quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:10 schreef Bravebart het volgende:
Ik kom altijd in KPD voor de interviews en gadgets
Oh wacht
Dan was je gewoon te traag netquote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:10 schreef nicomart het volgende:
nee.. ik maakte een opmerking die jij niet wilde maken. Dat is constructief anders
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:11 schreef nicomart het volgende:
Maar dan ben ik zeker 1 van de oudste die hier rondhangt dan?
Schat, met jou imago kun je eigenlijk niks zeggenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Milou zit er vast ook voor de discussies
quote:De wachttijd voor de verbinding is verstreken
De server op forum.fok.nl doet er te lang over om te antwoorden.
* Misschien is de website tijdelijk niet beschikbaar of overbelast. Probeer over
enkele ogenblikken opnieuw.
* Controleer uw netwerkverbinding indien u geen enkele pagina kunt laden.
* Verzeker u ervan dat Firefox toegang heeft tot het web als uw
computer of netwerk beveiligd is door een firewall of proxyserver.
Hee, ik zit niet eens in KPDquote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:11 schreef Yesse het volgende:
Schat, met jou imago kun je eigenlijk niks zeggen
Meneer suggereert. Meneer moet niet suggereren. Suggeren geeft een verkeerd imago.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Hee, ik zit niet eens in KPD
En ik mag toch wel iets zeggen
Ja als ik ooit tijd update ik alles. ook het fotoboekquote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Kun je je geboortedatum ook wel weer goed zetten
Zijn we in fase 2 belandt ofzo, ik vind het ingewikkeld wordenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:13 schreef Yesse het volgende:
Meneer suggereert. Meneer moet niet suggereren. Suggeren geeft een verkeerd imago.
Tijd moet je makenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:13 schreef Milou__ het volgende:
Ja als ik ooit tijd update ik alles. ook het fotoboek![]()
Maarja, heb ik bijna nooit
Ik net naar mn begleider toe.. Vraag ik of ik vanmiddag eerder naar huis mag om mn fobo aan te passen.. aanzoek afgekeurdquote:
Tssss, dan doe je het maar op je stagequote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:17 schreef Milou__ het volgende:
Ik net naar mn begleider toe.. Vraag ik of ik vanmiddag eerder naar huis mag om mn fobo aan te passen.. aanzoek afgekeurd
Ja Fase 2 : Imago veranderingquote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Zijn we in fase 2 belandt ofzo, ik vind het ingewikkeld worden
Sjonge jonge, en dan nog van die opmerkingen maken. Klein kindquote:
quote:Kinderen ook
Nog lang geen 30quote:
Lijkt me voor velen van ons nog geen goed idee..quote:Kinderen ook
Welnee, kinderen zijn leukquote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:19 schreef Yesse het volgende:
Lijkt me voor velen van ons nog geen goed idee..![]()
Worden echt verwaarloosde kinderen dan
Ja, normaal opgevoede kinderen wel. Maar kinderen van ons krijgen denk ik aandacht te kortquote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Welnee, kinderen zijn leuk
Oh ja, ik ging ff weg
Of dat willen we niet weten..quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:22 schreef jna het volgende:
Piles gaat even weg. Dan weten we wel genoeg...
das best oud....Tenminste....Ik ben nog geen 20 dus ik vind het oudquote:
FOEI!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:22 schreef jna het volgende:
Piles gaat even weg. Dan weten we wel genoeg...
Ja dan kunnen we stage sc net zogoed meteen opheffenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:28 schreef Yesse het volgende:
[..]
FOEI!Jullie moeten me wel helpen hier in het verbeteren van het imago van Pili
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |