Roque Junior, Ricardinho, Wilton... zijn allen wel van een goed niveau.quote:Op donderdag 10 juli 2008 04:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zoals wie?
Hij moet eerst nog gekeurd worden en met die schouder....quote:Op woensdag 9 juli 2008 18:12 schreef Positive_Thinking het volgende:
Tarvajärvi -> Vitesse
Hebben wij bij Vitesse ineens alletwee de spelers wiens schouders regelmatig uit de kom schieten (Tarvadinges en Jenner)quote:Op donderdag 10 juli 2008 09:51 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Hij moet eerst nog gekeurd worden en met die schouder....
quote:Vjatjeslav Hleb blijft nog minimaal een jaar in Kerkrade. Roda JC heeft de Wit-Russische stagiair echter (nog) niet definitief overgenomen.
Roda JC en FC MTZ-RIPO Minsk hebben elkaar gevonden in een constructie, waarbij Hleb voor een jaar op huurbasis naar Kerkrade komt. Ná dit seizoen kan de Limburgse club een optie lichten, waarmee de 25-jarige aanvallende middenvelder voor drie jaar extra vastligt. Dat meldt de UEFA.
Hleb streek twee weken geleden neer in Kerkarde voor een stage bij Roda JC. Trainer Raymond Atteveld was te spreken over de Wit-Rus, wat voor de clubleiding reden was mogelijkheden te zoeken voor het binnenhalen van aanvallende middenvelder.
Na contracten met VfB Stuttgart en Hamburger SV keerde Hleb in 2005 terug in eigen land, waar FC MTZ-RIPO Minsk de 23-voudig international onderdak bood. In 2007 maakte hij nog een kortstondig stop bij het Litouwse FBK Kaunas.
Zo ver ik weet is hij de keuring door..quote:Op donderdag 10 juli 2008 09:51 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Hij moet eerst nog gekeurd worden en met die schouder....
Joh, misschien omdat hij dus nog niet door die keuring heen is....quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:15 schreef Positive_Thinking het volgende:
[..]
Zo ver ik weet is hij de keuring door..
Daarnaast staat het bericht staat al op de vItesse site alleen nog niet gepubliseerd naar de buitenwereld.
Vitesse huurt Tarvajärvi van sc Heerenveenquote:Op donderdag 10 juli 2008 15:49 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Joh, misschien omdat hij dus nog niet door die keuring heen is....
Wat jij wil.quote:Op donderdag 10 juli 2008 18:49 schreef xminator het volgende:
[..]
Geen één transfer is zeker tot dat een team het zelf bevestigd.
Neen, alleen ik zei dat ik het niet geloof voordat één van de clubs het naar buiten brengt. That's it. Nadat dat gebeurd is het pas een bevestigde transfer en daarvoor dus nog steeds een gerucht.quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wat jij wil.
Blijf vooral dromen dat ie blijft.
Spurs heeft het goed voor elkaar qua transfer.quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:01 schreef DIGGER het volgende:
Mancini naar Inter is nu eindelijk rond.
Andere officiele transfers:
Dessena ---> Sampdoria
Luis Garcia --->Spurs
Juan Pablo ---> Numancia
Want Renato Augusto is een aanvallende middenvelder.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Topaankoop. Als ze die bij Ajax van de winter hadden gekocht hadden ze nu een betere verdediging gehad en minimaal de CL voorronde gehaald
quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:56 schreef xminator het volgende:
[..]
Neen, alleen ik zei dat ik het niet geloof voordat één van de clubs het naar buiten brengt. That's it. Nadat dat gebeurd is het pas een bevestigde transfer en daarvoor dus nog steeds een gerucht.
quote:MEHMET AURELIO YA ES JUGADOR DEL REAL BETIS
Mehmet Aurelio es oficialmente nuevo jugador del Real Betis Balompié. Ya ha estampado su firma y se ha convertido en el primer fichaje de la temporada 2008-2009. El jugador se marchará a su país para continuar con sus vacaciones y a su llegada a Sevilla será presentado oficialmente. El brasileño nacionalizado turco se vestirá de verdiblanco por los próximos tres años, si en la última temporada juega 25 partidos renovará una más automáticamente.
Idd, want het is zo'n goede verdediger!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 00:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Topaankoop. Als ze die bij Ajax van de winter hadden gekocht hadden ze nu een betere verdediging gehad en minimaal de CL voorronde gehaald
quote:Erik Pieters speelt de komende vier seizoenen voor PSV. De Eindhovense club en FC Utrecht hebben vrijdag een akkoord bereikt over de overgang van de 19-jarige verdediger.
Pieters was zelf al rond met de landskampioen. De jeugdinternational moet nog wel een medische keuring ondergaan. Hij had bij FC Utrecht nog een doorlopend contract tot medio 2011. Hij doorliep bij de club uit de Domstad de jeugdopleiding en veroverde afgelopen seizoen een basisplaats in het eerste elftal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |