Jonger wordenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:42 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik ben bijna oud![]()
![]()
![]()
!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat moet ik doen?
Dan hoef ik niet meer te werkenquote:
beide doe ik.. alleen een voetbalweekend met 200 minuten voetbal in 2 dagen en een redelijke hoeveelheid alcohol en weinig slaap, liet mij 2 dagen met spierpijn en een pijnlijke knie rondlopenquote:
Klopt... Afscherenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:44 schreef nicomart het volgende:
[..]
beide doe ik.. alleen een voetbalweekend met 200 minuten voetbal in 2 dagen en een redelijke hoeveelheid alcohol en weinig slaap, liet mij 2 dagen met spierpijn en een pijnlijke knie rondlopen
En het afscheren wordt niet door iedereen gewaardeerd. Kan me herinneren dat zelf Yesse hier op tegen was..
uiteraard...Ik kan je wel even genetisch jonger maken ofzoquote:
mja.. ik vind een licht plek boven op mijn hoofd toch minder charmant als gemilimeterd haard waar die plek niet opvaltquote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:45 schreef Yesse het volgende:
[..]
Klopt... AfscherenDan liever dunner wordend haar.
Hipquote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:46 schreef Californium het volgende:
[..]
uiteraard...Ik kan je wel even genetisch jonger maken ofzo
Ja maar mannen met een kaal hoofd zijn net aliensquote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:47 schreef nicomart het volgende:
[..]
mja.. ik vind een licht plek boven op mijn hoofd toch minder charmant als gemilimeterd haard waar die plek niet opvalt
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:51 schreef Yesse het volgende:
[..]
HipGraag want ik wil 21 blijven. Wel een mooie leeftijd, je mag alles maar bent toch nog jong
Mee eensquote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:47 schreef nicomart het volgende:
[..]
mja.. ik vind een licht plek boven op mijn hoofd toch minder charmant als gemilimeterd haard waar die plek niet opvalt
ik nietquote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:51 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar mannen met een kaal hoofd zijn net aliens![]()
vind ik
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:57 schreef Piles het volgende:
Zo, daar was ik weer. Hoelang ben ik weg geweest?
Jullie zijn opeens allemaal oud
Perfect voorbeeld van een alien hoofdquote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:55 schreef nicomart het volgende:
[..]
ik niet
edit: Oh en om bij jouw tennisser te blijven
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Spoilers!!!!!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:00 schreef Yesse het volgende:
[..]
Perfect voorbeeld van een alien hoofd
Echte man:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:00 schreef Yesse het volgende:
[..]
Echte man:Geweldig dat kapselSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel, je keek.
Heb je dat programma Baby te huur gezien toen? Ik zou er best eens aan mee willen doenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:22 schreef Yesse het volgende:
Ja, normaal opgevoede kinderen wel. Maar kinderen van ons krijgen denk ik aandacht te kortOf Fok! krijgt dan opeens geen aandacht meer, dat kan ook
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:00 schreef Yesse het volgende:
[..]
Echte man:whaaa!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |