Dan nog is 18miljoen veel en veels te veel geld. Een serieus bedrag zou gewoon 6-7miljoen zijn, maar de laatste 2/3 jaar zijn alle spelers ineens 2 of 3x zo duur geworden.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 08:57 schreef Urquhart het volgende:
18 miljoen
Het eerste wat ik dacht is dat Ajax op de hoogte is dat Huntelaar gaat vertrekken.
Klopt, maar vergeet niet dat wij ook 17 miljoen voor Babel, 30 miljoen voor Sneijder en wellicht weer 30 voor Huntelaar ontvangen. Andere clubs zijn natuurlijk niet op hun achterhoofd gevallen, na het horen van deze inkomsten van Ajax.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:01 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Dan nog is 18miljoen veel en veels te veel geld. Een serieus bedrag zou gewoon 6-7miljoen zijn, maar de laatste 2/3 jaar zijn alle spelers ineens 2 of 3x zo duur geworden.
Dat is het nadeel van zoveel geld ontvangen. Andere clubs willen ineens veel te veel geld zien voor middelmatige spelers. En dan zit je in een lastige positie en Ajax geeft dan in omdat ze toch het geld hebben.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:07 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Klopt, maar vergeet niet dat wij ook 17 miljoen voor Babel, 30 miljoen voor Sneijder en wellicht weer 30 voor Huntelaar ontvangen. Andere clubs zijn natuurlijk niet op hun achterhoofd gevallen, na het horen van deze inkomsten van Ajax.
Maar ik twijfel ook aan die 18 miljoen. Volgens mij betaalt Ajax 13/14 miljoen en met prestatiebonnussen als het behalen van het landskampioenschap/UEFA Cup zou dat kunnen oplopen tot 18 miljoen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:09 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Dat is het nadeel van zoveel geld ontvangen. Andere clubs willen ineens veel te veel geld zien voor middelmatige spelers. En dan zit je in een lastige positie en Ajax geeft dan in omdat ze toch het geld hebben.
Ik vind het alleen raar dat Porto het nog wel voor elkaar krijgt spelers van 3mil of minder te kopen terwijl ze nog meer dan Ajax ontvangen.
Het wordt betaald dus is het reëel.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:03 schreef _Mike_ het volgende:
Heerenveen krijgt het ook een beetje hoog in de bol totaal niet reëel zo'n bedrag
Over die Pranjic waren toch ook geruchten? Misschien betreft het hier wel de prijs van Suljemani + Pranjic, en is de Telegraaf niet volledig ingelichtquote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:15 schreef w00h00 het volgende:
Ik heb ook gelezen dat Heerenveen zoveel % van de door verkoop willen krijgen, dat zal toch ook hopelijk onder die 18 miljoen vallen.
Flinke provisie dan!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:32 schreef PyTh het volgende:
18 miljoen euro voor een speler die 4 maandjes lekker gevoetbalt heeft bij Heerenveen.
Denk dat Lemic er tussen is gaan zitten
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ----------------Huntelaar---------------- -Sulejmani------------------------Suarez- ------------------Perez------------------ -----Lindgren---------------Gabri-------- ----------------------------------------- -Vertonghen-Vermaelen-Van der Wiel-Silva- ----------------------------------------- ---------------Stekelenburg-------------- ----------------------------------------- |
Je mag toch hopen dat er iemand de wijsheid heeft om die clausule dan te schrappen bij een netto bedrag van 18 miljoenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:15 schreef w00h00 het volgende:
Ik heb ook gelezen dat Heerenveen zoveel % van de door verkoop willen krijgen, dat zal toch ook hopelijk onder die 18 miljoen vallen.
Er is nog helemaal niets betaald, alleen de sensatie krant Telegraaf heeft weer een bericht naar buiten gebracht.quote:
Dat is waar. Was het een maand geleden ook niet deze Radonjic (waar is Lemic ineens?) die vertelde dat er bijna een akkoord was?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:47 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Er is nog helemaal niets betaald, alleen de sensatie krant Telegraaf heeft weer een bericht naar buiten gebracht.
Hier red je het niet mee. Ook al heb je een wereldvoorhoede, achterin is het zwak en blessuregevoelig. De afgelopen jaren was de aanval ook het probleem niet, maar de verdediging heeft ons punten gekost. Ik heb liever dat ze daar eens flink wat miljoenen voor uittrekken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |