Zo zo...en wat vindt mw. MM daarvan?quote:Op maandag 2 juni 2008 19:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Espresso graag, sterk, zwart en heet...
Eventueel dat iemand eens kijkt naar waar al die traffic toch vandaan komt... en dan deze reeks zietquote:Op maandag 2 juni 2008 19:56 schreef Nembrionic het volgende:
Nee maar wellicht wel bij dezelfde hostingtoko. Alhoewel de plaatjes er pas net uitliggen en niet al 2 dagen.
quote:Op maandag 2 juni 2008 19:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
niet verder vertellen hoor maarre... allemaal bluf![]()
Die is meer van de cappucino...quote:Op maandag 2 juni 2008 19:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zo zo...en wat vindt mw. MM daarvan?
Ik heb niets gezegd over damesquote:Op maandag 2 juni 2008 20:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die is meer van de cappucino...![]()
En ik zeker niet van de zwarte dames...
ohwquote:
quote:Ik ga gezellig op de bank zitten met Tinuviel, wachten tot de sushi er is![]()
Tot na de serverupgrade
Wat gaat er gebeuren?quote:
quote:De Examencommissie Geneeskunde heeft in mei 2008 kennis genomen van een fraudezaak waarin een student Geneeskunde bij het afleggen van een bloktentamen een samenvatting van het betreffende blok had meegenomen in de tentamenzaal.
De commissie acht deze handelwijze in strijd met de geldende afspraken binnen het examenreglement. De examencommissie heeft in haar vergadering van 20 mei 2008 hierover het volgende besloten:
1. De betreffende student zal voor de duur van drie maanden (onderwijsperiode 10, 11 en 12) worden uitgesloten van deelname aan alle tentamenactiviteiten binnen het UMC St Radboud; tentamens eventueel elders afgelegd in deze periode kunnen daarbij niet gelden als vrij c.q. vervangend keuzeonderwijs.
2. Het betreffende bloktentamen waarmee fraude is gepleegd zal moeten worden herhaald.
3. Het dossier van student zal, ter advisering van de Examencommissie ter kennis worden gesteld aan de Commissie Professioneel Gedrag.
Haha, dat mag ik hopen van niet. Er zijn natuurlijk mensen die vroeg in de zaal zijn en nog snel hun schrift doorlezen. Als je tas tijdens het tentamen dicht is, is er geen probleem.quote:Op maandag 2 juni 2008 22:44 schreef Etcetera het volgende:
en dat geldt dus ook voor de zaal? zelfs als het in je tas zit?
damn
Het lijkt me best eng in het begin maar dat maakt het juist leuk denk ik.quote:Op maandag 2 juni 2008 23:09 schreef wyccie het volgende:
Goed uitzicht.
Ik wil ooit nog eens in een Microlight (of Ultralight) zitten, lijkt me zo mooi. Beetje eng ook.![]()
[ afbeelding ]
Met een beetje mazzel heb je dan meteen ook straalaandrijving...quote:Op maandag 2 juni 2008 23:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je bent in de lucht en je hebt een regenboog. Wat wil je nog meer?
dat er niemand onder me vliegt/loopt/rijdt/is als dát neerkomtquote:Op maandag 2 juni 2008 23:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je bent in de lucht en je hebt een regenboog. Wat wil je nog meer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |