het moet niet gekker worden.quote:Op dinsdag 3 juni 200812:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Die krijg je alleen voor de browserverneukende variant.
[..]
quote:Op dinsdag 3 juni 200812:34 schreef JortK het volgende:
Wel vaak bekeken dat filmpje: 13,897,854
Nee, voor mensen die hun geld liever aan leuke dingen willen uitgeven. Of weet jij nog een plek in nederland waar je in de spits met 300 kan rijdenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:57 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
het heeft een style deze auto ,maar GVD ik zou er niet dood in willen worden gevonden.
waar is papa gestorven?
in een honda civic hybride![]()
![]()
![]()
Voor ouwelullen is zo'n auto
weet jij waar dat kan buiten de spits?quote:Op dinsdag 3 juni 200812:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, voor mensen die hun geld liever aan leuke dingen willen uitgeven. Of weet jij nog een plek in nederland waar je in de spits met 300 kan rijden [afbeelding]
In twee leasebakken geleden kreeg ik nog wel eens snelheidsboetes, nu kan het niet eens meer [afbeelding]
Oh, tegen een uur of 3 's avonds. Of zoquote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
weet jij waar dat kan buiten de spits?
dan nog, 300.. dan hang je in 1 minuut in de berm omdat je vergeten was aan je stuur te trekken op die Nederlandse bochtensnelwegen.quote:Op dinsdag 3 juni 200812:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, tegen een uur of 3 's avonds. Of zo [afbeelding] Dan zijn die voorzichtige jankzakken van de weg. maar dan lig ik in mijn nest.
Mwoa, de A1 of A12 zijn goed te doen richting het oostenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dan nog, 300.. dan hang je in 1 minuut in de berm omdat je vergeten was aan je stuur te trekken op die Nederlandse bochtensnelwegen.
Zitten toch vage schepsels bij...quote:
maar diezelfde snelwegen de andere kant op niet wil je zeggenquote:Op dinsdag 3 juni 200812:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mwoa, de A1 of A12 zijn goed te doen richting het oosten [afbeelding]
behoorlijk he..quote:Op dinsdag 3 juni 200813:01 schreef OA het volgende:
[..]
Zitten toch vage schepsels bij... [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |