ang3l?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vooral met dit weer. Ik zie ook heel vaak meisjes met zo'n dikke pashmina (whehe, ik weet dat het zo heet van Friends
) op zo'n t-shirt. Dat is toch heet?
Ik had een jaar lang tegen mijn beste vriendin niks van me laten horenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:26 schreef samjustme het volgende:
[..]
Van beste vriendin kreeg ik te horen ben je in verwachting ofzo hoor al lang niets meer van je gehoord, een aantal anderen vrienden vroegen zich af of ik nog leefde. 2 maanden had ik eff geen zin, eff tijd voor mezelf heerlijk was het voor eff hoor tijd voor jezelf, heeft een mens soms nodig.
Slecht, maar ken het wel. Ik zie Hanna een keer in de 3 a 4 maanden, maar de tijd die we hebben hebben we het ook heel erg leuk!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik had een jaar lang tegen mijn beste vriendin niks van me laten horen. gelukkig is dat weer helemaal goed gekomen.
Ja het was ook slecht. En elke keer dacht ik "morgen bel ik", maar dat dan elke dag. En op een gegeven moment vond ik het zo beschamend dat ik helemaal niet meer durfde, om zo de confrontatie uit de weg te gaan. Slechte eigenschap van me.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:35 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Slecht, maar ken het wel. Ik zie Hanna een keer in de 3 a 4 maanden, maar de tijd die we hebben hebben we het ook heel erg leuk!
Ik begrijp het wel, maar soms overkomt het je gewoon inddquote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja het was ook slecht. En elke keer dacht ik "morgen bel ik", maar dat dan elke dag. En op een gegeven moment vond ik het zo beschamend dat ik helemaal niet meer durfde, om zo de confrontatie uit de weg te gaan. Slechte eigenschap van me.
quote:
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja het was ook slecht. En elke keer dacht ik "morgen bel ik", maar dat dan elke dag. En op een gegeven moment vond ik het zo beschamend dat ik helemaal niet meer durfde, om zo de confrontatie uit de weg te gaan. Slechte eigenschap van me.
Nee, maar Giele dan weer wel.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:53 schreef Zakje het volgende:
[..]
Zegt Schiele je niets? Ik wil hem bestellen als grote print
.
Och is dit je zieligdoen momentje? Misschien moet je er ff een poll tegenaan gooien...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:01 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ag ok, ik geef het toe. Ik ben ontmaskerd. Maar ik ben niets meer dan een blowende, nergens voor geïnteresseerde, ongemotiveerde, eigenlijk alleen maar in pakwerk achter de lopende band werkende MBO'er. Ik doe het trouwens ook voor een briezer of een pakje sigaretten!
Die balzakquote:
wat trekt je hierin aan?quote:
In de steden zitten ze toch wel?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:47 schreef wonderer het volgende:
Moet wel zeggen dat ik naast Brad nog geen enkele echt intelligente Amerikaan ben tegengekomen. 't Zijn wel allemaal van die MBO figuren (waarbij ik niet per se MBO'ers onderuit wil halen maar ik heb geen zin om te nuanceren).
Leuk, maar zou het niet in mijn huis niet willen hebben. Te homo-erotisch voor mijn smaak!quote:
Wat ontharing zou ook wel mogen.quote:Op woensdag 4 juni 2008 01:22 schreef hierissieweer het volgende:
Leuk, maar zou het niet in mijn huis niet willen hebben. Te homo-erotisch voor mijn smaak!
Je kent inmiddels toch wel mijn standpunt over beharing?quote:
Nee. Vertel?quote:Op woensdag 4 juni 2008 01:26 schreef hierissieweer het volgende:
Je kent inmiddels toch wel mijn standpunt over beharing?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |