Misschien kan Huub ons nou eens uitleggen hoe het daarmee zit.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:20 schreef yvonne het volgende:
Is het filmpje bij Jenssen nou eindelijk al gweest?
Dat was zeker jammer dat Fries dat niet deedquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:21 schreef hondjes het volgende:
heb het nooit gezien...wilde niet...nou die spoort echt niet.....arme fries
jammer dat hij geen trap gaf....
Niet om het een of ander, maar altijd als ik jouw tekstjes lees met al die ... krijg ik het idee alsof er een ontzettend astmatisch iemand zit te praten.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:21 schreef hondjes het volgende:
heb het nooit gezien...wilde niet...nou die spoort echt niet.....arme fries
jammer dat hij geen trap gaf....
Ty!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:14 schreef Desii het volgende:
[..]
tuurlijk...... komt tie
nwe gezichten in BB.... een lelijke ouwe vent
link BB Australie
[ afbeelding ]
Het is toch onbegrijpelijk dat dit soort gasten vrij rondlopen, fans van Kenniet, echt hè?quote:
Hondjes hijgen heel veel met dit warme weer.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:27 schreef Copycat het volgende:
Niet om het een of ander, maar altijd als ik jouw tekstjes lees met al die ... krijg ik het idee alsof er een ontzettend astmatisch iemand zit te praten.
Tja, Brian heeft ook fans en hij is met hetzelfde sop overgoten......quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is toch onbegrijpelijk dat dit soort gasten vrij rondlopen, fans van Kenniet, echt hè?
telkens als ik inlog mis ik Huub, knap voor een forumjunkiequote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:01 schreef Huubdgk het volgende:
jaap en huub vinden het leuk om samen dingen te doen
En daarom voor alle Brian fans hier...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:29 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Tja, Brian heeft ook fans en hij is met hetzelfde sop overgoten......
Je hebt geen spaties tussen je tekst en het filmpje, dubbele spatie en het komt helemaal goed.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:29 schreef Margo37 het volgende:
Ha dit had ik gisteravond ook al gemist![]()
Bekijk deze YouTube-video
en deez
Bekijk deze YouTube-video://www.nowlive.eu/movies/2579
Tnx, pas ik die even aanquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je hebt geen spaties tussen je tekst en het filmpje, dubbele spatie en het komt helemaal goed.
Leuke filmpjes, thanks.
Klopt, Terrence, Cherry en Rhianna. Het kan me nog niet echt boeien, er gebeurt zo weinig Down Under.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:34 schreef Desii het volgende:
Nog een paar caps van BB Aus..... ik zie 3 nwe gezichten
Ow, die kun je op 2 manieren uitleggen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt, Terrence, Cherry en Rhianna. Het kan me nog niet echt boeien, er gebeurt zo weinig down under.
dat wat jij eigenlijk bedoelde, ook gefixt......... sjeeesss ik ben echt goe bezigquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:27 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ty!![]()
Ik bedoelde eigenlijk een link van dit topic in de laatste post van vorig topic, maar dees is ook leuk!
Nou, ontzettend bedankt, daar zat ik net op te wachten.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:38 schreef T-lex het volgende:
[..]
En daarom voor alle Brian fans hier...GOEIE MIDDAG!
![]()
[ afbeelding ]
10 punten en een gouden stofdoek voor Desii!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:43 schreef Desii het volgende:
[..]
dat wat jij eigenlijk bedoelde, ook gefixt......... sjeeesss ik ben echt goe bezig
Zonnetjes gaat hier schijnen....ga lekker de tuin in met boek.... laterssss
Klopt CC.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:39 schreef Copycat het volgende:
Hé T-lex! Zag dat je voortaan moderator bent op het Brian & Amanda forum.
En ik is ook aanwezig zowaarquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:48 schreef Deisyy het volgende:
Toppie! Wat een dag, eerst komt Huub hier posten en nu is T-Lex (de mod van de B&A site) weer terug.
Het loopt hier vol met BN-ers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |