Stond dat bij www.tipica-reizen.nl? Lijkt me sterkquote:Op maandag 16 juni 2008 15:12 schreef UIO_AMS het volgende:
Goedkope tickets online vlieg mit Vueling. Dat klinkt Duits.
Mierda carajo! Waar?!? Stelletje nepperdsquote:Op maandag 16 juni 2008 16:56 schreef k_man het volgende:
Ik zie trouwens wel een ad met 'Belééf Canada'.
quote:
quote:Client: Delta Projectontwikkeling - SNS Property Finance – Redevco
Building surface: 44.000 m2
Building site: 28.500 m2
Programme: Redevelopment and extension of the Post Office, a historical monument in the city centre of Rotterdam.
Status: Competition 1st Prize
Realization: End 2012
<<<<
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 09:14 schreef DutchTrain het volgende:
De Star Wars liefhebbers moeten naar Dubai voor de nieuwe Koolhaas aldaar
[ afbeelding ]
=> http://blogs.guardian.co.(...)es_death_star_a.html
Tunesië kan ook
=> http://lifewithoutbuildin(...)nd-sandcrawlers.html
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:47 schreef flipsen het volgende:
Lijkt me een waardeloze site, als ze ´strandreizen Brazilie´ op de argentine-pagina aanbieden. En verder veel verkeerde informatie. Prutsers.
Ik begrijp dat dat in Noorwegen niet echt leeftquote:
Veel plezierquote:Op woensdag 18 juni 2008 08:29 schreef Hik het volgende:
En nu dus op zoek naar een kroeg in New York (en met een beetje geluk ook in Toronto).
dat vroeg ik me ook af zegquote:Op zaterdag 21 juni 2008 10:04 schreef DutchTrain het volgende:
Voor 280 euro retour naar MexicoMet FF miles / korting
Jaaaaa, dan komen jullie vast ff de markt verkennen hierquote:Op maandag 23 juni 2008 22:41 schreef flipsen het volgende:
Hm, ik geloof dat Buenos Aires - Cancun ook nog wel betaalbaar is, en dan na een weekje Cancun even naar Brussel vliegen. Tis een optie
Die is daar zelfs nooit geweest.quote:
Yup.quote:Met een groepsreis mee hoop ik?
Da's inderdaad een van de interessante dingen.quote:Turkmenistan lijkt mij een heel bizar land trouwens, die hadden toch een dictator die zichzelf met Jezus vergeleek (vorig jaar overleden dacht ik)? Had het bijbelverhaal een beetje aangepast en hemzelf als middelpunt laten stralen.
Ah, dat wist ik niet.quote:En ze hebben daar als nationale feestdag de dag van de meloen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |