Ja okquote:Op dinsdag 3 juni 2008 01:42 schreef Huubdgk het volgende:
het programma had zeker zijn eigen fases,
had te maken met handhaving van regels, groepssamenstelling en duizend andere dingen
je hebt hem weggejaagdquote:Op dinsdag 3 juni 2008 01:46 schreef Meds het volgende:
Dat intrigeert me wel: wat voor spel heb je dan gespeeld?? Je hebt in een huis gezeten en je hebt gewacht tot het publiek iemand aanwees die de prijs won. De enige die een spel heeft gespeeld is JdM, en hij had een aantal pionnetjes waarmee hij kon schuiven en dat waren jullie. Over die toekomst, verwacht niet teveel van JdM, hij houdt jullie nu uiteraard warm om de touwtjes nog wat in handen te houden, maar in de krant van vandaag ligt morgen de vis. En dan ben je niks meer waard en zal JdM je keihard laten vallen. En dan??
ah komt wel vol johquote:Op dinsdag 3 juni 2008 01:47 schreef Lobasca het volgende:
nieuwe cos staat veel te vroeg klaar. maar er is vast wel een meelevende die hem wil sluiten?!
Die is wel handig voor in de Party als de optredens wat afzakken.quote:
ja daar heb ik ook zó lang op zitten te jopen, maar dat mocht zeker niet van de Febo héquote:Op dinsdag 3 juni 2008 01:48 schreef Kinga het volgende:
Wat mooie streams had opgeleverd voor ons was als je die pruik van Amanda's kop had gerukt....
Trouwen, schatje?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 01:47 schreef elcastel het volgende:
Jezus Lobasca ben je stoned ofzo met je nieuwe topic ?
en een horloge?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 01:49 schreef IkWeetNiets het volgende:
Huub, het valt me op dat je op veel vragen geen antwoord geeft.
Komt dat omdat het domme vragen zijn?
Ook viel me op dat het vaak heel laat werd in de Gouden Kooi.
Kun je ongveer aangeven hoe laat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |