abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59089209

[ Bericht 50% gewijzigd door Geist op 05-06-2008 08:17:29 ]
  dinsdag 3 juni 2008 @ 14:06:48 #2
198098 henkzijlstra
ik verdien 80k per jaar en jij
pi_59089476
ze ligt in bed met die andere gozer. laat het rusten en move on
  dinsdag 3 juni 2008 @ 14:10:32 #3
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_59089560
Ze wil vrijgezel zijn, zoek maar een ander meisje.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_59089679
als ik het zo lees ligt de fout niet alleen bij jou.
quote:
Met Koninginnedag was het ook al raak we kregen gewoon beetje ruzie en zij zij laat me even met rust. zij ging weer samen weer met die jongen ergens zitten gewoon even gezellig praten.

sowieso vind ik dit niet netjes.. vind dat ze eerst de ruzie uit had moeten praten, of in elk geval niet gezellig met een ander lopen kletsen
  dinsdag 3 juni 2008 @ 14:18:37 #5
198098 henkzijlstra
ik verdien 80k per jaar en jij
pi_59089761
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 14:15 schreef Poogie het volgende:
als ik het zo lees ligt de fout niet alleen bij jou.
[..]

sowieso vind ik dit niet netjes.. vind dat ze eerst de ruzie uit had moeten praten, of in elk geval niet gezellig met een ander lopen kletsen
waarschijnlijk kletsen met een klein batsje er achteraan (klein maar)
pi_59089975
Maak het uit en doe wat met/aan je leven/spelling.
pi_59090052
Ik denk dat het een redelijk moeilijk meisje is zo te zien, jij wilt laten zien dat je veel van haar houdt maar zij wilt er niets van weten.

Misschien kan je er meer met je vrienden over praten, die hebben het meisje in het echt ook meegemaakt.
Daarnaast kun je misschien proberen inderdaad meer vrijheid te geven, door zelf met vrienden leuke dingen te doen. Hierdoor zie je zelf ook dat er meer in het leven is dan de hele dag met zijn tweeën zijn.

Ga misschien deze vakantie met goede vrienden weg? Altijd leuk.

Het missen van haar gaat vanzelf over.
Woei!
pi_59090068
die meid zal wel gewoon in een andere levensfase gekomen zijn waar het eigenlijk juist aantrekkelijk is 'nieuwe' contacten te maken en waarschijnlijk ook een beetje flirterig gedrag te tonen (wat ook past bij een zomer)

dat is an sich al een probleem, maar juist op zo'n moment je erg 'jaloers' gaan gedragen en voroal veel van haar gaan 'claimen' versterkt waarschijnlijk juist haar wens 'alleen gelaten te worden' en het gevoel 'gevangen' te ziten in die relatie...

Wat je mogelijk had kunnen redden was eerder om het andersom te doen, juist zelf te genieten van de vrijheid die zij jou biedt en mogelijk haar juist jaloers te maken door contacten met anderen te hebben waar zij niet direkt toe behoort...
maar nu is dat hoogstwaarschijnlijk sowieso te laat en is de relatie eigenlijk al over-en-uit
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_59090196
Ik vond het nogal onduidelijk geschreven. Alles moest ik minstens drie keer lezen om te begrijpen wat je nou bedoelde, maar goed, het is gelukt.

Als ik het zo lees ligt de fout wel bij jou alleen. Jij hebt haar twee jaar lang niet met rust weten te laten. Dat je veel bij haar wilt zijn is heel goed te begrijpen, maar iemand heeft ook tijd voor zichzelf nodig. Je liep de hele tijd achter haar aan zodat ze nooit eens zonder jou een gesprek met iemand anders kon aangaan. Je hebt zelfs je eigen vrienden laten stikken toen je een vriendin kreeg. DIe zie je nu nauwelijks meer.

Ze was er absoluut niet happy mee dat jij niet wat relaxter kon zijn. Waarom kon je haar niet wat meer ruimte geven? Zou jij het normaal vinden als het andersom zo was gegaan? Als zij nooit een eigen inbreng zou hebben, ze loopt wel achter jou aan. Afspraken worden massaal verzet als blijkt dat jij iets anders gaat doen waar zij bij kan zijn. Je kan ook nooit meer ergens naartoe gaan zonder dat zij als een hondje achter je aan loopt. Ik zou er absoluut niet tegen kunnen. Ik ben bang dat jij dat als prettig zou ervaren eigenlijk...

De eerste twee alinea's in je OP zijn eigenlijk irrelevant. Het geeft aan dat ze voor zichzelf al heeft besloten zo niet meer verder te willen. Ze wil dat je haar eens met rust laat. Nu spreekt ze wat vaker af met een bepaalde jongen zodat ze jou kan confronteren met jou reactie daarop. Ze wil jou laten zien dat ze niet eens meer normaal met vrienden iets af kan spreken. Ook heeft ze dan een goede reden om een punt achter de relatie te zetten.

Je moet je ogen eens open doen. Het is over, je bent haar kwijt. Het heeft geen kans meer op een positieve afloop. Laat haar met rust de komende tijd. Laat niets meer van je horen. Waarschijnlijk zie je haar dan over een paar weken al lopen met een ander vriendje. Geef haar haar eigen leven terug. Zij heeft besloten dat jij daar niet in hoort. Dat heb je maar te accepteren.

Wat kan je nu nog doen? Opzoek gaan naar een andere vriendin. Dan weet je ook dat je die wat meer ruimte moet geven. Ik ga ervan uit dat je het niet weer zo laat lopen.
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
pi_59090585
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 13:56 schreef Geist het volgende:
Al weer een maand terug, mijn vriendin ging alleen met een jongen varen en avonds een filmpje kijken. Ik zat mij thuis helemaal op te vreten, terwijl het helemaal niet nodig was. Zij zat gewoon gezellig bij die jongen. Ik had haar een paar keer gsmst en gebeld of ze al thuis was. en ik zij dat ik niet kon slapen. Ik vond het gewoon een vreemd gevoel dat zij bij een andere jongen was . Maar zij kreeg het gevoel dat ik haar niet vertrouwde,en dat na bijna 2 jaar . Dit was bij haar echt de druppel die de emmer deed overlopen, wand er was meer.

Met Koninginnedag was het ook al raak we kregen gewoon beetje ruzie en zij zij laat me even met rust. zij ging weer samen weer met die jongen ergens zitten gewoon even gezellig praten. Maar ik ik wou graag goed praten, waardoor ik de hele tijd naar haar toe kwam dat vond ze niet leuk. Heel stom achteraf ik moest gewoon even eigen me vermaken en even wat anders doen.

Ik heb mijn vriendin binnen deze maand 2 keer gezien allebei om even te praten. Ze was blij dat we even goed gepraat hadden de laatste, keer maar ze weet nog niet precies was ze wil, zij wil graag de ruimte en genieten en dat wil ik haar ook geven. Maar zij vond het jammer dat ik haar niet vertrouwde en dat had bij haar wat stuk gemaakt. Ik vind dat heel erg jammer dat het zo gegaan is. Ik bedoelde dat helemaal niet zo. Ik heb me de laatste jaren te veel mij wereldje om haar gedraaid ik zag mijn vrienden bijna niet meer, en was heel erg vaak bij haar ik schoof er dingen voor aan de kant. Maar ook al gingen we samen uit ik bleef bij haar staan of liep achter haar aan, dit is natuurlijk gewoon jaloers gedrag, maar dat mag toch een beetje?. Maar ik heb het nu wel ingezien dat het wel irritant is. Alles bij elkaar heeft haar aan het denken gezet. wil ze dit wel. Heb ze wel zin om mij de kans te geven om te laten zien dat ik het kan. Ze wil weer lekker gek kunnen doen met haar vriendinnen lekker uitgaan enz. Nou goed toch als ze op zo punt is gekomen,dat ze wat ruimte wil. Wil ik dat haar graag geven dit zat er gewoon aan te komen maar zij was er al bewuster van dan ik.

zij is 17 en ik 18 We hebben een leuke tijd gehad samen maar zij is nu op het punt gekomen dat ze wat nieuwe vrienden wil maken en niet meer dat sereuze gedoe, We zouden met de vakantie maar zij heeft gezegd dat het beter is dat ik niet mee ga. Ze wil niet beetje zonnig gaan doen en nu al zeggen van dan is het wel weer goed.

Ik mis haar nu echt super erg, denk elke dag aan haar ik droom zelfs over haar en dan zijn geen leuke dromen. Ik wil me graag bewijzen dat het wel kan, dat ik laat zien dat ik haar los kan laten en dat we dan toch leuk met elkaar omgaan. we hebben vorige week afgesproken dat als we tijd hebben wel weer afspreken. Ik zit gewoon de hele tijd te wachten tot dat ik haar weer zie ik doe wel lekker mijn eigen ding maar ik wil gewoon bij haar zijn. Ik voel me er erg klote onder ik kan niks meer doen het licht nu aan haar, maar om de hele tijd onzeker te zijn is ook niet leuk. zij vroeg aan mij wil je het nu gelijk weten . toen zij ik dan loopt het toch niet goed af of je doet het met tegenzin ik wil je gewoon niet kwijt en neem er maar de tijd voor. Later zij ze tegen mij wordt maar lekker weer je zelf .dat doe ik nu ook ga weer naar mijn vrienden. Maar onder tussen Mis ik haar wel heel erg vooral op zondag dat was echt onze dag lekker bij elkaar en lekker genieten.

Ik wil haar gewoon niet kwijt en ik weet nu niet wat het beste is. Ik hou super veel van die meid ik mis zelfs haar ouders en haar zusjes ik voelde me zo goed bij haar thuis.

En dan heb ik het zo verkloot. Ik had de eerste paar weken de neiging om haar te smsen en dat deed ik ook, terwijl we af hadden gesproken dat wel ff tijdje niks zouden doen bellen smsen of afspreken. Dit vond zij ook weer niet leuk dus ik maakte het steeds erger. Dom heel dom. Maar ik vind het zo moeilijk eerst zo close en dan opeens niks niks meer. Ik weet het op het moment echt niet meer wat ik er mee aan moet het is zo top meid ik wil haar gewoon niet kwijt.

Hoe denken jullie er over? wat zou jij doen? . Al wil je nog wat weten vraag het gerust.

gr
Je loopt jezelf helemaal op te vreten, terwijl zij zich al nat zit te maken met de gedachte van 'welke jongen zou ik nou eens willen neuken na hem?"

Ken je de regel nog niet? onder de 18 is de definitie van een relatie 9 van de 10 keer meer van 'toestemming om met elkaar te neuken zonder elkaar naderhand dingen te verwijten en elkaar hoer/player te noemen zodra er weer een ander neukertje komt"

Het is misschien heel hard; maar move on... het enige wat je nog zou kunnen proberen is om nu heel afstandelijk te doen, wat zij immers ook doet. Wat ze je nu flikt zijn meer de symptomen van een 'soft-goodbye'.. ze gaat je dumpen maar wilt het nog even aan laten modderen zodat je je er langzaam op kan voorbereiden. Wat ze zegt over uitgaan met d'r vriendinnen en lekker gek doen.. vind je het gek? ze is nog amper 18 en ze wilt nog lekker rondneuken.. dat is eigenlijk wat ze bedoelt met dat maar durft het niet te zeggen. Net zoals ik in een ander topic las wat over vakantie ging, en waarom vrouwen daar zoveel rondneuken. "Because no woman wants to act like a whore around the people she knows!".. en dan kunnen ze naderhand weer terugkruipen in hun dagelijks leventje. Misschien wilt ze daarom 'apart' op vakantie? ik weet het wel zeker..

Als een dame zoiets bij mij flikt dan toon ik toch echt m'n harde vuist en dump ik d'r zonder maar een seconden te twijfelen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Netstorm op 03-06-2008 14:57:20 ]
pi_59091438
Ik vrees ook dat het einde oefening is.. Dat ze veel met iemand anders van het andere geslacht optrekt vind ik al raar.. als ze DAARNA aangeeft ruimte nodig te hebben.. Waarheid is soms hard, maar langer doorgaan heeft soms ook geen zin. Je zult zelf in moeten schatten of dit nog zin heeft of niet..

@Henkzijlsta en Ragus_Hermilion: werkelijk wat een gezeik man, vecht dat lekker via PM uit in plaats van werkelijk een heel topic te vervuilen met inmiddels al beide 3 reacties over bullshit..
pi_59091719
zij kan beter met jongens omgaan dan met meiden, en die gozer zie er tog niet uit. Dus als ze dat doet...
pi_59091875
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 15:32 schreef Geist het volgende:
zij kan beter met jongens omgaan dan met meiden, en die gozer zie er tog niet uit. Dus als ze dat doet...
Vrouwen kiezen over het algemeen mannen uit die lelijker zijn..
Alleen sletjes en pubers vallen op mooiboys.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 15:53:53 #14
262 Re
Kiss & Swallow
pi_59092342
zo wat ziet het er weer schoon uit hier

04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_59092410
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 15:53 schreef Re het volgende:
zo wat ziet het er weer schoon uit hier

Dankje
  dinsdag 3 juni 2008 @ 15:56:39 #16
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_59092423
17 en 18

waar hebben we het over?

Relax, over 2 jaar lach je je dood om wat je geschreven hebt
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_59092496
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 15:56 schreef Pappie_Culo het volgende:
17 en 18

waar hebben we het over?

Relax, over 2 jaar lach je je dood om wat je geschreven hebt
Ja oke

maar ik hou gewoon van die meid.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 16:07:34 #18
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_59092742
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 15:59 schreef Geist het volgende:

[..]

Ja oke

maar ik hou gewoon van die meid.
Begrijpelijk, maar is dat andersom ook zo?

In geval van twijfel: heb je het idee dat ze jou ontziet? Respectvol is naar jou toe?

Is het antwoord nee? Dan weet je genoeg.

Is het antwoord ja, dan weet je waarschijnlijk ook genoeg maar dan is het wat lastiger.

En dat je je klote voelt is vrij normaal. Maar dat hoort er bij. Niets duurt eeuwig enzo. Enerzijds is dat jammer, anderzijds houdt dat het spannend cq verfrissend
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_59093157
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 16:07 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Begrijpelijk, maar is dat andersom ook zo?

In geval van twijfel: heb je het idee dat ze jou ontziet? Respectvol is naar jou toe?

Is het antwoord nee? Dan weet je genoeg.

Is het antwoord ja, dan weet je waarschijnlijk ook genoeg maar dan is het wat lastiger.

En dat je je klote voelt is vrij normaal. Maar dat hoort er bij. Niets duurt eeuwig enzo. Enerzijds is dat jammer, anderzijds houdt dat het spannend cq verfrissend

Duidelijk

Zij houd ook van mij en zij ziet toekomst in ons dat heeft ze eerlijk tegen mij gezegd
en ze heeft het leuk met mij maar ze kreeg het heel erg benouwd ze wil lekker kunnen genieten
maar dat wil ik ook geven maar dan moet zij wel die ruimte geven dat ik daar in mee kan gaan.
we hebben nu afgesprooken dat we afspreeken als we allebij tijd hebben.
het heeft even tijd nodig maar ik blijf er wel in geloven , ik kan niks meer doen.
Ik heb gezecht Ik ben fout geweest en het is aan jou wat je beslis.
En dat ik er echt voor wil gaan om te laten zien dat ik het wel kan
want ik besef nu wel dat het uit kan gaan
Maar ik besef ook wat er speeld en wat er fout is gegaan en dat het niet goed was.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 16:50:03 #20
33189 RM-rf
1/998001
pi_59094011
Goede tactiek, de halsband aandoen en hard 'woef' roepen.

als die vriendin al niet voorheen genoeg had van die relatie, krijgt ze het nu wel heel hard...
alles wat je doet namelijk is er op gericht nog 'closer' te worden, te zeggen 'dat je fout was geweest' (misschien heb je niet alles gezegd, maar van datgene wat je hier verteld hebt is nergens grond om een 'boetekleed' aan te trekken) en 'overlaten aan haar wat ze beslist'....

doe niet zo onderdanig maar zirg er gewoon voor dat je datgene doet wat het beste voor jezelf is, in dit geval lijkt het me dat je niets anders kunt doen dan eens een beetje de wereld buiten wat zich in je relatie afspeelt te leren kennen, je blik te verruimen...

Ofwel je relatie gaat sowieso uit, en de blik-verruiming die je nu opdoet kan je dan helpen snel daarvan te herstellen ofwel juist de extra vrijheid die je je vriendin daarmee geeft kan ertoe bijdragen dat ze zich niet meer zo ergert aan de 'controledwang' die je juist uit met die neiging de hele tijd op dr lip te zitten.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_59095804
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 13:56 schreef Geist het volgende:
Ik zat mij thuis helemaal op te vreten, terwijl het helemaal niet nodig was. Zij zat gewoon gezellig bij die jongen.
quote:
Ik had haar een paar keer gsmst en gebeld of ze al thuis was. en ik zij dat ik niet kon slapen. Ik vond het gewoon een vreemd gevoel dat zij bij een andere jongen was . Maar zij kreeg het gevoel dat ik haar niet vertrouwde,en dat na bijna 2 jaar .
quote:
Maar ik ik wou graag goed praten, waardoor ik de hele tijd naar haar toe kwam dat vond ze niet leuk. Heel stom achteraf ik moest gewoon even eigen me vermaken en even wat anders doen.
quote:
Ik heb me de laatste jaren te veel mij wereldje om haar gedraaid ik zag mijn vrienden bijna niet meer, en was heel erg vaak bij haar ik schoof er dingen voor aan de kant. Maar ook al gingen we samen uit ik bleef bij haar staan of liep achter haar aan, dit is natuurlijk gewoon jaloers gedrag, maar dat mag toch een beetje?.
quote:
Nou goed toch als ze op zo punt is gekomen,dat ze wat ruimte wil. Wil ik dat haar graag geven dit zat er gewoon aan te komen maar zij was er al bewuster van dan ik.
quote:
Ik mis haar nu echt super erg, denk elke dag aan haar ik droom zelfs over haar en dan zijn geen leuke dromen.
quote:
En dan heb ik het zo verkloot. Ik had de eerste paar weken de neiging om haar te smsen en dat deed ik ook, terwijl we af hadden gesproken dat wel ff tijdje niks zouden doen bellen smsen of afspreken. Dit vond zij ook weer niet leuk dus ik maakte het steeds erger.
Even een aantal willekeurige quotes uit je verhaal.
Ik denk dat je veeeels te veel met haar bezig bent geweest.
Man, als iemand mij zo de hele tijd in de nek zou zitten te hijgen, zou ik er al snel zat van zijn! Zo'n hondje dat continu achter je aan loopt wordt op een gegeven moment zelfs beschamend

Je geeft het zelf al aan in de TT: ruimte. Dat is wat jij moet leren te geven aan je (ex)vriendin, want dit gaat zo niet werken. Het heeft geen zin om als een hondje achter haar aan te lopen, daar wordt je (ex/vriendin) bloednerveus van en verdien jij ook niet veel respect mee.
De kracht van een goede relatie is juist, imho, dat je niet alleen met je vriend(in) leuke dingen doet, maar ook regelmatig met je vrienden op stap gaat en daar een leuke tijd mee hebt! Afstand schept verlangen

Ohja, nog een heel belangrijk ding: wanneer jij je vriendin het idee geeft dat je haar niet vertrouwt en er is geen aanleiding voor om haar niet te vertrouwen, ben je heel fout bezig Ook vertrouwen is een belangrijk onderdeel van een goedlopende relatie.

En tot slot:
quote:
zij is 17 en ik 18 We hebben een leuke tijd gehad samen maar zij is nu op het punt gekomen dat ze wat nieuwe vrienden wil maken en niet meer dat sereuze gedoe, We zouden met de vakantie maar zij heeft gezegd dat het beter is dat ik niet mee ga. Ze wil niet beetje zonnig gaan doen en nu al zeggen van dan is het wel weer goed.
En geloof me: dit gaat ook niet meer goed komen. Een troost: je bent nog jong, dus genoeg kansen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')