ik deed mijn best, maar bij mij ik fok een beetje langzaamquote:Op dinsdag 3 juni 2008 01:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Te laat, ik was te vroeg met mijn koeielijk enthousiasme
geile kop, dikke tietenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 01:56 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ik kan geen hol met je profiel, dus nee.
Dan vertellen wij misschien dat het streekvervoer morgen plat ligt en je buskaart daarmee ongeldig is.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 01:59 schreef Meds het volgende:
En vertel ons eindelijk de waarheid over Amendels moeder....
Ga door ...quote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 01:58 schreef Huubdgk het volgende:
nee had niet echt door dat ze zo heftig waren,
alles wat ik suggereerde dat er aan de hand was tussen die twee was er ook aan de hand, en veel erger...
ach ja iedereen heeft de relatie gekregen die ze verdienden
thats itquote:
o ja................quote:Op dinsdag 3 juni 2008 01:59 schreef Meds het volgende:
En vertel ons eindelijk de waarheid over Amendels moeder....
't Kan natuurlijk ook andersom......Huub met uitkering wordt rondgereden door Hummer.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 02:03 schreef Meds het volgende:
En dat is heel zuur als straks de schnabbels op zijn en het meisje aangewezen is op een uitkering
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 02:03 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je bent een lieffie en die griekse Adonis van je ook
Jawel, maar die gelden niet als je gaat scheiden en zij werkeloos is, dan moet je toch echt, als jij werk hebt, haar uitkering dokkenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 02:04 schreef Huubdgk het volgende:
@meds
ooit gehoord van huwelijkse voorwaarden?
Klopt, wat dat betreft zat het met jouw instinct wel goed, wij zagen echt alles van zequote:Op dinsdag 3 juni 2008 01:58 schreef Huubdgk het volgende:
nee had niet echt door dat ze zo heftig waren,
alles wat ik suggereerde dat er aan de hand was tussen die twee was er ook aan de hand, en veel erger...
ach ja iedereen heeft de relatie gekregen die ze verdienden
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 02:04 schreef Huubdgk het volgende:
@meds
ooit gehoord van huwelijkse voorwaarden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |