Jij wilde gewoon het woord innuendo gebruikenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:23 schreef Garisson72 het volgende:
tsk, ik had nog toch wel wat guitigere innuendo verwacht qua TT.
Het is idd vrij beschaafd.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:23 schreef Garisson72 het volgende:
tsk, ik had nog toch wel wat guitigere innuendo verwacht qua TT.
Zal ik weer een samenvatting maken vanuit een non objectieve standpunt?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:22 schreef Elegy het volgende:
Waar het vorige topic mee was geëindigd:
We hadden het over afwijkende interesses op sexgebied, hoe en wanneer je die ter sprake bracht en diverse tips.
Wanneer is het nog afwijkend eigenlijk? Deepthroat en anaal zijn inmiddels toch hartstikke doorsnee (sinds het mag van de vivaquote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:22 schreef Elegy het volgende:
We hadden het over afwijkende interesses op sexgebied,
Gewoon het beestje bij de naam noemen, bij voorkeur net als de muziek stilvalt in een drukke kroeg.quote:
hoe en wanneer je die ter sprake bracht
Hoesten of op je hand blazen. Doet minder pijn. Heb ik van horen zeggen.quote:en diverse tips.
nou ja, dat dus...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:26 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Zal ik weer een samenvatting maken vanuit een non objectieve standpunt?
Gezien mijn pool-obsessie is dat wel een aansprekende tikfout.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:25 schreef MLI het volgende:
Jij wilde gewoon het woord innuendo gebruiken. Vertel liever over jouw seksuele voorkeuen.
Ik heb niet de indruk dat heel veel vrouwen deepthroaten, anders zou het weinig reacties uitlokken.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:27 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Wanneer is het nog afwijkend eigenlijk? Deepthroat en anaal zijn inmiddels toch hartstikke doorsnee (sinds het mag van de viva)
[..]
Tja, zo is het ook werkvriendelijk, met een neutrale TTquote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:25 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Het is idd vrij beschaafd.
Ik verwacht van liquidootje eigenlijk wel weer een samenvatting van wie wat wil endezo.
Afwijkend, tja, dat is maar net hoe je het bekijkt. Als je alleen maar van de standaard vanilla hetero/homo/bi handelingen bent dan is zoiets eenvoudigs als een blinddoek al "apart".quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:27 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Wanneer is het nog afwijkend eigenlijk? Deepthroat en anaal zijn inmiddels toch hartstikke doorsnee (sinds het mag van de viva)
[..]
Gewoon het beestje bij de naam noemen, bij voorkeur net als de muziek stilvalt in een drukke kroeg.
[..]
Hoesten of op je hand blazen. Doet minder pijn. Heb ik van horen zeggen.
dat gaat ook helemaal niet zo ver.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:27 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Vind ik dus ook. Maar in de praktijk, als jij straks ook weer rondneukt, kun je er nog een heleboel mensen aangenaam mee verrassen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:34 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
dat gaat ook helemaal niet zo ver.
Volgens mij is dat niet per definitie negatiefquote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:34 schreef Liquidootje het volgende:
I
Voor de mensen die mij niet direct in het oog sprongen. Sorry.
Idd, ik ben dan ook blij dat ik nog steeds een beetje onder de radar kan blijven.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:40 schreef JamesBrownie het volgende:
Volgens mij is dat niet per definitie negatief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |