Das heul geen Pokerstarsquote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:53 schreef Prospera het volgende:
Hey Huub, als de pagina langzaam opstart komt dat door jou en iedereen die opeens in dit topic zit te F5'en![]()
Enne wanneer kom je weer als goldenguyhuub aan tafel![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik zit te typen en te bouwen tegelijk, hoe fanatiek is datquote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:53 schreef elcastel het volgende:
Ik stond net lekker onder de douche (net thuis) en bedacht me hoe heerlijk het is dat ik me nu niet mer hoe te uodaten met de laatste uitzending en 600 COSsen per dag. Zit Huub in de COS. Nou ja, ik ga een joint bouwen want ik stuiter nog wat van het werk.
dat is eerder aan die schijnheilige Antilliaan besteedtquote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:51 schreef Gert het volgende:
Huub, qua deformatie: heb je al een keer "vuile kankerhond" gezegd tegen iemand die voorkroop bij de bakker?
Of ben je nog niet bij de bakker geweest?
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:52 schreef elcastel het volgende:
Huub zeg even dat je mijn bericht (ode) hebt gelezen en dat je ook van mij hebt g noten ofzo. Ik zou zo graag een keer door jou gequote worden ....
Ik nu ook, ik stel mijn kat gerust tegen de onweer, zit op MSN, lees dit topic, bouw een joint en drink een biertje. Dit in het kader van tot rust komen ....quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:55 schreef Scandalous het volgende:
Ik zit te typen en te bouwen tegelijk, hoe fanatiek is dat![]()
Skattie..mag ik een kusje?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:56 schreef Huubdgk het volgende:
tuurlijk heb ik ook mijn momentjes gepakt in de kooi waar ik kon raden dat ik on stream was en probeerde ik de publieke opinie te bespelen, tuurlijk en dat geef ik ook best toe,
alleen 1 ding
24 uur per dag 7 dagen in de week, bijna anderhalf jaar
de streamers zagen toch alles, kijk en beoordeel zelf, ik ben wie ik ben....
Niet als je de oude layout hebt, dan duurt alles 3/4 minuut. En switchen naar de nieuwe layout gaat niet.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:55 schreef noekje het volgende:
Fok doet het haske goed!
Mag ik dan zuipen?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:57 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ik nu ook, ik stel mijn kat gerust tegen de onweer, zit op MSN, lees dit topic, bouw een joint en drink een biertje. Dit in het kader van tot rust komen ....
Ja, reeds verbeterdquote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:54 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
waarom dacht je dat ? ik neem aan dat je man bedoeld
We hebben alles gezienquote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:56 schreef Huubdgk het volgende:
tuurlijk heb ik ook mijn momentjes gepakt in de kooi waar ik kon raden dat ik on stream was en probeerde ik de publieke opinie te bespelen, tuurlijk en dat geef ik ook best toe,
alleen 1 ding
24 uur per dag 7 dagen in de week, bijna anderhalf jaar
de streamers zagen toch alles, kijk en beoordeel zelf, ik ben wie ik ben....
en toch vond ik het fragment van Kenneth op de finale-avond leuker!quote:
Wat was je hier aan het doen?quote:
O, ja..gooi die kenniet het speenvarken er ff in!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 01:01 schreef noekje het volgende:
[..]
en toch vond ik het fragment van Kenneth op de finale-avond leuker!
Bridget is leuk met honden hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |