatief mogelijk te schrijven.
broekie-Roel![]()
Sersjee was je net voor maar inderdaad dat is dus wel een recensie waar ik ook al een beetje op doelde. Sloeg in mijn ogen echt helemaal nergens op. Prima dat je Sting ruk vind (vind ik ook) maar probeer dan wel een beetje objectief te blijven...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:44 schreef Marc63 het volgende:
[..
Als je als recensent bij MIN alleen maar schrijft dat Fiction Plane teveel op Sting & The Police lijkt en dat je Sting nooit leuk hebt gevonden, dan denk ik dat de recensie al voor Pinkpop begon geschreven was.
Wat dacht je dan van MS Basic op de MSX?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:47 schreef Broekie het volgende:
Ik blijf er bij dat het hele Microsoft VS Apple VS Linux verhaal gewoon een kwestie van gewenning is, 't is maar net waar je mee bent begonnen...
Dat gezegd hebbende heb ik er inderdaad wel een gruwelijke hekel aan als operating systems dingen voor mij willen gaan regelen. Ik wil zelf de controle houden. Maar ook dat is denk ik puur gewenning, aangezien ik nog uit het tijdperk kom waarin we alles sowieso zelf moesten doen (MSDOS / Win 3.11).
Niet verder vertellen :-)quote:
Zeker! Helemaal mee eens!quote:
Jammer dat we de reacties niet kunnen zien maar ongetwijfeld zullen er wel een aantal on-air worden besproken. Ben wel benieuwd want qua stelling spreekt het mij wel aan (meer dan politiek ge<piep>).quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:54 schreef Maricha het volgende:
Zeker! Helemaal mee eens!
Vooral de reacties op de sms zijn leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |