quote:Op dinsdag 3 juni 2008 01:04 schreef Huubdgk het volgende:
jezus ben nu het filmpje aan het bekijken, was echt knetterlam joh!
Je hebt gewoon met je kont lopen draaien, je hebt anderhalf jaar gezien hoe dat werkt.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 01:07 schreef noekje het volgende:
Weet je wel wat het kost om hem hierheen te halen?
Ook een amateurFOK!ker. Ga eens gauw Elcastel quoten.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 01:05 schreef Huubdgk het volgende:
was toen nog amateur had geen zender om
Ik ken mijn Teaserpasjes, da's waar!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 01:09 schreef elcastel het volgende:
[..]
Je hebt gewoon met je kont lopen draaien, je hebt anderhalf jaar gezien hoe dat werkt.
Good Questionquote:Op dinsdag 3 juni 2008 01:09 schreef Scriba het volgende:
Je mag hier misschien niet op antwoorden maar ben je er inmiddels bewust van dat Brian in de TV uitzendingen veel positiever werd neergezet? Zijn agressie werd niet alleen minder vaak beboet en veel minder op TV getoond en soms ook helemaal weggelaten...daarnaast waren bijna alle gastspelers op de hand van Brian en Amanda en sjoemelden ze met contactpunten.
Denk je nooit:als de redaktie met niet zo had tegengewerkt (naast dat je zelf t laaste half jaar regelmatig de weg kwijt leek) dan had ik nu gewonnen?
Weet hij het het nu al?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 01:10 schreef IkWeetNiets het volgende:
Het is jammer dat je Elly Spectra (de paardenpijpster) zo onheus bejegend hebt.
Ze was erg geliefd hier. Sommigen hielden meer van haar dan van hun eigen moeder.
Klopt het dat het huis gedurende de serie meer dan 3 milimeter uit het lood is komen te staan?
We hebben ervan genoten en ook wij miste Nenaquote:Op dinsdag 3 juni 2008 01:04 schreef Huubdgk het volgende:
jezus ben nu het filmpje aan het bekijken, was echt knetterlam joh!
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 01:10 schreef chelsepels het volgende:. Ohja je had wel gelijk toen je zei dat Claire jouw vliegtuigje naar de finale was, met die koffer heeft ze jouw finaleplaats zeker gesteld.
Dat lullige schopje......zum kotzen van para brotherquote:Op dinsdag 3 juni 2008 01:03 schreef Huubdgk het volgende:
ik was dronken nena was eruitgzet en ik miste haar...nena!
o gelukkig je bent er nogquote:Op dinsdag 3 juni 2008 01:13 schreef Huubdgk het volgende:
zooooooo
zie net brian en amanda douche incident...... staat hem netjes.....
oke brian en amanda, Brian heeft amanda nog nooit wat aangedaan en huub heeft amanda aangerand
Partypoker.net, toen iedereen inlogde met namen die tips aan Huub gavenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |