Sylvia, en Joris mag ook komenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:06 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Yep, strak plan maar dan ook Sylvia erbij graag en Nicolaas met zijn aanstaande bruid.
Gek hè, dat heeft Huub helemaal niet nodig, fans genoeg. Hij heeft zelfs geen eigen forum nodig.quote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zeg nu maar gewoon dat je niet weet hoe je een link moet plaatsen bijdehandje.
Smijten we Palma en Elly er ook maar bij, en Tilly.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:08 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Sylvia, en Joris mag ook komenen Tommy
Heb jij nog wel tijd als belangrijke mod?quote:
Ja na het einde van de kooi viel er verrekte weinig te cossen...ik heb geen NASA streams....quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:08 schreef Scandalous het volgende:
[..]
De smsjes worden niet meer geteld denk ik hoorEn jij bent ook een vieze lurker, pas weer komen posten als Huub er is!
Heeeeeeeeeee, bekende naam! Zit jij ook weleens eldersquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:11 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Heb jij nog wel tijd als belangrijke mod?
Eigen forum is wel handig, kun je meteen de mensen die iets verkeerd over Brian en Aanhangsel tikken, bannen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gek hè, dat heeft Huub helemaal niet nodig, fans genoeg. Hij heeft zelfs geen eigen forum nodig.
Ik heb er wel 1-tje gevonden van 31 mei, zou dat hem zijn? Huub?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moet ik nu zelf dat filmpje gaan zoeken?![]()
Heb ik daarom zo vaak voor je gebeld voor de finale?
HiDiHo is je graag van dienst hoor, leuk om te volgen en interessant.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:11 schreef T-lex het volgende:
Ja na het einde van de kooi viel er verrekte weinig te cossen...ik heb geen NASA streams....
Maar uit het oog is niet uit het hart hoor...ben nooit echt weg geweest.
Hahahaa neuhhhhquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:12 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeee, bekende naam! Zit jij ook weleens elders
Dat heeft hij hier helemaal niet nodig.quote:
Thanx BQ!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
HiDiHo is je graag van dienst hoor, leuk om te volgen en interessant.
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2
medehopper gevonden!quote:
Dat blijf ik zo'n naar gifje vinden.quote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:07 schreef kahaarin het volgende:
[..]
[..]
Ik gok dat we de King Jaap site in de gaten moeten houden, ga nu ff naar youtube, brb.
Misschien wil ze die met Dino er ook nog even ingooien?quote:
je begint net als Brian in de derde persoon te praten als je het over je zelf hebt, zeker besmettelijk?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:17 schreef Huubdgk het volgende:
claire en huub zitten allebei in een aflevering (dus allebei apart) van ego trip een programma van http://www.101.tv/ voor bnn
die uitzending is over 2 weken ongeveer
Dat met die fohn heb ik destijds helemaal gemist en ook nooit een filmpje van gezienquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat heeft hij hier helemaal niet nodig.
Moet jij trouwens niet op het bassie en adriaan forum hangen?
Misschien wil rat nog een leuk gifje van hem?
Die hierboven met dat paard is vast wel leuk voor zijn fotoalbum
Anders heb ik er nog wel meer hoor
[ afbeelding ]
Ik hop heen en weer, las het net eldersquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:17 schreef Huubdgk het volgende:
claire en huub zitten allebei in een aflevering (dus allebei apart) van ego trip een programma van http://www.101.tv/ voor bnn
* beequeen zegt dat Huub ik moet zeggen ipv Huub, je lijkt Brian wel.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:17 schreef Huubdgk het volgende:
Hier kan je ook checken, dan heb je alleen de nasa stream..quote:
En daar hebben we Dennis, mijn hemel wat ben jij gepest op het net, heb je vast allang teruggelezen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:22 schreef DGKDennis het volgende:
Huub, zullen weij samen nog eens wat leuks doen?
Die zal wel verwijderd zijn door ome Sjon. Niks slechts zeggen/tonen over het kindje van God hè?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:19 schreef Margo37 het volgende:
Dat met die fohn heb ik destijds helemaal gemist en ook nooit een filmpje van gezien![]()
Iemand wel een filmpje?
Met alle liefdequote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:18 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Misschien wil ze die met Dino er ook nog even ingooien?![]()
Hey maar, zou Huub deze bedoelen?
Ik had hem hierboven ook al gezet, of was die al bekend?
Deze Dennis is net zo nep als het haar van Amandaquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:24 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
En daar hebben we Dennis, mijn hemel wat ben jij gepest op het net, heb je vast allang teruggelezen.
Maar ik moet toegeven: je kan zingen!
Hoe is het nu met jou en Nadia.
Jonguh! Hij gleed uit! Ik zat er zelluf naast!quote:
ik ga altijd maar uit van vertrouwen zeg maarquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deze Dennis is net zo nep als het haar van Amanda
En volgens mij heeft nog niemand de moeite genomen deze Dennis te verifiëren. Zo non-boeiend was Dennis in de Kooi en is ie nu uit de Kooi.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:27 schreef Deisyy het volgende:
Deze Dennis is net zo nep als het haar van Amanda
Ja, ik snap het zelf niet helemaal. Ik vind dat ik vrij goed gespeeld heb in de eerste periode.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:24 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
En daar hebben we Dennis, mijn hemel wat ben jij gepest op het net, heb je vast allang teruggelezen.
Maar ik moet toegeven: je kan zingen!
Hoe is het nu met jou en Nadia.
En Dinos was 15 kg zwaarder jonguh!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:27 schreef Copycat het volgende:
Jonguh! Hij gleed uit! Ik zat er zelluf naast!
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jonguh! Hij gleed uit! Ik zat er zelluf naast!
En andersom maakt niet uit, tegen een ongetraind persson die bovendien veel lichter is.....quote:
Jawel hoor, volgens Noekje is hij zo nep als wat en een kloon.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:29 schreef Copycat het volgende:
En volgens mij heeft nog niemand de moeite genomen deze Dennis te verifiëren. Zo non-boeiend was Dennis in de Kooi en is ie nu uit de Kooi.
Maakt ook niet meer uit, je bent lekker aan het zingen, vrouw aan je zij en gewoon genieten van het leven!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:30 schreef DGKDennis het volgende:
[..]
Ja, ik snap het zelf niet helemaal. Ik vind dat ik vrij goed gespeeld heb in de eerste periode.
Later was de liefde voor Nadia te groot om haar te laten vallen, dus kreeg ik de hele groep tegen me.
Jammer dat mensen zo over me praten terwijl ze me niet eens kennen.
Met mij en Nadia is het goed, we hebben laatst nog een optreden gegeven.
laterss
Ah okay. Dan boeit het mij gewoon nietquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:32 schreef beequeen het volgende:
Jawel hoor, volgens Noekje is hij zo nep als wat en een kloon.
Er waren wel veel positieve reacties op mijn snode plan, gelukkig maar, want het heeft me een hoop geld gekostquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:33 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Maakt ook niet meer uit, je bent lekker aan het zingen, vrouw aan je zij en gewoon genieten van het leven!
Gelukkig maar dat rat volgens rat die wedstrijd glansrijk gewonnen heeft danquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:32 schreef T-lex het volgende:
In zo'n gifje lijkt het net of die Dinos snel was....lijkt zeg ik hé.![]()
Ik ben aan het zoeken en wilde nog wel in de tuin gaan zitten.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:32 schreef kahaarin het volgende:
En andersom maakt niet uit, tegen een ongetraind persson die bovendien veel lichter is.....![]()
Heeft er iemand nog de pep-talk van Hans liggen?
Dus Brian was de sloomheid zelve?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:32 schreef T-lex het volgende:
In zo'n gifje lijkt het net of die Dinos snel was....lijkt zeg ik hé.![]()
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben aan het zoeken en wilde nog wel in de tuin gaan zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |