Of ik zo ben weet ik niet, ben niet zo maf dat ik mij op laat sluitenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 01:22 schreef Huubdgk het volgende:
@neem mij niet serieus,
soms loopt de frustatie je uit je oren, ik weet nu echt waarom mensen elkaar in de gevangenis om een pakje sigaretten vermoorden, dus heel eerlijk ja dat was ook een beetje de echte huub, en wist niet eens dat ik zo was... sterker nog, jij bent ook zo, laat je maar eens vrijwillig opsluiten voor anderhalf jaar met mensen gecast uit 30 000 man en dan degene die jij daarvan het minste mag... snap je?
at elcastel
at your service
Het vage is dat ik me afvraag waarom ik het überhaupt vraag, maar het voelt wel lekker. Ik was altijd te lui om naar de Kooi te schrijven voor dit soort dingen.quote:
Die reet van Amanda, zondern glijmiddel anaal? Best lekkerquote:Op dinsdag 3 juni 2008 01:27 schreef Huubdgk het volgende:
he he he
1 ding over brian hij maakt best een goede biefstuk
Doel je nu op Amanda ?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 01:27 schreef Huubdgk het volgende:
1 ding over brian hij maakt best een goede biefstuk
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 01:28 schreef elcastel het volgende:
[..]
Het vage is dat ik me afvraag waarom ik het überhaupt vraag, maar het voelt wel lekker. Ik was altijd te lui om naar de Kooi te schrijven voor dit soort dingen.. /
.
Ja en ik geneer me er openlijk voor, re-la-ti-ve-ren brother sister, je weet toch ?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 01:30 schreef Scandalous het volgende:
ha! de gouden kooi brengt de kneus in je naar boven, ik weet het
ik heb één keer een kaartje gestuurd met de kaartenactie voor huub en syl verder ook nooit hoor.....quote:Op dinsdag 3 juni 2008 01:28 schreef elcastel het volgende:
[..]
Het vage is dat ik me afvraag waarom ik het überhaupt vraag, maar het voelt wel lekker. Ik was altijd te lui om naar de Kooi te schrijven voor dit soort dingen.. /
.
Ik zwaai mee naar Clairequote:Op dinsdag 3 juni 2008 01:27 schreef Prospera het volgende:
Even zwaaien naar Claire
![]()
![]()
![]()
Mag ze ook ff terugzwaaien, of slaapt ze al?
Wist je trouwens dat Brian zichzelf onder de dekens sloeg?
Wat een gelul dit?!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 01:29 schreef Meds het volgende:
Ga je nou de rest van je leven ranzige discotheken langs om idiote liedjes te brallen, tenminste voor zolang men je wil hebben? (lees: tot DGK2 en dat is september). Ik bedoel, wat wil je nu nog? Een normale baan zit er niet in met 1,5 je CV en plein public kapot maken en een BN'er zal je niet worden want niks gepresteerd, geen winnaar, geen talent en niet afwijkend genoeg. Ik bedoel Kelly had tenminste ooit nog een andere sekse.
En dan dat meisje... kom op zeg. Het leven is een spelletje zeg je steeds, maar allemachtig wat een lullig spelletje zeg.
eens. Wat ik wel een leuke (spontane?) kutgrap vond was die wekker van Mikey om 2 uur zettenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 01:26 schreef Ziet het volgende:
waarom moest er op een gegeven moment om de minst of geringste ideetjes goedkeuring worden gevraagd?
Ik vond dat erg jammer, want voorheen kwam het allemaal veel spontaner over en heb ik ook echt in een deuk gelegen.
(in de laatste maanden heb ik alleen nog hardop gelachen toen jaap als clown helemaal vastzat in dat raam van het kantoor om bij brian en co zijn terrorhoed terug te krijgen en goochel-acts deed)
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 01:13 schreef Huubdgk het volgende:
zooooooo
zie net brian en amanda douche incident...... staat hem netjes.....
oke brian en amanda, Brian heeft amanda nog nooit wat aangedaan en huub heeft amanda aangerand
Gaan we weer met die mediageile anale fixatie van je ...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 01:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Die reet van Amanda, zondern glijmiddel anaal? Best lekker
Huub geen talentquote:Op dinsdag 3 juni 2008 01:29 schreef Meds het volgende:
Ga je nou de rest van je leven ranzige discotheken langs om idiote liedjes te brallen, tenminste voor zolang men je wil hebben? (lees: tot DGK2 en dat is september). Ik bedoel, wat wil je nu nog? Een normale baan zit er niet in met 1,5 je CV en plein public kapot maken en een BN'er zal je niet worden want niks gepresteerd, geen winnaar, geen talent en niet afwijkend genoeg. Ik bedoel Kelly had tenminste ooit nog een andere sekse.
En dan dat meisje... kom op zeg. Het leven is een spelletje zeg je steeds, maar allemachtig wat een lullig spelletje zeg.
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 01:35 schreef Huubdgk het volgende:
over mijn toekomst, john de mol heeft in de volkskrant het een en ander gezegt over wat hij wil doen, daarnaast vind ik het schnabbel circuit heel erg aangenaam, het levert goed geld op en is leuk om te doen, kan doen wat ik wil en genieten van alles, daarnaast ik ben trots op de gouden kooi en wat wij bereikt hebben, namelijk spraakmakende tv maken en ondertussen een super spel spelen,
gouden kooi rules
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 01:34 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Gaan we weer met die mediageile anale fixatie van je ...![]()
![]()
![]()
Dèm, dat deed hij inderdaadquote:Op dinsdag 3 juni 2008 01:32 schreef chelsepels het volgende:
[..]
Ik zwaai mee naar Claire![]()
![]()
En wist je dat Brian aan jouw onderbroek ging ruiken en concludeerde dat je een geslachtsziekte had
Dat vroeg ik me ook al af inderdaad.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 01:40 schreef Gert het volgende:
Huub, waarom is je wachtwoord op FOK! "Hedda"?
Stoppen op je hoogtepunt dan. Kom op, je wil toch niet de rest van je leven in het schnabbel circuit blijven rondhangen om in boerendiscotheken je 'muziek' ten gehore te brengen. Daarnaast zullen die aanvragen nu leuk binnenstromen, maar denk je daadwerkelijk dat ze dat over een jaar nog doen? Weinig ambitieus.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 01:35 schreef Huubdgk het volgende:
over mijn toekomst, john de mol heeft in de volkskrant het een en ander gezegt over wat hij wil doen, daarnaast vind ik het schnabbel circuit heel erg aangenaam, het levert goed geld op en is leuk om te doen, kan doen wat ik wil en genieten van alles, daarnaast ik ben trots op de gouden kooi en wat wij bereikt hebben, namelijk spraakmakende tv maken en ondertussen een super spel spelen,
gouden kooi rules
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 01:40 schreef Gert het volgende:
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 01:41 schreef Lobasca het volgende:
Moet ik alvats een nieuwe COS klaarzetten?
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 01:40 schreef Gert het volgende:
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 01:39 schreef Ziet het volgende:
huub, heb je dat filmpje van die bedreiging naar jaap toe weleens gezien?
(brian, amanda en natasia)
Ja okquote:Op dinsdag 3 juni 2008 01:42 schreef Huubdgk het volgende:
het programma had zeker zijn eigen fases,
had te maken met handhaving van regels, groepssamenstelling en duizend andere dingen
je hebt hem weggejaagdquote:Op dinsdag 3 juni 2008 01:46 schreef Meds het volgende:
Dat intrigeert me wel: wat voor spel heb je dan gespeeld?? Je hebt in een huis gezeten en je hebt gewacht tot het publiek iemand aanwees die de prijs won. De enige die een spel heeft gespeeld is JdM, en hij had een aantal pionnetjes waarmee hij kon schuiven en dat waren jullie. Over die toekomst, verwacht niet teveel van JdM, hij houdt jullie nu uiteraard warm om de touwtjes nog wat in handen te houden, maar in de krant van vandaag ligt morgen de vis. En dan ben je niks meer waard en zal JdM je keihard laten vallen. En dan??
ah komt wel vol johquote:Op dinsdag 3 juni 2008 01:47 schreef Lobasca het volgende:
nieuwe cos staat veel te vroeg klaar. maar er is vast wel een meelevende die hem wil sluiten?!
Die is wel handig voor in de Party als de optredens wat afzakken.quote:
ja daar heb ik ook zó lang op zitten te jopen, maar dat mocht zeker niet van de Febo héquote:Op dinsdag 3 juni 2008 01:48 schreef Kinga het volgende:
Wat mooie streams had opgeleverd voor ons was als je die pruik van Amanda's kop had gerukt....
Trouwen, schatje?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 01:47 schreef elcastel het volgende:
Jezus Lobasca ben je stoned ofzo met je nieuwe topic ?
en een horloge?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 01:49 schreef IkWeetNiets het volgende:
Huub, het valt me op dat je op veel vragen geen antwoord geeft.
Komt dat omdat het domme vragen zijn?
Ook viel me op dat het vaak heel laat werd in de Gouden Kooi.
Kun je ongveer aangeven hoe laat?
Ja, ik weet het.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 01:53 schreef Ziet het volgende:
ikweetniets: je bent hilarisch vanavond
(vooral die vraag over het vele drinken)
Ik kan geen hol met je profiel, dus nee.quote:
Jaap, die lacht zich de tering....quote:Op dinsdag 3 juni 2008 01:51 schreef Huubdgk het volgende:
veel vragen probeer ze wel te beantwoorden maar ben dingen aan het terugkijken en lach me de tering
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 01:51 schreef Huubdgk het volgende:
het werd heel laat in de gouden kooi
heb nog nooit zolang zo weinig geslapen lol
veel vragen probeer ze wel te beantwoorden maar ben dingen aan het terugkijken en lach me de tering
Firefox ook toevallig ? Ik word er ook gek van.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 01:52 schreef Kinga het volgende:
Waarom is mijn lay out fucked up trouwens...
Te laat, ik was te vroeg met mijn koeielijk enthousiasmequote:Op dinsdag 3 juni 2008 01:52 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
doen we toch even
een week na de gouden kooi finale.........
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 01:53 schreef Huubdgk het volgende:
heb altijd erover nagedacht over de beelden die er zijn en dacht altijd dit,
als ik zometeen opa ben en mijn kleinkind is stoere verhalen aan het vertellen dan pak ik een dvd met huub most heftige momenten in de kooi en laat hem zien,
dan zegt mijn kleinzoon zo opa is dat nou een dvd wat ben jij ouderwets..
en dan laat ik hem alleen maar kijken,
ach weet je het was een spel, mensen die mij kennen weten hoe ik ben, sterker nog een groot aantal van jullie weten ook hoe ik ben, vind je mij een slecht mens? prima ik vind van niet
* Coos gooit er effe een muziekie bijquote:
ik deed mijn best, maar bij mij ik fok een beetje langzaamquote:Op dinsdag 3 juni 2008 01:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Te laat, ik was te vroeg met mijn koeielijk enthousiasme
geile kop, dikke tietenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 01:56 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ik kan geen hol met je profiel, dus nee.
Dan vertellen wij misschien dat het streekvervoer morgen plat ligt en je buskaart daarmee ongeldig is.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 01:59 schreef Meds het volgende:
En vertel ons eindelijk de waarheid over Amendels moeder....
Ga door ...quote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 01:58 schreef Huubdgk het volgende:
nee had niet echt door dat ze zo heftig waren,
alles wat ik suggereerde dat er aan de hand was tussen die twee was er ook aan de hand, en veel erger...
ach ja iedereen heeft de relatie gekregen die ze verdienden
thats itquote:
o ja................quote:Op dinsdag 3 juni 2008 01:59 schreef Meds het volgende:
En vertel ons eindelijk de waarheid over Amendels moeder....
't Kan natuurlijk ook andersom......Huub met uitkering wordt rondgereden door Hummer.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 02:03 schreef Meds het volgende:
En dat is heel zuur als straks de schnabbels op zijn en het meisje aangewezen is op een uitkering
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 02:03 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je bent een lieffie en die griekse Adonis van je ook
Jawel, maar die gelden niet als je gaat scheiden en zij werkeloos is, dan moet je toch echt, als jij werk hebt, haar uitkering dokkenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 02:04 schreef Huubdgk het volgende:
@meds
ooit gehoord van huwelijkse voorwaarden?
Klopt, wat dat betreft zat het met jouw instinct wel goed, wij zagen echt alles van zequote:Op dinsdag 3 juni 2008 01:58 schreef Huubdgk het volgende:
nee had niet echt door dat ze zo heftig waren,
alles wat ik suggereerde dat er aan de hand was tussen die twee was er ook aan de hand, en veel erger...
ach ja iedereen heeft de relatie gekregen die ze verdienden
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 02:04 schreef Huubdgk het volgende:
@meds
ooit gehoord van huwelijkse voorwaarden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |