abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59090976
Zinloos stukje:
quote:
Wereldranglijst: Ajax slechter dan Al-Ordon Al-Qadisiya

Manchester United voert de officieuze wereldranglijst voor clubs aan. De formatie van Edwin van der Sar wordt gevolgd door Boca Juniors, Chelsea, FC Barcelona en Bayern München. De rangschikking, gebaseerd op resultaten in nationale en internationale competities, wordt maandelijks samengesteld door de IFFHS, de internationale federatie voor voetbalstatistici.

PSV is op de 54e plaats de hoogst genoteerde Nederlandse club. Feyenoord bekleedt positie 136. Ajax boekt een terreinwinst van twintig plaatsen in vergelijking met vorige maand en staat nu 149e, een plek onder Shabab Al-Ordon Al-Qadisiya uit Jordanië. (MA)

Wereldranglijst (1 juni 2007 - 31 mei 2008):
1. (1) Manchester United 286,0
2. (4) Boca Juniors 267,0
3. (2) Chelsea 258,0
4. (2) FC Barcelona 257,0
5. (6) Bayern München 252,0
6. (11) Glasgow Rangers 251,5
7. (9) AS Roma 248,0
8. (5) Liverpool 243,0
9. (10) Arsenal 237,0
10. (13) Internazionale 226,0
54. (57) PSV 153,5
136. (145) Feyenoord 95,0
149. (169) Ajax 93,0
161. (224) FC Twente 90,0
185. (174) AZ 84,0
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_59091004
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 15:02 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]

gelukkig speelt Man City wel jaarlijks CL

Ajax maakt gewoon kans als ze hun best doen. maar nee, Ajax betaald liever 10 miljoen meer aan een minder talentvolle speler.
Denk je echt? Elke speler die kan kiezen tussen Premier league+centen of Eredivisie kiest voor dat eerste...
  dinsdag 3 juni 2008 @ 15:07:53 #203
188012 Breach
Is Goed
pi_59091060
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 15:03 schreef Longmen het volgende:
Zinloos stukje:
[..]
Feyenoord boven Ajax
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_59091195
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 15:07 schreef Breach het volgende:

[..]

Feyenoord boven Ajax
Ja dat kan helemaal niet
pi_59091270
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 15:02 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]

gelukkig speelt Man City wel jaarlijks CL
Ik had het ook over Ronaldinho ja

Het ging hier om Dos Santos. Je weet wel die talentvolle Mexicaan van Barca.

Ja..begint er een lampje te branden?
  dinsdag 3 juni 2008 @ 15:20:19 #206
52871 Blight
Supersized.
pi_59091379
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 15:05 schreef Longmen het volgende:

[..]

Denk je echt? Elke speler die kan kiezen tussen Premier league+centen of Eredivisie kiest voor dat eerste...
Inderdaad. City is schat en-schatrijk op dit moment. Die jongen kan daar in een paar maanden meer verdienen dan in een paar jaar bij Ajax.

En @ Cyberia: Dos Santos is een City transfer target op dit moment.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_59091516
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 15:20 schreef Blight het volgende:

[..]

En @ Cyberia: Dos Santos is een City transfer target op dit moment.
Volgens de laatste geruchten is Tottenham het meest concreet om hem over te nemen. City richt zich juist al geruime tijd op Ronaldinho en nog steeds.
quote:
Tottenham Hotspur zal nog vandaag de transfer van Giovani dos Santos (foto) afronden. De Mexicaanse aanvaller komt voor een slordige acht miljoen euro over van Barcelona. De Catalanen wilden het talent eerst alleen verhuren, maar daar stemde de speler niet mee in. (Diverse Spaanse media)
pi_59091657
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 14:40 schreef twi het volgende:
Ben ik niet met je eens. Je moet zeker naar prestaties kijken. Met alleen talent word je geen kampioen namelijk.
Maar als je mee wilt doen met de grote jongens die zich wel kunnen veroorloven voormalig talent te kopen dat al heeft gepresteerd, dan redt je dat niet met spelers die op lager niveau blijven, maar zul je spelers moeten hebben die het hogere niveau aankunnen.
quote:
Als Ajax nu puur voor de financiele winst zou gaan, had ik het met je eens geweest. Maar er moet ook gewoon gewonnen worden, en de eerste echte keer dat Ajacieden het 'talent' van Ibrahimovic begonnen te zien, was toen hij de winnende goal maakte in de bekerfinale tegen Utrecht....
Dat is ook het probleem, het publiek ziet het talent niet meer, en de club ook niet. De club moet talent kunnen herkennen en dan dus ook de overtuiging hebben dat ze daar wat mee kunnen, en dus niet met 3 miljoen in Groningen aan komen voor Suarez en het nog bijna stuk laten lopen. En als het publiek dan ook even geduld heeft met een speler die veel met een bal kan maar nog heel veel moet leren, dan helpt dat ook. Maar die hebben liever iemand die de beuk erin gooit en meteen het beste laat zien wat ie in zich heeft. Maar op die manier kun je CL-wedstrijden in het voorjaar wel vergeten.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 15:40:27 #209
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_59091952
quote:
Zinloos stukje:
[..]

Hoe kan Feyenoord van 145 naar 136 ze hebben vorig jaar niet eens europees gespeeld
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_59092127
Serieus, wat een naaiers daar bij ajax

Ik was naar groningen-ajax geweest toen dat brandje was, nouja mocht je of nog een keer of restitutie formulier invullen want ik kon niet.

Ik dat formulier ingevuld netjes m'n kaartjes opgestuurd

Nou vandaag maar eens bellen of ik m'n geld niet eens terug zou moeten hebben

Nou, blablabla
Zegt ie doodleuk: u bent wel heengeweest
Ik zo, Ehm sorry hoor maar ik ben niet heen geweest
Hij: jawel
Ik zo, nee ik ben niet heen geweest u mag m'n baas bellen die kan van verifïeren dat ik niet eens aanwezig kon zijn, en anders altijd nog m'n klokkaart gescant naar u toesturen
Nee, dat geldt niet. Wij hebben u gescant dus u bent heen geweest heeft u nog andere vragen?

Ik ben er helemaal klaar mee, t gaat me niet om die 30 euro maar het gaat me gewoon om het princiepe dat hij hun fout niet toegeeft want dat scan systeem doet het al zo goed
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
  dinsdag 3 juni 2008 @ 15:50:55 #211
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_59092250
Gewoon naar zijn manager vragen, die belsmurfen snappen er toch geen flikker van
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_59092462
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 15:40 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Hoe kan Feyenoord van 145 naar 136 ze hebben vorig jaar niet eens europees gespeeld
Ze hebben de beker gewonnen.
pi_59092593
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 15:50 schreef _Mike_ het volgende:
Gewoon naar zijn manager vragen, die belsmurfen snappen er toch geen flikker van
word opeens gebelt
Ja sorry sorry sorry sorry ,ik had het nog een keer nagekeken en wij bleken toch fout te zitten

Ja dat wist ik al

Ja sorry sorry sorry we zullen het zo snel mogenlijk overmaken
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
  dinsdag 3 juni 2008 @ 16:23:34 #214
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_59093214
zuinige joden he, krijg je dat

denken er nog serieus mensen dat KjH blijft? En die sulejmani, kan die niet samen met Suarez in de spits ?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_59093223
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 16:02 schreef Noshiba het volgende:

[..]

word opeens gebelt
Ja sorry sorry sorry sorry ,ik had het nog een keer nagekeken en wij bleken toch fout te zitten

Ja dat wist ik al

Kneuzenbende daar man
pi_59093278
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 16:23 schreef Catch22- het volgende:
zuinige joden he, krijg je dat

denken er nog serieus mensen dat KjH blijft? En die sulejmani, kan die niet samen met Suarez in de spits ?
Ik denk dat er een aardige kans is dat hij blijft
We are living in a material world, and I am a material girl
pi_59093279
quote:
Zinloos stukje:
[..]
Real Madrid en AC Milan niet eens in de top 10
pi_59093386
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 16:25 schreef toma het volgende:

[..]

Real Madrid en AC Milan niet eens in de top 10
AC Milan niet
Nouja, zo heel goed heeft RM het ook niet gedaan de laatste jaren, ze zijn volgens mij niet verder dan de kwart finale geweest toch?
Daarentegen deed Internazionale het ook niet veel beter..
pi_59093422
quote:
Zinloos stukje:
[..]

Kun je me bron geven zodat ik volledige lijst kan bekijken? Ben wel benieuwd namelijk
  dinsdag 3 juni 2008 @ 16:31:46 #220
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_59093488
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 16:02 schreef Noshiba het volgende:

[..]

word opeens gebelt

Ja dat wist ik al

Nah, wel sympathiek dat ze hun fout nog even toegeven. Zijn zat bedrijven die niks meer van zich laten horen.
Gourmetten of steengrillen?
pi_59093756
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 15:15 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Ik had het ook over Ronaldinho ja

Het ging hier om Dos Santos. Je weet wel die talentvolle Mexicaan van Barca.

Ja..begint er een lampje te branden?
ik had het uiteraard over Dos Santos. waarom jij Ronaldinho erbij haalt is volstrekt onduidelijk. die gaat nooit van z'n leven naar Man City en bovendien hadden we het helemaal niet over hem.
pi_59093898
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 16:40 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]

ik had het uiteraard over Dos Santos. waarom jij Ronaldinho erbij haalt is volstrekt onduidelijk.
Sinds wanneer heeft Dos Santos in de belangstelling gestaan van City? Het was toch echt Tottenham die als eerst interesse toonde.

Maar goed laten we het maar weer over Ajax hebben
pi_59094102
quote:
'Geen Sulejmani voor Ajax'

De kans dat Miralem Sulejmani naar Ajax vertrekt is volgens algemeen directeur Yme Kuiper klein. Volgens Kuiper is het niet te bedoeling om Sulejmani aan een Nederlandse club te verkopen. De Serviër staat volgens De Telegraaf op het punt om een contract te tekenen bij Ajax.

Kuiper: "Wij hebben niet de behoefte Sulejmani bij een andere Nederlandse ploeg te zien. Sulejmani heeft nog een contract tot 2010 met een optie voor nog twee jaar. Hij kan bij ons Europees spelen en bovendien heeft hij maar één seizoen zijn kwaliteiten bij ons laten zien."
  dinsdag 3 juni 2008 @ 16:56:14 #224
121310 venomsnake
El Saltador
pi_59094164
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 16:46 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Sinds wanneer heeft Dos Santos in de belangstelling gestaan van City? Het was toch echt Tottenham die als eerst interesse toonde.
klik
Is van een poosje terug.. Maar laatst stond er ook weer wat over op sport.es
quote:
Maar goed laten we het maar weer over Ajax hebben
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 3 juni 2008 @ 17:00:50 #225
160473 Rossoneri
Daar hoorden zij engelen zinge
pi_59094282
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 15:58 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Ze hebben de beker gewonnen.
Ja en? Ajax ook 2 seizoen achter elkaar. Omg dat klinkt eigenlijk best wel triest
AJAX AJAX AJAX!!
PSN: Rossoneri15
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')