Ik was reserve-chauffeur die avond en dus nuchterquote:
Had toen ook nog geen bier gehadquote:Op woensdag 4 juni 2008 15:57 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ik was reserve-chauffeur die avond en dus nuchter
quote:Ebut zegt:
Dude, help!
Martijn zegt:
help !
Ebut zegt:
wat is het powerchord voor F#
En natuurlijk zitten wij daar met smart op te wachten!quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:35 schreef --H-I-M-- het volgende:
Oe, jongens ik heb heel vet nieuws!!![]()
Ik ben samen met de band van mijn tweelingbroer een demo aan het opnemen en ik moet zeggen dat dit echt het beste en vetste product wordt wat ik tot nu toe heb voortgebracht! Het is echt hele vette pop-rock!
De afgelopen weken hebben we 4-5 nummers opgenomen, het eerste weekend drums en basgitaar en het 2e weekend de gitaren en piano. Vocals staan nog op de plank, waarschijnlijk over 2 weken en dat allemaal natuurlijk in mijn eigen studio!!!!!
Ik hou jullie wel op de hoogte!!
Ik en akkoordenquote:
quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:16 schreef The_Dean het volgende:
Nee, als ze nu gewoon een site maken waar het simpel op staat.
Ik zoek D7, Gsus4, Am, Am7, Bm7 en Em7 nog in powerchord notatie.
Wie?
Alsof een powerchord ooit moeilijk te vinden is.quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:32 schreef Aresdreams het volgende:
das toch een van de makkelijkste om te vinden?
haha dude, nog alcohol in je bloed zitten ofzo?quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:16 schreef The_Dean het volgende:
Nee, als ze nu gewoon een site maken waar het simpel op staat.
Ik zoek D7, Gsus4, Am, Am7, Bm7 en Em7 nog in powerchord notatie.
Wie?
En dat dan in tegenstelling tot mensen als witch daardoor degenereren we weer als de pest, voor je het weet lopen we weer met een staart rondquote:Op woensdag 4 juni 2008 19:36 schreef Doodkapje het volgende:
Ben ik de enige die hier Dean ziet evolueren?! Eerst waren het alleen getalletjes en X-jes... nu worden het echte akkoordnamen... straks arpeggio's... pentatonische ladders...
-1.quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:55 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
En dat dan in tegenstelling tot mensen als witch daardoor degenereren we weer als de pest, voor je het weet lopen we weer met een staart rond
Welke gitaar?quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:36 schreef Jorikjet het volgende:
beetje aan het rond mailen naar gasten om me gitaar te ruilen tegen een gibson!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |