te laag denk ik maar Kongo is het denk ik ook niet,quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:11 schreef ScottTracy het volgende:
Angola? Of is dat weer iets te laag?
qonmann +1quote:
Mooi leven heeft ze toch:quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:21 schreef Mister1977 het volgende:
Floortje Dessing
Ja, ze zouden haar eens gewoon naar Texel moeten sturen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:22 schreef qonmann het volgende:
[..]
Mooi leven heeft ze toch:
[ afbeelding ]
Strand doet ze ook , dus Texel is een optiequote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:24 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ja, ze zouden haar eens gewoon naar Texel moeten sturen.
Sandboarden? Ik zou niet vallen
quote:
Nu op TV The Crushquote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:37 schreef Mister1977 het volgende:
Alicia Silverstone
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:40 schreef slaveloos het volgende:
clueless denk ik he dat plaatje nice
quote:
Die was ook leuk! Helaas sindsdien nooit meer gezien.quote:
die heette peterson, was idd erg leuk, antwoord is trouwens princequote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:52 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Die was ook leuk! Helaas sindsdien nooit meer gezien.
Gespeeld door Chris Elliot. Die kom ik wel regelmatig in films tegen. Hij zit de laatste tijd ook vaak in de show van David Letterman.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:57 schreef slaveloos het volgende:
[..]
die heette peterson, was idd erg leuk, antwoord is trouwens prince
klopt, ik heb hem als slechterik (niet grappig bedoeld) in een film gezien, kon hem toch niet erg serieus nemen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:59 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Gespeeld door Chris Elliot. Die kom ik wel regelmatig in films tegen. Hij zit de laatste tijd ook vaak in de show van David Letterman.
In "There's Something About Mary" was hij ook best slecht.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:01 schreef slaveloos het volgende:
[..]
klopt, ik heb hem als slechterik (niet grappig bedoeld) in een film gezien, kon hem toch niet erg serieus nemen.
klopt, maar wel grappig bedoeld toenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:04 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
In "There's Something About Mary" was hij ook best slecht.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |