Volgens mij verschilt dat wel per regio. Maar de meeste Amerikanen lijken wel gecaste acteurs..quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:39 schreef Cairon het volgende:
Vinden jullie ook dat Amerikanen over het algemeen precies zijn zoals ze in Real Life Soaps te zien zijn? Big Brother, Survivor, Real World... Americans sure do love their drama!
O ja.. dat vertelde een reisleidster in 2003 toen we van Toronto naar de Niagra Falls reden: "In Canada we only have two seasons: Winter and Construction"quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, de meeste invoegstroken zijn hier een metertje of tien
En het wegdek... Allemachtig. Ik fiets dagelijks door straten die meer bakstenen lijken. Elke vijf jaar een nieuwe laag erop, want elke winter gaat het naar de kloten.
Zoveel Amerikanen ken ik niet. Ik vind ze wel oppervlakkig, in de zin dat er geen heftige onderwerpen aan bod komen tijdens een gesprek, maar volgens mij wordt dat anders als je ze beter kent. Nederlanders schreeuwen hun mening meteen rond (ik incluis hoorquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:39 schreef Cairon het volgende:
Vinden jullie ook dat Amerikanen over het algemeen precies zijn zoals ze in Real Life Soaps te zien zijn? Big Brother, Survivor, Real World... Americans sure do love their drama!
Heh, die heb ik vaker gehoord, alleen dan "winter and mosquito season" (Winnipeg)quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:43 schreef Vlarp het volgende:
[..]
O ja.. dat vertelde een reisleidster in 2003 toen we van Toronto naar de Niagra Falls reden: "In Canada we only have two seasons: Winter and Construction". Heel flauw grapje eigenlijk
. Maar ja, in de winter wordt er zoveel zout gestrooid en zoveel sneeuw geruimd dat de weg helemaal naar de klote gaat..
Ik heb altijd de indruk dat Amerikanen vooral een mening overnemen van televisie ofzo.. of van de kerk, of van de burgemeester, of van de presidentquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zoveel Amerikanen ken ik niet. Ik vind ze wel oppervlakkig, in de zin dat er geen heftige onderwerpen aan bod komen tijdens een gesprek, maar volgens mij wordt dat anders als je ze beter kent. Nederlanders schreeuwen hun mening meteen rond (ik incluis hoor).
Moet wel zeggen dat ik naast Brad nog geen enkele echt intelligente Amerikaan ben tegengekomen. 't Zijn wel allemaal van die MBO figuren (waarbij ik niet per se MBO'ers onderuit wil halen maar ik heb geen zin om te nuancerenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:44 schreef Cairon het volgende:
De amerikanen die ik ken komen van redelijk ver verspreid, misschien is het de groep mensen waar het aan ligt, twintigers die op de universiteit zitten... heerlijke ervaring dat wel... alles is meteen intens en emotioneel, met snappy one-liners er doorheen gegooid.
Ja, alsof Nederlanders dat niet doenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:46 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb altijd de indruk dat Amerikanen vooral een mening overnemen van televisie ofzo.. of van de kerk, of van de burgemeester, of van de president.
Op de FP zitten guppies van 15 en mensen met een IQ van onder de 80quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, alsof Nederlanders dat niet doenCheck de FP es.
Dat geldt voor half FOK!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:49 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Op de FP zitten guppies van 15 en mensen met een IQ van onder de 80
America, where a school is a large, light building with a swimming-pool.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zoveel Amerikanen ken ik niet. Ik vind ze wel oppervlakkig, in de zin dat er geen heftige onderwerpen aan bod komen tijdens een gesprek, maar volgens mij wordt dat anders als je ze beter kent. Nederlanders schreeuwen hun mening meteen rond (ik incluis hoor).
*Kuch*quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:27 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
America, where a school is a large, light building with a swimming-pool..
Uit "Don't tell Alfred", van Nancy Mitford.quote:'I am very serious, however. This is a moment in the history of the world when brains are needed more than anything else. If we don't produce them in Western Europe where will they come from? Not from America where a school is a large, light building with a swimming-pool. Nor from Russia where they are too earnest to see the wood for the trees. As for all the rest, they may have clever thoughts about Karl Marx and so on, but they are not adult. If the children of our old civilization don't develop as they ought to, the world will indeed become a dangerous playground.'
ok, tot zo, ik ben er rond een uurtje of 21:30quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:32 schreef Cybart het volgende:
[..]
om te spreken met de woorden van Frankie Vallie: Grease Is The Word....
doe jij maar
wie is datquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:26 schreef Cairon het volgende:
[..]
hij is niet de enige fokker anders
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |