o gelukkig je bent er nogquote:Op dinsdag 3 juni 2008 01:13 schreef Huubdgk het volgende:
zooooooo
zie net brian en amanda douche incident...... staat hem netjes.....
oke brian en amanda, Brian heeft amanda nog nooit wat aangedaan en huub heeft amanda aangerand
Partypoker.net, toen iedereen inlogde met namen die tips aan Huub gavenquote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:47 schreef elcastel het volgende:
Heb ik em nu weggejaagd ?
ik heb al drie quote's van Plato neergezet maar nou weet ik nog steeds niet welke jij bedoeldquote:Op dinsdag 3 juni 2008 01:15 schreef Huubdgk het volgende:
@scriba
voel mij nergens genaaid door De Gouden Kooi
vind alleen de haatzaaierij van Brian en Amanda naar mij toe in de media niet normaal, ben blij dat ik mij daar altijd in de media van heb onthouden,
life is a game and in the cage game is your life
ja he?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 01:13 schreef Huubdgk het volgende:
zooooooo
oke brian en amanda, Brian heeft amanda nog nooit wat aangedaan en huub heeft amanda aangerand
Jij bent een vieze verkrachter ..aldus Bassie en Adriaanquote:Op dinsdag 3 juni 2008 01:13 schreef Huubdgk het volgende:
zooooooo
Dit was ook grappigquote:Op dinsdag 3 juni 2008 01:07 schreef Huubdgk het volgende:
heb nog niet zoveel teruggezien, sterker nog ben nu de langste tijd online sinds de kooi, maar dit is hilarisch loop het hele fokking huis door op zoek naar nena hahahaha
Als Amanda echt vindt dat jij haar aangerand hebt, moet ze aangifte doen jonguhhh.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 01:15 schreef Huubdgk het volgende:
@scriba
voel mij nergens genaaid door De Gouden Kooi
vind alleen de haatzaaierij van Brian en Amanda naar mij toe in de media niet normaal, ben blij dat ik mij daar altijd in de media van heb onthouden,
Ik vind de website van Brian & Amanda beter.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 01:17 schreef Huubdgk het volgende:
trouwens jongens
www.rocketmiljonairs.nl help mij ff en spam deze ff overal, binnenkort gaan jaap en ik daar ook posten over onze optredens met filmpjes en en verslagen en shit,
moet toch mijn centjes verdienen snap je
iedereen kent mij op straat nu hopen dat het wat oplevert
Vraag het anders dieenebart evenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 01:17 schreef Huubdgk het volgende:
trouwens jongens
www.rocketmiljonairs.nl help mij ff en spam deze ff overal, binnenkort gaan jaap en ik daar ook posten over onze optredens met filmpjes en en verslagen en shit,
Ik wil je site best spammen, maar voeg dan een liedje toe aan je disco-repertoire. En kondig het aan met "dit nummer draag ik op aan Brian": Er Staat Een Paard In De Gang.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 01:17 schreef Huubdgk het volgende:
trouwens jongens
Wat mij betreft: ik accepteer dat soort domme stempels op de COS simpelweg niet, of noekje die dingen nou vindt kunnen of niet.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 01:19 schreef Lobasca het volgende:
O, we mogen tegenwoordig COSkoeien genoemd worden, thanks Noekje , way to go
Rat in de kitchen- UB40, met zijn geprik in de ossenhaas die als schoenzolen werden geserveerdquote:Op dinsdag 3 juni 2008 01:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik wil je site best spammen, maar voeg dan een liedje toe aan je disco-repertoire. En kondig het aan met "dit nummer draag ik op aan Brian": Er Staat Een Paard In De Gang.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |