Op veel foto's ziet hij eruit als een wassen beeld, dus ik denk dat je inderdaad de batterij eruit kan halen. Of misschien kun je hem wel opwinden!quote:
Dat ging over Dennis...quote:
Valt mij ook op Blommeke, misschien is dit wat voor Huub.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:58 schreef blomst het volgende:
nu staat het internet volmet foto's van jou, en jij zoekt de lelijkste uit?
Of deze?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Valt mij ook op Blommeke, misschien is dit wat voor Huub.![]()
[ afbeelding ]
Dankjewel, ben net even naar de winkel geweest, ook even een nieuwe haring voor mijnquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb nog een filmpje geedit, wat een laffe honden die Hondenkop en Brian. Krijg er nog de kriebels van.
Misschien kan Huub dat beamen?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:14 schreef beequeen het volgende:
Deze cap staan aan het eind het No Contest filmpje. Is dit Flens?
[ afbeelding ]
Te erg, die slabek op de achtergrond, tjeu wat een afgang, en er zelf van overtuigd zijn dat hij het gewonnen heeft, wat zal Brian het moeilijk gaan krijgen irl.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:14 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dankjewel, ben net even naar de winkel geweest, ook even een nieuwe haring voor mijngescoord!
![]()
Ik zal eens gaan kijken.
Wat een goed idee.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:14 schreef kahaarin het volgende:
Dankjewel, ben net even naar de winkel geweest, ook even een nieuwe haring voor mijngescoord!
![]()
Ow, noes, het moet Kenniet ook echt in Jip en Janneke taal worden uitgelegd, pfff.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:22 schreef tuinfluiter het volgende:
Jaap had de luisteraars op zijn hand.
@Heb ook een nieuwe haring op, van de markt, was lekker,
proef weinig verschil, iets zouter dan de oogst van vorig jaar.
Aha, the plot thickens, een lekker makertje! *insert spannend muziekje...*quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:25 schreef Margo37 het volgende:
Link van Huub op NL
Bekijk deze YouTube-video
100% weet ik het niet zeker maar ik heb ooit een foto van Flens gezien en ik denk: ja!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:14 schreef beequeen het volgende:
Deze cap staan aan het eind het No Contest filmpje. Is dit Flens?
[ afbeelding ]
Dit is Flens, ze lijkt er verdomd veel op toch?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:35 schreef Kaat38 het volgende:
100% weet ik het niet zeker maar ik heb ooit een foto van Flens gezien en ik denk: ja!
Huub maakt het wel spannend, snode plannen zeg maar.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:28 schreef kahaarin het volgende:
Aha, the plot thickens, een lekker makertje! *insert spannend muziekje...*
De premiere is vanavond pas, om 8 uur op de site van Jaap&Huub.
Yep!!!! Duidelijk goede vriendinnetjes, iemand een teil voor me?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit is Flens, ze lijkt er verdomd veel op toch?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Precies......spanning en sensatie!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub maakt het wel spannend, snode plannen zeg maar.
Een tijdje niet gebruikt, deze kan je wel ff gebruiken van mequote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:48 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Yep!!!! Duidelijk goede vriendinnetjes, iemand een teil voor me?
Ik ga zo mijn eerste hap nemen, tot straks.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |