quote:is de grootste stad in
, en de op een na grootste stad in de Verenigde Staten, met een inwoneraantal van 4.018.080 (2007).
he dan maak ik de vraag toch afquote:Op donderdag 5 juni 2008 08:04 schreef U het volgende:
opgezocht en:
starla + 1
Tussenstand deel 1265
U 1
slaveloos 1
PhysicsRules 1
ChopperMick 1
bierjoost 1
slaveloos 2
tong80 1
Mr G 2
Jesse_ 2
Yurithemaster 2
Mister1977 5
qonmann 2
conleche 2
Timmyasd 1
Burnett 3
barney74 1
starla 1
De vraag was volgens mij:quote:Op donderdag 5 juni 2008 08:12 schreef WooZ het volgende:
[..]
he dan maak ik de vraag toch af
Maar ik ga toch slapen
quote:Op donderdag 5 juni 2008 08:20 schreef U het volgende:
[..]
De vraag was volgens mij:
In welke plaats staat het J. Paul Getty Museum?
en dan is LA het goede antwoord
Ezechielk +1quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:10 schreef Ezechielk het volgende:
Gigi D'Agostino, eitje
quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:12 schreef HetMeesterbrein het volgende:
The path of the righteous man is beset on all sides by the iniquities of the selfish and the tyranny of evil men.
De vraagsteller bepaalt wie het punt krijgt. In dit geval zijn er 2 verschillende personen die gereageerd hebben , waarvan 1 met de goede achternaam. Die zou ik het punt geven. Het kan ook zijn dat je de voornaam er ook precies bij wilt hebben. In dat geval geef je nog geen punt.quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:41 schreef Ezechielk het volgende:
Achternaam is goed, voornaam bijna.
Is dat dan voldoende om hem goed te rekenen?
Vraag maar even advies, wil deze reeks niet om zeep helpen
voetbal klopt...quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:25 schreef Ezechielk het volgende:
Namen komen me bekend voor, heeft met voetbal te maken. Weet alleen zo snel niet meer voor welke club
yup!quote:
Tussenstand deel 1265quote:De selectie: Arie Haan * Willem van Hanegem * Wim Jansen * Jan Jongbloed * Ruud Krol * Johan Neeskens * Johan Cruijff * Rob Rensenbrink * Johnny Rep * Wim Rijsbergen * Wim Suurbier * Harry Vos * Ruud Geels * Kees van Ierssel * Rinus Israel * Theo de Jong * Piet Keizer * René van de Kerkhof * Willy van de Kerkhof * Piet Schrijvers * Pleun Strik * Eddy Treytel
quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:06 schreef slaveloos het volgende:
india?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |