Damn.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:26 schreef LadyBlack het volgende:
Al geweest: 7 keer + 1x mondhygiëniste
Nog te gaan: 3x
En dan is het nog maar de vraag of alles ook al gedaan is of dat ze dan gewoon even moet stoppen omdat de verzekering anders niet meer dekt
Shit, nu heeft niemand het gehoord. Ik probeer er al 3 dagen lang achter te komen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:27 schreef Soempie het volgende:
http://www.nederland.fm/
nu op 3-fm. Hoe heet dat nummer? En van wie?![]()
Oh, spuit elf?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:31 schreef LadyBlack het volgende:
http://www.3fm.nl/page/3fm_liveplayer/live
Hier staat het bij. En het zijn dus de Editors
Hm jammer, het was te proberen natuurlijkquote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:36 schreef LadyBlack het volgende:geen idee.......
En Tim, die playlist die ze weergeven klopt nooit. Lijkt meestal random over de hele dag te zijn genomen ofzo
Net gedaan. Werkt ook niet.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:44 schreef LadyBlack het volgende:
Als het nu een hit is kun je altijd nog even in de Top40 gaan neuzen... misschien herken je m wel
En laat dan meteen even weten welke het was, ik ben benieuwd nu
Dan versta je er inderdaad niks van maar je zal dit wel bedoelen:quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:34 schreef Soempie het volgende:
Ik versta tekst heel slecht. Kan er nooit wat van maken.
Maar het is een vrouw en ze zingt iets van:
tatatata water! so i can daaaaheeencee.![]()
Laatmaar
The girl you lost to cocainequote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:34 schreef Soempie het volgende:
Ik versta tekst heel slecht. Kan er nooit wat van maken.
Maar het is een vrouw en ze zingt iets van:
tatatata water! so i can daaaaheeencee.![]()
Laatmaar
Valt wel mee hoor, ik was de titel even kwijt dus Google heeft me ook geholpenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:36 schreef Soempie het volgende:
Damn, Sheep, jij hebt echt aan een half woord genoegJe zult wel goed zijn in die spelletjes waarbij je een paar woorden van een nummer hoort en je moet raden welk nummer het is.
oh dan was ik nog beter ookquote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:45 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, ik was de titel even kwijt dus Google heeft me ook geholpen
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:53 schreef MaJo het volgende:
Ik ben niet naar mijn tentamen gegaan want ik kan helemaal niets opnemen op het moment
Is er iets gebeurd? En, dan komt het wel met de herkansing.Komt goed.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:53 schreef MaJo het volgende:
Ik ben niet naar mijn tentamen gegaan want ik kan helemaal niets opnemen op het moment
Dit was de her, en tevens mijn allerlaatste kans...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:56 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ALTIJD naar tentamens gaan.. hoe slecht je ook geleerd hebt / hoe ziek je ook bent.
Altijd handig voor de herkansing
Helemaal in de war, concentratieproblemen, niets kunnen onthouden, down, the worksquote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
Is er iets gebeurd? En, dan komt het wel met de herkansing.Komt goed.
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:59 schreef Soempie het volgende:
Volgend jaar doe je nog eens dit jaar, toch?
dream on honeyquote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:02 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Vrouwen en tv's....
Waarom willen die toch altijd precies de verkeerde![]()
Als we jullie nou het behang, de meubels en dat soort onbenullige dingen laten uitzoeken.. doen wij de tv/stereo en andere electronica wel ok?
Enkel toegestaan als je de opvattingen groter = beter en meer = beter deeltquote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dream on honeyik wil ook meehelpen met de electronica
Bij een ander vak is het wel gelukt, dus denk dat dit ook wel luktquote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:06 schreef Soempie het volgende:
@ MaJo, hopelijk lukt het dan met je 'overmacht-aanvraag'.Hoeveel tentamens heb je nog? Ook nog herren in augustus?
Ja maar jij bent wat dat betreft ook geen doorsnee-vrouwquote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dream on honeyik wil ook meehelpen met de electronica
duhquote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Enkel toegestaan als je de opvattingen groter = beter en meer = beter deelt
succes MaJoquote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bij een ander vak is het wel gelukt, dus denk dat dit ook wel luktIk heb in juli een overmachtstentamen, ik doe dan de her als eerste kans. Verder hoop ik dat ik het tentamen van vorige week gehaald heb, anders dan valt die her ook in juli. Ben benieuwd wanneer dit vak herkanst wordt, ik denk pas veel later. Anders moet ik weer teveel blokken en dat trek ik blijkbaar niet op het moment
goed puntquote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:09 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ja maar jij bent wat dat betreft ook geen doorsnee-vrouw
Dankjequote:
Het schijnt van welquote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:31 schreef Etcetera het volgende:
moet een pc nou uit met onweer
op CZ laten we ze gewoon lekker doordraaien
had je niet moeten verhuizenquote:
pechquote:
ik ook nietquote:En ik doe het nooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |