Waarom? Heerenveen wil helemaal niet verkopen, maar heeft gewoon een hoog bedrag genoemd waartegen wél te praten valt. We hebben ik denk zo'n 20 miljoen op de bank waarvan 13 geinvesteerd mag worden. Wat moeten we met nog meer geld? Het is nu belangrijker om eens sportief succes te gaan boeken en dat behaal je niet door je toppers tegen halve bedragen te verkopen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:18 schreef RayMania het volgende:
18 miljoen, ik hoop dat het absoluut niet waar is. Mijn hemel.
Ik snap wel dat Heerenveen een leuk bedrag voor Sulejmani wil, maar is dit niet extreem?
Hoorde net zeggen dat die achttien miljoen euro is voor Miralem Sulejmani en Bert Pijffers.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:22 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Waarom? Heerenveen wil helemaal niet verkopen, maar heeft gewoon een hoog bedrag genoemd waartegen wél te praten valt. We hebben ik denk zo'n 20 miljoen op de bank waarvan 13 geinvesteerd mag worden. Wat moeten we met nog meer geld? Het is nu belangrijker om eens sportief succes te gaan boeken en dat behaal je niet door je toppers tegen halve bedragen te verkopen.
LOL!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:24 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hoorde net zeggen dat die achttien miljoen euro is voor Miralem Sulejmani en Bert Pijffers.
Maar dat is het nou juist, Sulejmani is een talent maar geen zekerheid. En scorend vermogen hebben we genoeg. Maar met deze verdediging haal je ook de komende jaren geen CL, zeker nu Heitinga weg is.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:22 schreef M0NTANA het volgende:
Ach, liever achttien miljoen voor een topper dan drie subtoppers halen voor totaal zes miljoen euro ofzo. We kunnen het ons niet veroorloven opnieuw drie jaar op rij de CL mis te lopen. Er moet gewoon geïnvesteerd worden, alleen met een topteam komen er prestaties.
Ach, neem aan dat het potje nog niet leeg is en er nog iemand als Luisão komt.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:27 schreef Breach het volgende:
[..]
maar dat is het nou juist, Sulejmani is een talent maar geen zekerheid. En scorende vermogen hebben we genoeg. Maar met deze verdediging haal je ook de komende jaren geen CL, zeker nu Heitinga weg is.
Het is inderdaad wel matig dat we een transferbudget hebben van 30 miljoen, en daar nu (30-6-18=) 6 miljoen van overblijft terwijl er nog wel een of twee versterkingen in de achterhoede moeten komen. Tenzij ze een speler verkopen, en deze opbrengst voor een deel wordt terug gevloeid naar het transferbudget.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:27 schreef Breach het volgende:
[..]
Maar dat is het nou juist, Sulejmani is een talent maar geen zekerheid. En scorend vermogen hebben we genoeg. Maar met deze verdediging haal je ook de komende jaren geen CL, zeker nu Heitinga weg is.
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:29 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ach, neem aan dat het potje nog niet leeg is en er nog iemand als Luisão komt.
Nee hoor, de begroting gaat uit van UEFA Cup.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:31 schreef PyTh het volgende:
[..]
![]()
![]()
Bedrag wat voor Sneijder geincasseerd is heeft waarschijnlijk het gehele gat in de begroting moeten dichten door het missen van CL voetbal voor het 3e jaar op rij
Zoals Henri van der Aat vorig seizoen al zei, Ajax kan het financieel veroorloven om nog drie jaar geen CL te spelen. Maar goed, dat willen we niet. Dus er zal geïnvesteerd moeten worden, Van der Aat gaf ook aan dat het kapitaal weer op het veld moet staan.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:31 schreef PyTh het volgende:
[..]
![]()
![]()
Bedrag wat voor Sneijder geincasseerd is heeft waarschijnlijk het gehele gat in de begroting moeten dichten door het missen van CL voetbal voor het 3e jaar op rij
Ik zal wel de enige zijn, maar ik vind het jammer van Mitea. Tuurlijk gaat-ie terecht weg, je hebt er op dit moment niks aan, maar zijn eerste seizoen (2003/2004) was veelbelovend. Hij bracht ons zelfs min of meer de titel door de 2-1 te maken tegen PSV. Was een leuke speler toen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Trouwens, Leonardo, Mitea en Manucharyan mogen weg!!!!
Nou inderdaad je zou er bijna Sulejmanisch depressief van worden.....quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:44 schreef BoNi het volgende:
De Sulejmanie begint wel ernstige vormen aan te nemen......
Ik vind het persoonlijk eerder jammer van Manucharyan.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:47 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik zal wel de enige zijn, maar ik vind het jammer van Mitea. Tuurlijk gaat-ie terecht weg, je hebt er op dit moment niks aan, maar zijn eerste seizoen (2003/2004) was veelbelovend. Hij bracht ons zelfs min of meer de titel door de 2-1 te maken tegen PSV. Was een leuke speler toen.
Welke Sulejmaniak gaat er nou 18 miljoen aan Heerenveen betalen?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:52 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nou inderdaad je zou er bijna Sulejmanisch depressief van worden.....
Spreekt hij inmiddels al Nederlands? Of oefent ie nog steeds met Sulejmaan-roos-vis?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:54 schreef MarkNMGN het volgende:
Welke Sulejmaniak gaat er nou 18 miljoen aan Heerenveen betalen?
Ik zie op dit moment ook liever een verdediger van het kaliber Papalaatmetietenlosquote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:58 schreef papalaatmetietenlos het volgende:
Godver ik heb echt 0 vertrouwen in volgend seizoen
Ooit zien spelen dat je zo enthousiast bent?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:00 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik zie op dit moment ook liever een verdediger van het kaliber Papalaatmetietenlos
Nee, maar een paar posts van Dr.Daggla doen wonderenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:08 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ooit zien spelen dat je zo enthousiast bent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |