abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59134827
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 01:48 schreef Logician het volgende:

[..]

Ik doelde niet eens op jou maar goed
En nu ga ik echt pitten..
Ah, je post altijd willekeurige riagg profieltjes met notabene dikgedrukte passages nadat ik je om een toelichting op een specifiek aan mij gerichte reply vraag? Interessant.
I was an atheist until I realized I was God
pi_59134833
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 01:49 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

je zei de waarheid volgens mij
en dat vond ik niet leuk? zo iets
[..]
Ah. OK. Maar je moet mij ook niet al te serieus nemen.
quote:
zucht. ik haat leuke dingen verzinnen.
Als hij betaalt, zeg je nu dagje pretpark of zoiets. Iets wat je zelf leuk vind om te doen. Of neem hem een dagje mee om te muay thaien, kijken of hij je nog zo leuk vindt als je hem lens slaat.
pi_59134839
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 01:43 schreef MLI het volgende:

[..]

Hoi Xennia . Hoewel, geen echt Xennia-taalgebruik. Nou ja, wie het ook is: ze heeft gelijk. Behalve dat wij gaan neuken, maar die optie had jij gelukkig ook al uitgesloten. Maar moet ze wel even mijn posthistory checken want ik vind de laatste 5 maanden niemand meer echt leuk. Kom d'r nu toevallig weer één tegen waar ik zwakke knietjes van krijg. Nog steeds vaker dan de gemiddelde Nederlander maar ik ben er tevreden mee zo.
Jij zou smoorverliefd op me worden. Punt.
pi_59134863
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 01:53 schreef kastanova het volgende:

[..]

Jij zou smoorverliefd op me worden. Punt.
Ah. OK!
pi_59134875
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 01:43 schreef MLI het volgende:

[..]

Hoi Xennia . Hoewel, geen echt Xennia-taalgebruik. Nou ja, wie het ook is: ze heeft gelijk. Behalve dat wij gaan neuken, maar die optie had jij gelukkig ook al uitgesloten. Maar moet ze wel even mijn posthistory checken want ik vind de laatste 5 maanden niemand meer echt leuk. Kom d'r nu toevallig weer één tegen waar ik zwakke knietjes van krijg. Nog steeds vaker dan de gemiddelde Nederlander maar ik ben er tevreden mee zo.
Ik heb zo'n vermoeden wie het wel is, maar daar mag je zelf achter komen.
pi_59134876
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 01:57 schreef MLI het volgende:

[..]

Ah. OK!
Kusje op je voorhoofd!
pi_59134883
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 01:57 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Namen noemen! .
pi_59134889
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 01:57 schreef kastanova het volgende:

[..]

Kusje op je voorhoofd!

Ik wilde eerst nog happen
pi_59134908
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 01:57 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Ik denk dat ik d'r maar geen moeite voor doe .
pi_59134925
quote:
een zeurdende gala date zegt:
zou relaxt zijn als ik ongveer weet waar ik morgen aan toe ben, dan kan ik me overdag gewoon op me studie focussen
zeur niet. sukkel.
pi_59134933
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 01:58 schreef MLI het volgende:
Ik wilde eerst nog happen
Ah kom, doe's wel... Ik ben/was namelijk bloedserieus .
pi_59134936
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 02:02 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

zeur niet. sukkel.
Ja, hij wil gewoon weten of er geneukt gaat worden. Hij is niet héél erg into you, anders zou zijn studie hem al geen bal meer interesseren.
pi_59134938
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 02:03 schreef kastanova het volgende:

[..]

Ah kom, doe's wel... Ik ben/was namelijk bloedserieus .
Ja, dat weet ik.
pi_59134941
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 02:03 schreef MLI het volgende:

[..]

Ja, hij wil gewoon weten of er geneukt gaat worden. Hij is niet héél erg into you, anders zou zijn studie hem al geen bal meer interesseren.
ik weet t ook allemaal niet meer
pi_59134952
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 01:58 schreef kastanova het volgende:

[..]

Namen noemen! .
Helemaal niet nodig.
pi_59134974
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 02:06 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Helemaal niet nodig.
Pussy . Houd dan gewoon je bek als je niets te melden hebt .
pi_59134978
hmm..
het ging meer van dat hij 100x vroeg wat ik wou en dat hij rekening kon houden met mij. hij zou ook wel naar mij komen en m'n ouders ontmoeten (as if ) " kom gewoon hierheen dan, maken we toch wel een mooie avond van, ik neem aan dat je me niet aan je ouders al wou voorstellen"
maar als ik het goed vond was hij wel gekomen like. wtf.
ik kan niet meer denken nu.
pi_59134983
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 02:04 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

ik weet t ook allemaal niet meer
OK, dan leg ik het nog 1 keer uit. Jongens kunnen het echt niet verbergen als ze iemand écht leuk vinden, daar worden ze later wel nog goed in. Aangezien jij op je blote voetjes al aanvoelt dat het niet goed zit, raad ik je aan om gewoon op je gevoel af te gaan. En luister niet teveel naar wat hij zegt maar let eens heel goed op hoe hij zich gedraagt. Dat is de énige manier om erachter te komen of iemand jou ziet zitten.
pi_59134997
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 02:11 schreef MLI het volgende:

[..]

OK, dan leg ik het nog 1 keer uit. Jongens kunnen het echt niet verbergen als ze iemand écht leuk vinden, daar worden ze later wel nog goed in. Aangezien jij op je blote voetjes al aanvoelt dat het niet goed zit, raad ik je aan om gewoon op je gevoel af te gaan. En luister niet teveel naar wat hij zegt maar let eens heel goed op hoe hij zich gedraagt. Dat is de énige manier om erachter te komen of iemand jou ziet zitten.
waar moet ik dan op letten (eerlijk)
pi_59135026
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 02:10 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
hmm..
het ging meer van dat hij 100x vroeg wat ik wou en dat hij rekening kon houden met mij. hij zou ook wel naar mij komen en m'n ouders ontmoeten (as if ) " kom gewoon hierheen dan, maken we toch wel een mooie avond van, ik neem aan dat je me niet aan je ouders al wou voorstellen"
maar als ik het goed vond was hij wel gekomen like. wtf.
ik kan niet meer denken nu.
Hij praat poep.

Wanneer je hem wegdrukt zegt hij alles om je om te lullen en zodra hij het idee heeft dat je eindelijk bijgedraaid bent neemt hij alles weer terug uit vrees dat je hem ook daadwerkelijk aan 1 van die uitspraken gaat houden, hij het vervolgens niet doet en je hem dus betrapt en door zult hebben.

Onbetrouwbaar en heeft je alleen nodig voor een snelle wip. Vandaar ook dat hij nu "100 keer vraagt"; hij is geil.

Uit je telefoon halen, blokkeren op msn en op zoek gaan naar iets beter .
pi_59135059
ik vind het wel sneu voor hem.
pi_59135062
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 02:13 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

waar moet ik dan op letten (eerlijk)
Nou, het verschil zit 'm al in hoeveel aandacht iemand aan je besteedt. Maar OK, van die typische signalen:

Iemand die langer dan 10 minuten in jouw bijzijn belt
Iemand die zich lam zuipt op één van de eerste dates
Iemand die zijn afspraken met jou niet nakomt
Iemand die jou lang laat wachten op een SMS
Iemand die probeert je uit te horen over je seksleven
Mannen die aanbieden je te masseren
Mannen die, terwijl ze voor jou een drankje halen, uitgebreid staan te flirten met andere chicks
Iedereen bij wie je je afvraagt hoe oprecht ze zijn, echt 99 van de 100 keer had je gelijk
Een man die op de dansvloer al bezig is met je op te geilen
Iemand die je steeds aanmoedigt om meer te drinken (hehehe, ook lachen om iemand helemaal wanhopig en dronken te zien worden terwijl je steeds je champagne in de planten dondert ).
Als iemand je drie keer hetzelfde vraagt, is meestal ook niet echt een goed teken.
Sowieso, mensen die echt strooien met complimenten, nooit vertrouwen

OK, er zijn natuurlijk uitzonderingen. En wil niet zeggen dat als iemand één van de bovenstaande signalen uitzendt, dat het gelijk niks is. Maar dat zijn de dingetjes waar ik altijd op let. Ik ga gewoon op mijn gevoel af, ik vergeet alles dat hij gezegd heeft waarmee hij hintte op gevoelens en dan ga ik af op zijn gedrag.

Als iemand je wél leuk vindt, stuurt hij lieve sms-jes voor het slapen gaan , hij wil weten hoe je leven was en zodra hij dat ongeveer weet, wil hij weten hoe je leven nu is. En dan wil hij weten of hij daar in de toekomst in past.
pi_59135073
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 02:23 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik vind het wel sneu voor hem.
Een leugenachtige gozer die jou als neukertje wil misbruiken en jij trapt daar niet in.

Nee inderdaad, ik stel voor dat we een fonds voor hem oprichten.
pi_59135095
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 02:23 schreef MLI het volgende:

[..]

Nou, het verschil zit 'm al in hoeveel aandacht iemand aan je besteedt. Maar OK, van die typische signalen:

Iemand die langer dan 10 minuten in jouw bijzijn belt
Iemand die zich lam zuipt op één van de eerste dates
Iemand die zijn afspraken met jou niet nakomt
Iemand die jou lang laat wachten op een SMS
Iemand die probeert je uit te horen over je seksleven check
Mannen die aanbieden je te masseren check
Mannen die, terwijl ze voor jou een drankje halen, uitgebreid staan te flirten met andere chicks
Iedereen bij wie je je afvraagt hoe oprecht ze zijn, echt 99 van de 100 keer had je gelijk
Een man die op de dansvloer al bezig is met je op te geilen check
Iemand die je steeds aanmoedigt om meer te drinken (hehehe, ook lachen om iemand helemaal wanhopig en dronken te zien worden terwijl je steeds je champagne in de planten dondert ). check
Als iemand je drie keer hetzelfde vraagt, is meestal ook niet echt een goed teken.
Sowieso, mensen die echt strooien met complimenten, nooit vertrouwen check

OK, er zijn natuurlijk uitzonderingen. En wil niet zeggen dat als iemand één van de bovenstaande signalen uitzendt, dat het gelijk niks is. Maar dat zijn de dingetjes waar ik altijd op let. Ik ga gewoon op mijn gevoel af, ik vergeet alles dat hij gezegd heeft waarmee hij hintte op gevoelens en dan ga ik af op zijn gedrag.

Als iemand je wél leuk vindt, stuurt hij lieve sms-jes voor het slapen gaan , hij wil weten hoe je leven was en zodra hij dat ongeveer weet, wil hij weten hoe je leven nu is. En dan wil hij weten of hij daar in de toekomst in past.
hmm.. toen ik met hem was. was ik ook echt de hele tijd met hem. maar dat duurde uiteindelijk 24 uur bijna dus ik weet het niet. hij heeft niet met andere meisjes gepraat. wel eventjes gebeld maar ik was ook nieuwsgierig. hmm.... waarschijnlijk hebben jullie allemaal wel weer gelijk. maar goed
ik sms nooit met mr gala
met mr date wel 20x per dag.
pi_59135100
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 02:25 schreef kastanova het volgende:

[..]

Een leugenachtige gozer die jou als neukertje wil misbruiken en jij trapt daar niet in.

Nee inderdaad, ik stel voor dat we een fonds voor hem oprichten.
Ga eens weg uit die realiteit
Ik ga toch niet met hem neuken. Echt niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')