Roma staat na vandaag weer aan kop in de Serie A
Montella is trouwens, om op jouw post terug te komen, een spits die gewoon in de basis moet staan. Scoort zo verschrikkelijk makkelijk, deed ie ook al bij Samp.
Mis ik verd****mme de Romeinse derby!!
(En nog wel met zo'n heerlijke uitslag )
Weet iemand of er vandaag nog een samenvatting uitgezonden wordt?
quote:
Op maandag 11 maart 2002 09:42 schreef Dylan Dog het volgende:
Mooi Cazzo, eindelijk een Serie A-topic. Ik heb sterk het idee dat wij de enige twee zijn in het Sportforum die de Serie A een buitengewoon interessante competitie vinden...
* DIGGER heeft maar een kanaal of 20 tot z'n beschikking met live Italiaans voetbal
Gisteravond ook gekeken en als Roma fan was ik erg blij met de wedstrijd
Kijk ook veel Serie B (Napoli) maar die gaan promotie dit jaar naar alle waarschijnlijkheid net niet redden..
quote:Sorry DIGGER, hoe kon ik jou nu vergeten. Tuurlijk...
Op maandag 11 maart 2002 12:58 schreef DIGGER het volgende:[..]
* DIGGER heeft maar een kanaal of 20 tot z'n beschikking met live Italiaans voetbal
![]()
Gisteravond ook gekeken en als Roma fan was ik erg blij met de wedstrijd
Kijk ook veel Serie B (Napoli) maar die gaan promotie dit jaar naar alle waarschijnlijkheid net niet redden..
quote:Zal wel niet, is ook de oplossing niet.
Op maandag 11 maart 2002 18:47 schreef DonorHoofd het volgende:
Carlo Ancelotti nog niet ontslagen bij Milan?
Hoop op Baresi als voorzitter en dan een echte trainer (San Marco met iemand).
Ach we hebben gewoon veel pech met spelers kopen.
La Roma non si discute. Si ama.
Tifare e' un dovere di tutti, riuscirci e' un onore di pochi
Het kan nog spannend worden in Italie dit jaar.
quote:Geeft niet
Op maandag 11 maart 2002 13:55 schreef Dylan Dog het volgende:Sorry DIGGER, hoe kon ik jou nu vergeten. Tuurlijk...
quote:Zeker weten, alles perfect, behalve dan dat Napoli ws net geen promotie redt (om on topic te blijven).
Alles goed trouwens? En met EW ook?
quote:Jammer ja, ik zie Palermo ook niet promoveren. Zou ik ook graag een szien gebeuren, Siciliė in de Serie A...
Op dinsdag 12 maart 2002 12:59 schreef DIGGER het volgende:[..]
Geeft niet
[..]Zeker weten, alles perfect, behalve dan dat Napoli ws net geen promotie redt (om on topic te blijven).
M'n schoonmoeder kan altijd zo mooi zeggen: 'Montella deed weer vliegen door olimpico' als ik de wedstrijd gemist heb en vraag naar hoe die was.
Montella z'n (goodlooking) vriendin is trouwens vaste commentator bij wedstijden van Roma bij de RAI (die geen live beelden mogen tonen, schakelprogramma)
quote:Zijn bijnaam is toch ook de aeroplanino (vliegtuigje)...
Op dinsdag 12 maart 2002 13:18 schreef DIGGER het volgende:
M'n hele schoonfamilie is btw voor Roma ook (en Napoli uiteraard).M'n schoonmoeder kan altijd zo mooi zeggen: 'Montella deed weer vliegen door olimpico' als ik de wedstrijd gemist heb en vraag naar hoe die was.
Montella z'n (goodlooking) vriendin is trouwens vaste commentator bij wedstijden van Roma bij de RAI (die geen live beelden mogen tonen, schakelprogramma)
quote:Bij mij niet, maar z eis wel dol op me.
Op dinsdag 12 maart 2002 13:22 schreef Dylan Dog het volgende:Zijn bijnaam is toch ook de aeroplanino (vliegtuigje)...
Over schoonmoeder gesproken: bij mij is het inmiddels officieel...
Btw DD, wat doet het jou om Fiorentina zo te zien zwalken (en gewoon keihard te degraderen)?
Tis toch de club waar je held Batigol is groot geworden.
quote:Dat is natuurlijk verschrikkelijk. Zo zie je maar hoe jarenlang wanbeleid kan leiden tot de destructie van een schitterende vereniging. Cecchi Gori dacht dat ie alles wel even in zijn eentje kon doen, maar door zijn stompzinnige houding heeft hij veel meer kapot gemaakt dan nodig was.
Op woensdag 13 maart 2002 13:01 schreef DIGGER het volgende:[..]
Bij mij niet, maar z eis wel dol op me.
Btw DD, wat doet het jou om Fiorentina zo te zien zwalken (en gewoon keihard te degraderen)?
Tis toch de club waar je held Batigol is groot geworden.
Het is diep en dieptriest, maar degradatie betekent zo goed als zeker een (voorlopig) einde van Fiorentina. Eeuwig zonde...
Mooie shirtjes,mooi team en mooie supporters!
Beter dan die vuile extreem-rechtse flapdrollen bij SS Lazio (it's all in the name)
quote:Die bij AS Roma zijn echt verdwaald.
Op woensdag 13 maart 2002 14:51 schreef PortoPartito het volgende:
Vergis je niet, extreem-rechtse supporters zitten er over heel Italie niet alleen bij Lazio en ook bij AS Roma.
Waarschijnlijk Lazio-fans die het gemodder van hun vedetten niet meer aan konden zien.
Maar je hebt gelijk, alleen steken de "fans" van sommige clubs er wel erg bovenuit.
Vond het trouwens wel cool hoe de supporters van jou RossoNeri zich gedroegen bij de 1 minuut stilte voor de, bij een verkeersongeluk, omgekomen Afrikaanse speler van een Serie A-club.
quote:kippenvel momentje.
Op woensdag 13 maart 2002 15:31 schreef Hawk het volgende:[..]
Vond het trouwens wel cool hoe de supporters van jou RossoNeri zich gedroegen bij de 1 minuut stilte voor de, bij een verkeersongeluk, omgekomen Afrikaanse speler van een Serie A-club.
ps: is dit "off-topic" omdat het Serie B is?
quote:Als je het hebt over Ac Milan - Torino, dan hadden Kees, Wim en Willem helemaal gelijk. Wat een slechte wedstrijd was dat. Vond het wel humor dat een heel vak fanatieke AC supporters gewoon thuis waren gebleven uit protest tegen het slechte spel van Milan.
Op zondag 17 maart 2002 23:06 schreef PortoPartito het volgende:
Soms denk ik met die Nederlanders, snappen jullie het dan echt niet? Ik heb 90 minuten op het puntje van m'n stoel gezeten en tussendoor kraken Kees met Willem&Willem de boel gewoon even af...
quote:Met plekken in de middenmoot en 4 koplopers met een enorm gat erachter zal dat dit jaar ook niet gebeuren.
Op dinsdag 12 maart 2002 13:18 schreef Dylan Dog het volgende:Verder moet Genua ook weer eens vertegenwoordigd worden...
Ben als Nerazurro erg erg blij dat het dit jaar voor het eerst sinds tijden weer eens goed gaat met mijn cluppie. Vooral te danken aan Hector Cuper. Ik heb echt respect voor die man.
Volgende week Inter-Roma. Heb er nu al zin in.
quote:Gaat zeker niet gebeuren. Nu komt zo“n flutclubje als Como er weer in, daar zit toch geen mens op te wachten.
Op maandag 18 maart 2002 13:07 schreef DIGGER het volgende:[..]
Met plekken in de middenmoot en 4 koplopers met een enorm gat erachter zal dat dit jaar ook niet gebeuren.
Vond dat Inter de eerste helft en het grootste gedeelte van de 2e helft toch het beste van het spel had. Het is waar, de doelpunten kwamen op perfecte momenten, maar ja dat had andersom ook gekund.
30-03-2002 Fiorentina - Inter
07-04-2002 Inter - Atalanta
14-04-2002 Inter - Brescia
21-04-2002 Chievo - Inter
28-04-2002 Inter - Piacenza
05-05-2002 Lazio - Inter (zeer pikant als het er op aan komt tussen Inter en AS)
30-03-2002 Roma - Bologna
07-04-2002 Venezia - Roma
14-04-2002 Roma - Parma
21-04-2002 Milan - Roma
28-04-2002 Roma - Chievo
05-05-2002 Torino - Roma
30-03-2002 Juventus - Lazio
07-04-2002 Perugia - Juventus
14-04-2002 Juventus - Milan
21-04-2002 Piacenza - Juventus
28-04-2002 Juventus - Brescia
05-05-2002 Udinese - Juventus
quote:Opmerkelijk inderdaad dat Inter voor het eerst sinds jaren weer echt voor het kampioenschap speelt (of had ik iets gemist de afgelopen jaren). Zeer wel mogelijk dat Cuper een zeer belangrijke invloed heeft. Of is een andere oorzaak aan te wijzen?
Op maandag 18 maart 2002 14:44 schreef Capetown het volgende:
Ik kom me hier ook maar even melden.Ben als Nerazurro erg erg blij dat het dit jaar voor het eerst sinds tijden weer eens goed gaat met mijn cluppie. Vooral te danken aan Hector Cuper. Ik heb echt respect voor die man.
Volgende week Inter-Roma. Heb er nu al zin in.
quote:Nee, het is wel degelijk Cuper, hoewel Moratti (voorzitter) er voor gezorgd heeft dat Vieri is gebleven. Maar Cuper is degene die intelligent ingekocht heeft (bijvoorbeeld Toldo, Materazzi, Guly en Conceicao) en die er een echt team van gemaakt heeft. Hij doet het een beetje zoals Van Gaal in zijn goeie jaren bij Ajax, wie in vorm is op de training speelt.
Op maandag 25 maart 2002 10:17 schreef Doc het volgende:[..]
Opmerkelijk inderdaad dat Inter voor het eerst sinds jaren weer echt voor het kampioenschap speelt (of had ik iets gemist de afgelopen jaren). Zeer wel mogelijk dat Cuper een zeer belangrijke invloed heeft. Of is een andere oorzaak aan te wijzen?
quote:Vond je?
Op zondag 24 maart 2002 23:18 schreef Capetown het volgende:
Yes! Gewonnen!Vond dat Inter de eerste helft en het grootste gedeelte van de 2e helft toch het beste van het spel had.
Afgezien van de 1e tien minuten vond ik Inter zonder enige lijn spelen, vreselijk veel en dom balverlies lijden en geen enkele voorwaartse dreiging creeren. De 0-2 kwam uit de lucht vallen.
Roma probeerde het erna nog wel, speelde redelijk tot de 3-1, toen was de wedstrijd gelopen.
Feyenoord gaat het wel vreselijk moeilijk krijgen tegen Dalma & Recoba vermoed ik.
quote:Leuk, leuk, leuk.
Op zondag 24 maart 2002 23:35 schreef CAZZO het volgende:05-05-2002 Lazio - Inter (zeer pikant als het er op aan komt tussen Inter en AS)
De laatste wedstrijden speelt Inter sowieso tegen ploegen die ergens voor/tegen knokken, altijd spannend...
quote:Wat een zwak Roma gisteravond. Het was duidelijk, net zoals bij PSV, te zien dat ze nog flink ziek waren van de uitschakeling uit de Champions league. Vrije trap van Recoba mocht er ook wezen en Vieri was ook weer lekker aan hakken voorin. Willem van Hanegem was niet onder de indruk van dit Inter omdat ze de Uefa cup maar bijzaak vinden, maar ik denk dat Feyenoord het heel zwaar gaat krijgen tegen dit Inter.
Op zondag 24 maart 2002 23:18 schreef Capetown het volgende:
Yes! Gewonnen!Vond dat Inter de eerste helft en het grootste gedeelte van de 2e helft toch het beste van het spel had. Het is waar, de doelpunten kwamen op perfecte momenten, maar ja dat had andersom ook gekund.
P.s. Heeft iemand dat gezicht gezien van die gozer die die vuistlag uitdeelde? Die keek echt zwaar psychopatisch uit zijn ogen.
quote:Bij mij gaat het officieel worden
Op dinsdag 12 maart 2002 13:22 schreef Dylan Dog het volgende:Over schoonmoeder gesproken: bij mij is het inmiddels officieel...
Maaruh, dit weekend dus Inter - Atalanta, benieuwd of ze weer met de hakken over de sloot zullen geraken zoals tegen Fiorentina...
quote:Venezia was idd al gedegradeerd.
Op zondag 07 april 2002 17:13 schreef _Fulton_ het volgende:
Gelijk tegen een club die gedegradeerd is ofzo hč?
slecht van Roma
quote:ter uwe info deze wedstrijd wordt morgen pas gespeeld
Op zondag 07 april 2002 21:17 schreef Hagenees het volgende:
Was het dit weekend niet Sampdoria - Genua?? Weet iemand de eindstand? Of is het soms gestaakt....
quote:Roma had 2 strafschoppen in d elaatste 3 minuten nodig voor een punt.
Op zondag 07 april 2002 17:24 schreef CAZZO het volgende:Venezia was idd al gedegradeerd.
Roma stond 10 minuten voor tijd zelfs nog met 2-0 achter.
Beiden toch zeker discutabel....
En Inter, dat speelde dus wederom erg slecht en kwam er dit keer niet met mazzel vanaf, gewoon een terechte nederlaag.
quote:die penals waren idd wel zeer goedkoop
Op maandag 08 april 2002 12:59 schreef DIGGER het volgende:[..]
Roma had 2 strafschoppen in d elaatste 3 minuten nodig voor een punt.
Beiden toch zeker discutabel....
En Inter, dat speelde dus wederom erg slecht en kwam er dit keer niet met mazzel vanaf, gewoon een terechte nederlaag.
Inter - Brescia
Chievo - Inter
Inter - Piacenza
Lazio - Inter
Roma - Parma
Milan - Roma
Roma - Chievo
Torino - Roma
Juventus - Milan
Piacenza - Juventus
Juventus - Brescia
Udinese - Juventus
Want de strijd om plek 4, de laatste 'CL' plek, wordt ook zeer spannend. Milan en Chievo dus nog tegen Roma, Chieve nog Inter thuis en Milan nog naar Juve toe...
En toch acht ik Roma en Juve nog niet kansloos gezien de stand en het programma, Inter krijgt he tnog lastig zat...
Juventus - Milan
Milan - Roma
Verona - Milan
Milan - Lecce
Lecce - Chievo
Chievo - Inter
Roma - Chievo
Chievo - Atalanta
Fiorentina - Lazio
Lazio - Verona
Bologna - Lazio
Lazio - Inter
Kan dus nog alle kanten op
Milan gaat het volgens mij niet redden en als het heel raar loopt gaat Chievo nog met de laatste CL-plaats lopen
ja maar ik heb geen C+
quote:dan wordt het nu toch eens hoognodig tijd voor een krantenwijk Fulton zodat jij dan je C+ abonement kunt financieren
Op zondag 14 april 2002 19:53 schreef _Fulton_ het volgende:
spannend
jammer dat het in NL niet op de buis komt alleenja maar ik heb geen C+
quote:En wie weet hou je zelfs centjes over voor een Hasselbaink shirt
Op zondag 14 april 2002 20:01 schreef CAZZO het volgende:[..]
dan wordt het nu toch eens hoognodig tijd voor een krantenwijk Fulton zodat jij dan je C+ abonement kunt financieren
quote:Beaty? Bedoel je die James Beattie van Southampton?
Op zondag 14 april 2002 22:10 schreef CAZZO het volgende:
Die goal van Chamot tegen AC Milan,wat een beaty,jammer alleen dat die in de eigen goal ging.
quote:
Op zondag 14 april 2002 22:11 schreef _Fulton_ het volgende:[..]
Beaty? Bedoel je die James Beattie van Southampton?
quote:ooohw..
Op zondag 14 april 2002 22:16 schreef CAZZO het volgende:
BEAUTY
quote:drank maakt meer kapot dan je lief is
Op zondag 14 april 2002 22:45 schreef _Fulton_ het volgende:[..]
ooohw..
ik dacht al: 'wat doet die beattie in italie?'
Chievo-Inter
Milan-Roma
Piacenza-Juventus
Inter-Piacenza
Juventus-Brescia
Roma-Chievo
Lazio-Inter
Udinese-Juventus
Torino-Roma
Voor alledrie de titelkandidaten dus twee uitwedstrijden en een thuiswedstrijd. Juventus heeft op papier het gemakkelijkste programma, met wedstrijden tegen Piacenza dat al (zo goed als) veilig is, Brescia dat naar Turijn moet en Udinese dat meestal geen problemen oplevert voor Juve.
Inter lijkt het moeilijkste programma te hebben: de uitwedstrijd tegen Chievo, dat strijdt om de vierde plek en plaatsing voor de voorronde van de Champions League, de streekderby tegen Piacenza en de zware uitwedstrijd tegen Lazio.
Ook Roma wacht een flinke klus: Milan uit is bijzonder zwaar, Milan heeft nog een kans op de vierde plek, evenals natuurlijk Chievo, dat de week erna naar Rome reist. De laatste wedstrijd lijkt voor Roma niet zo bijzonder: mocht het nog een goede kans op de titel hebben, zal Torino hen waarschijnlijk niet al teveel in de weg leggen, zeker niet als het daarmee Juventus van de titel kan afhouden.
Ik gok op Roma, maar Juve en Inter hebben natuurlijk ook een flinke kans. Spannend is het in ieder geval wel.
Tenslotte wil ik, diep en diep bedroefd, mijn medeleven uitspreken naar de spelers, supporters en sympatisanten van Fiorentina, dat gedegradeerd is. De anti-groeten voor Cehcchi Gori, die erin geslaagd is een mooie club volledig te gronde te richten...
Het is wel mooi dat artsvijanden elkaar misschien een dienst gaan bewijzen door te winnen:
Als Milan wint van Roma wordt Inter waarschijnlijk kampioen en als Lazio Inter de voet dwars zet, wordt Roma misschien kampioen.
En Torino kan Juventus ook nog een dienst bewijzen in de laatste wedstrijd.
Dat is ook een van de dingen die de competitie leuker maken dan in Nederland, 2 topploegen uit 1 stad.
quote:Lijkt Feyenoord-PSV voor de UEFA-Cup wel...
Op zondag 21 april 2002 17:12 schreef CAZZO het volgende:
Sukkels bij Inter,krijgen ze in de 91e minuut de gelijkmaker tegen
Straks wordt Juve nog kampioen
Juventus is de grote winnaar van deze speelronde. De kans dat zij de titel binnenhalen, stijgt met de dag...
quote:Not necessarily....
Op maandag 22 april 2002 17:57 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Lijkt Feyenoord-PSV voor de UEFA-Cup wel...
Juventus is de grote winnaar van deze speelronde. De kans dat zij de titel binnenhalen, stijgt met de dag...
Roma ligt er nog niet uit.
Inter 66 punten
Juventus 65 punten
Roma 64 punten
Resterende programma van Roma is makkelijker:
Inter - Piacenza
Lazio - Inter
Roma - Chievo
Torino - Roma
Juventus - Brescia met Roberto Baggio
Udinese - Juventus
Spelen allemaal als laatste een uitwedstrijd,
dat wordt een spectaculaire laatste speeldag: 3 teams die nog landskampioen kunnen worden!!
quote:maar het wordt toch Inter
Op maandag 22 april 2002 19:29 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik hoop op Roma!
Inter sluit af bij Lazio, Lazio is de laatste weken aardig in vorm en gaar gewoon nog voor P4 na van heel ver gekomen te zijn...
Roma heeft nog een lastig potje tegen Chievo op het programma en staat pas 3e, moet 2 clubs zien in te halen...
M'n gevoel zegt Juve, maar ik blijf hopen op Roma.
quote:Inter - Piacenza 3 - 1
Op maandag 22 april 2002 19:06 schreef Hawk het volgende:Inter 66 punten
Juventus 65 punten
Roma 64 punten
Roma - Chievo 5 - 0
Torino - Roma
Juventus - Brescia 5 - 0
Udinese - Juventus
Er verandert niks:
Inter 69 punten
Juventus 68 punten
Roma 67 punten
Het komt dus op de laatste speeldag aan.
75.000 man op de been in San Paulo, geweldig om te zien. En dankzij de 1-1 staat Napoli vrij safe op de 5e plek (gat van 5 punten) en nog 2 puntjes verwijderd van een plek in de top 4, wat promotie betekend.
Nog 5 wedstrijden te gaan en ik hoop echt dat Napoli het redden gaat....
Serie A blijf ik erbij dat ik een slippertje van Inter verwacht en dat Juve met de titel aan d ehaal gaat.
quote:Poll van de RAI site, op de vraag wie kampioen wordt:
Op zondag 28 april 2002 17:02 schreef Hawk het volgende:Inter 69 punten
Juventus 68 punten
Roma 67 puntenHet komt dus op de laatste speeldag aan.
Juve 45%
Inter 31%
Roma 24%
quote:op de poll bij de Gazetto Dello sport is de uitslag:
Op maandag 29 april 2002 19:48 schreef DIGGER het volgende:[..]
Poll van de RAI site, op de vraag wie kampioen wordt:
Juve 45%
Inter 31%
Roma 24%
quote:Niet vreemd: de Gazzetta is een milanese krant, Juventus heeft de meeste supporters. Ik durf mijn geld niet te zetten.
Op maandag 29 april 2002 19:54 schreef CAZZO het volgende:[..]
op de poll bij de Gazetto Dello sport is de uitslag:
Chi vincerą lo scudetto?
Inter 47%
Juventus 43.6%
Roma 9.2%
quote:
Jon Dahl Tomasson naar AC Milan
MILAAN, 1 mei 2002 15:40 - Vandaag meldden de Italiaanse en Deense kranten dat Jon Dahl Tomasson op korte termijn een 4 jarige overeenkomst bij AC Milan zal tekenen. In deze periode gaat Tomasson 10,75 miljoen euro verdienen. Bij de Italiaanse club spelen reeds twee Deense internationals, Thomas Helveg en Martin Laursen. De verwachting is dat Tomasson volgende week naar Milan gaat voor een medische keuring.
bron www.voetbalonline.nl
quote:Ik zal het ff opzoeken/navragen vanaaf, maar 17.15 lijkt me simpelweg niet juist, een Italiaan moet wel goed kunnen eten he
Op woensdag 01 mei 2002 13:46 schreef CAZZO het volgende:
Digger weet je ook hoelaat de wedstrijden Zondag in de Serie A beginnen?
Schijnt dat C+ ook met een schakelprogramma komt van de laatste speeldag daar,ze hebben het alleen wel over een aanvangstijdstip van 17:15
Ik vermoed 15.00 uur.
quote:Cazzo, heb het ff nagevraagd bij me zwager, in Italie beginnen alle wedstrijden deze zondag om 15.00 uur, de normale tijd dus.
Op woensdag 01 mei 2002 13:46 schreef CAZZO het volgende:
Digger weet je ook hoelaat de wedstrijden Zondag in de Serie A beginnen?
Schijnt dat C+ ook met een schakelprogramma komt van de laatste speeldag daar,ze hebben het alleen wel over een aanvangstijdstip van 17:15
Kortom: Canal+ zend de boel NIET live uit (die zullen wel uren bij het kampioenschap van NL blijven hangen ipv dat ze een volgende spannende ontknoping live uitzenden).
Canal+ heb 's avonds wel een live schakelprogramma mbt de primera division geloof ik (20.00 uur)
quote:Het zou wel humor zijn als zo'n club zou degraderen.
Op woensdag 01 mei 2002 16:33 schreef Hawk het volgende:![]()
![]()
En AC Milan komt weer een stap dichter bij de Serie B.
quote:
Op donderdag 02 mei 2002 22:33 schreef Leatherface het volgende:[..]
Het zou wel humor zijn als zo'n club zou degraderen.
quote:Cazzo blijft hopen dat C+ er nog wat moois van gaat maken met de slotdag van de Serie A maar vreest dat die een vaag feestje op P2 rond 15:00 krijgt aangeboden
Op donderdag 02 mei 2002 22:29 schreef DIGGER het volgende:[..]
Cazzo, heb het ff nagevraagd bij me zwager, in Italie beginnen alle wedstrijden deze zondag om 15.00 uur, de normale tijd dus.
Kortom: Canal+ zend de boel NIET live uit (die zullen wel uren bij het kampioenschap van NL blijven hangen ipv dat ze een volgende spannende ontknoping live uitzenden).
Canal+ heb 's avonds wel een live schakelprogramma mbt de primera division geloof ik (20.00 uur)
quote:Baal ik van! Behalve als ik onverhoopt toch een feestje heb...
Op donderdag 02 mei 2002 23:32 schreef CAZZO het volgende:[..]
Cazzo blijft hopen dat C+ er nog wat moois van gaat maken met de slotdag van de Serie A maar vreest dat die een vaag feestje op P2 rond 15:00 krijgt aangeboden
quote:Feestende ajacieden is zeer belangrijk voor al die neuzen bij Anal+ en de N.eu.S.!
Op donderdag 02 mei 2002 23:32 schreef CAZZO het volgende:[..]
Cazzo blijft hopen dat C+ er nog wat moois van gaat maken met de slotdag van de Serie A maar vreest dat die een vaag feestje op P2 rond 15:00 krijgt aangeboden
,,Het aanbod van Stream en Telepiu is een schande'', brieste voorzitter Preziosi, voorzitter van Como. ,,Ze willen ons uithongeren.''
Rebellenclub
De elf hebben zich verenigd in het digitaal platform Plus Media Trading om de onderhandelingspositie te versterken. De rebellenclub kan rekenen op de steun van voorzitter Sensi van AS Roma. Die vecht over hun rug een al jaren sluimerend conflict met Adriano Galliani, de voorzitter van de betaald voetbalorganisatie in Italiė, uit. In de ogen van Sensi is Galliani niet geschikt voor die functie wegens belangenverstrengeling. Galliani is baas van AC Milan en vertrouwensman van premier Berlusconi.
In de sportkrant Corriere dello Sport vroeg Galliani zich af of de rijke clubs bereid waren een deel (18 procent) van hun recettes van de wedstrijden tegen de kleinere clubs af te staan aan de noodlijdende verenigingen. Lang hoefde hij niet op antwoord te wachten. Voorzitter Moratti van Inter Milan wees het voorstel onomwonden van de hand. ,,Wij hebben zelf financiėle problemen'', bromde hij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |