Vodafone. You gonna love it.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:49 schreef Marc63 het volgende:
@ Sirolf: dan ligt het dus toch aan Vodafone. Ik heb boven en onderaan de pagina een balkje erbij gekregen met een link naar Vodafone live. Die site is overigens down
Je kan ook Opera Mini gaan gebruiken, die heeft er volgens mij geen last van.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:55 schreef Marc63 het volgende:
@ Maricha: zullen we met hooivorken en fakkels naar een Vodafone-winkel (of kantoor) gaan? We are the Angry Mob!
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:55 schreef Marc63 het volgende:
@ Maricha: zullen we met hooivorken en fakkels naar een Vodafone-winkel (of kantoor) gaan? We are the Angry Mob!
Opera Mini is een MIDlet, die dus draait op een JAVA Virtual Machine. Die is tegenwoordig op veel PDA/telefoons wel aanwezig. Je zou het iig kunnen proberen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:11 schreef Marc63 het volgende:
@ Sirolf: kan dat op elke mobiel? Ben ook nog niet zo handig met downloaden en installeren op mn mobiel.
Zo! Dat ziet er ineens een stuk gelikter uit. Nu maar eens kijken of het bevalt.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Opera Mini is een MIDlet, die dus draait op een JAVA Virtual Machine. Die is tegenwoordig op veel PDA/telefoons wel aanwezig. Je zou het iig kunnen proberen.
Voordeel van Opera Mini is dat het ook 'normale' webpagina's gewoon goed kan weergeven, ikzelf gebruik meestal Pocket IE, maar als de pagina te ingewikkeld/groot wordt schakel ik naar Opera Mini.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:24 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Zo! Dat ziet er ineens een stuk gelikter uit. Nu maar eens kijken of het bevalt.
Volgens mij post je meer 'ik ga ervandoor'-berichten dan normale berichten.quote:
Ja, vandaag wel, stiekem stukkie Rick van V teruggeluisterd, ben nog op boodschap geweest..quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Volgens mij post je meer 'ik ga ervandoor'-berichten dan normale berichten.
Althans, zo lijkt het.
Oh zo! helaas net gemistquote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:17 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Michiel leefde zich uit met de *poing* SMS! *poing* Krabbel! *poing* Mail!
Ik dacht al...ik zit hier een beetje duf te wezen (pinkpop...nog steeds, en het onweer van vannacht ook trouwens)quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:17 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Michiel leefde zich uit met de *poing* SMS! *poing* Krabbel! *poing* Mail!
Wie is er nou niet duf met dit weer? Ik denk dat dufheid er ook voor gezorgd heeft dat Michiel de *poings* door elkaar haalde.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:20 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik dacht al...ik zit hier een beetje duf te wezen (pinkpop...nog steeds, en het onweer van vannacht ook trouwens)
Michiel zit waarschijnlijk nog steeds vol van de pannekoeken, kibbeling, wraps, patat, enz.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:23 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wie is er nou niet duf met dit weer? Ik denk dat dufheid er ook voor gezorgd heeft dat Michiel de *poings* door elkaar haalde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |