blijkbaar is het helemaal niet op vi.nlquote:Op maandag 9 juni 2008 17:27 schreef The_Verve het volgende:
Blijkbaar is het niet terug te kijken op vi.nl.
Vandaag waren Genee en Derksen (en Willem) overigens te gast bij Stenders op 3fm. Voetbal Outside.
hier werkt t gewoon perfect.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:47 schreef Fizd het volgende:
wat een wrak van een mediaplayer.
Doet het filmpje het bij iemand anders wel?
Ik weet toch zeker dat ik alle juiste codecs op m'n pc heb zitten...
ja echt wat een onzinquote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:56 schreef Solidius het volgende:
Ik wil m'n 3:50 terug.
Je moet mediaplayer 10 of hoger hebben.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:47 schreef Fizd het volgende:
wat een wrak van een mediaplayer.
Doet het filmpje het bij iemand anders wel?
Ik weet toch zeker dat ik alle juiste codecs op m'n pc heb zitten...
Ja, eigenlijk zijn Derksen en Genee een komisch duo. Genee geeft voor en Derksen kopt in. Je kunt ze ook boeken; omdat RTL deze zomer niks doet trekken ze al snabbelend het land door waar Derksen op bedrijfsfeestjes gepeperde uitspraken doet.quote:Op woensdag 11 juni 2008 03:07 schreef APK het volgende:
Ik vrees dat Derksen eerst een paar vette uitspraken moet doen om publiek te trekken.
Dat is de opvatting van Derksen jaquote:Op woensdag 11 juni 2008 02:40 schreef DrDentz het volgende:
Deze overwinning is een beetje het gelijk van de bondscoach maar toch vooral het gelijk van Johan Derksen. Had Marco nou maar eerder naar hem geluisterd, dan speelden we al vanaf zijn aanstelling in 2004 zo.
ergens heeft ie wel een punt .... lijkt het. Hij heeft gelijk dat hij riep dat er iets moest veranderen, maar dat riep iedereen zo'n beetje. Hij heeft ongelijk dat hij mvb een oplossing heeft aangereikt ... daar is ie niet slim genoeg voor. Niet dat mvb zo slim is, die is gewoon gedwongen door Robben, Babel en Melchiot tot een winnend team. Als dat alles niet was gebeurd, hadden er veel mensen nu zelfmoord gepleegd over de 15 kansen die Robben had verprutst door egoisme, en de 16 ballen die Melchiot doorliet wegens te traag.quote:Deze overwinning is een beetje het gelijk van de bondscoach maar toch vooral het gelijk van Johan Derksen. Had Marco nou maar eerder naar hem geluisterd, dan speelden we al vanaf zijn aanstelling in 2004 zo.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:33 schreef groenen het volgende:
Ik zie nu pas dat Genee zijn haar staat te föhnen in die intro.
ik had bij 't wereldje ingestuurd: Johen Derksen: 'Ik ben nu op een leeftijd dat The A-Team geen indruk meer op me maakt.'quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:26 schreef Cyberia18 het volgende:
'Nóg meer onder de indruk van B-team dan van A-team'
http://www.vi.nl/VoetbalI(...)teamDanVanA-team.htm
Je kunt nog gewoon alle VI uitzendingen terugkijken hoor, nitwitje.quote:Op maandag 23 juni 2008 15:25 schreef kalinho het volgende:
kheb die snor 2 weken NIET gehoord toen Oranje de pannen van het dak speelde.
O jawel hoor.quote:Op maandag 23 juni 2008 15:25 schreef kalinho het volgende:
kheb die snor 2 weken NIET gehoord toen Oranje de pannen van het dak speelde.
Duurt maar 5 minuten, voordat ik een samenvatting getypt heb ben ik alweer 10 minuten verder.quote:Op maandag 23 juni 2008 15:27 schreef LENUS het volgende:
iemand samenvatting van derksen? of korte inhoud zonder op de link te hoeven klikken.
Ja want zijn vervanger Heitinga zou dan echt een superpot spelenquote:Op maandag 23 juni 2008 15:33 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Boulahrouz na 10 minuten wisselen, ben ik het zeker mee eens. Dat had de wedstrijd kunnen redden.
quote:Op maandag 23 juni 2008 15:27 schreef TheClown1 het volgende:
groeien in het toernooi of dit van derksen.
Nee, zit er nog wel behoorlijk vol van. Moet tot zondag wachten alvorens je het kan afsluitenquote:Op maandag 23 juni 2008 15:27 schreef TheClown1 het volgende:
achteraf kan iedereen van alles zeggen. groeien in het toernooi of dit van derksen. we genoten van de poulewedstrijden. in 1/4 finale was er niks meer over van dat voetbal. het is nu wel goed geweest. hoofdstuk afsluiten en op naar de nieuwe
Niets Heitinga, gewoon vPersie erin en schuiven maar.quote:Op maandag 23 juni 2008 15:37 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Ja want zijn vervanger Heitinga zou dan echt een superpot spelen
indien je hem toch wisselt vanwege gele kaart dan melchiot erin die naar voren kan komen en gevaar kan brengen. toen advocaat robben eruit haalde tegen tjechie was het net zo.tja moeilijke beslissingen.quote:Op maandag 23 juni 2008 15:33 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Boulahrouz na 10 minuten wisselen, ben ik het zeker mee eens. Dat had de wedstrijd kunnen redden.
Ow ja, nog zo iemand die werkelijk subliem presteerde tegen de russenquote:Op maandag 23 juni 2008 15:38 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Niets Heitinga, gewoon vPersie erin en schuiven maar.
Zodra je naar 10 minuten al moet wisselen ben je verkeerd begonnen en is het dus nog steeds een fout van Van Basten.quote:Op maandag 23 juni 2008 15:33 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Hiddink wisselde ook iemand na 10 minuten al, of hij wisselde zelfs een wisselspeler; kweet hetniet meer precies.quote:Op maandag 23 juni 2008 15:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zodra je naar 10 minuten al moet wisselen ben je verkeerd begonnen en is het dus nog steeds een fout van Van Basten.
quote:http://www.vi.nl/VoetbalI(...)imteTeExcelleren.htm
Derksen heeft hier helemaal gelijk en verwoord hier voor een groot deel mijn gevoelens/ gedachten.
Dat wordt minimaal 4 jaar wachten, zal hij dan nog leven?quote:Op maandag 23 juni 2008 15:54 schreef venomsnake het volgende:
Ik wil Derksen wel eens horen als Rusland straks europees kampioen is.
Mwa men bleef nu ook jagen op een goal met alles wat ze hadden, maar als het écht moet dan lukt het bij deze voetballers niet blijkbaar. Ze willen dan misschien té graag, ze begonnen zich aan elkaar te irriteren, iedereen liep er bij van: FUCK we moeten komop. Terwijl andere ploegen gewoon hun spel blijven spelen en erop vertrouwen dat die goal wel valt.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:51 schreef alex4allofyou het volgende:
Vindt de mensen die kritiek hebben op Derksen typisch mensen die niet goed kunnen luisteren of interpreteren. Dat gebeurt vaak in NL, bijvoorbeeld bij vGogh destijds. Ook al leg je dingen zo fijn uit, men gaat toch zeiken over een zin die je gezegd hebt en haalt het uit de context.
Tijdens de kwalificatie bleef iig er een jacht op een goal, heb ik tegen Rusland niet gezien.
Inderdaad, achteraf op basis van het spel van Rusland de beginopstelling opnieuw bepalen is niet zo'n kunst als je op papier voor iedere positie een individueel betere speler hebt.quote:Op maandag 23 juni 2008 15:27 schreef TheClown1 het volgende:
achteraf kan iedereen van alles zeggen. groeien in het toernooi of dit van derksen. we genoten van de poulewedstrijden. in 1/4 finale was er niks meer over van dat voetbal. het is nu wel goed geweest. hoofdstuk afsluiten en op naar de nieuwe
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:42 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Derksen is gewoon een hypocriete oppertunistische toplul
Wanneer het EK forum sluit (een dezer dagen) zal per topic bekeken worden of ze een kick of merge naar VBL tegemoet kunnen zien.quote:
De koning spreekt het volk toequote:Op woensdag 2 juli 2008 16:45 schreef honda1990 het volgende:
Ik ben ook maar een gewone boerelul uit de betuwe
Wilfred licht nu in zn slip op het strand ik moet er niet aan denken
1 voordeel er zal hier niet meer geföhnt worden
Derksen for president
René Froger.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:17 schreef northernlight81 het volgende:
Leuk programma, maar bedoelde hij nou Hazes met smakeloze zanger aan het einde?
Ik kreeg echt even de slappe lach om hoe hij dat zeiquote:Op woensdag 2 juli 2008 17:46 schreef Rikketik het volgende:
Genee die in kleine tanga op het strand ligt.
Natuurlijk. Link:quote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:55 schreef DrDentz het volgende:
Kan ik deze shit ook opslaan? Die ene waar hij rokend achter een krant begint, geniaal
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |