ik had keihard misbruik van je gemaakt!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 11:09 schreef Koskettimet het volgende:
Dronken ben ik nauwelijks, vaak alleen maar aangeschoten. Als ik aangeschoten ben, dan ben ik botergeil, knuffelig, optimist tot op het bot, jolig en ik vind het allemaal wel best wat er om me heen gebeurt behalve als iemand zomaar aan me zit
Als ik dronken ben, dan ben ik suf, stil en moe
met je e-penis kan allesquote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:23 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik had keihard misbruik van je gemaakt!
rtsegfdsg dsfgs dgf sgf gfsf ?quote:Op maandag 2 juni 2008 19:26 schreef G3rtjuh het volgende:
Dronken ben je pas als je niet meer weet wat je doet, denkt of zegt.
Ik word alleen paranoïde van wiet. Van drank word ik vrijwel gedachteloos.quote:Op donderdag 5 juni 2008 00:05 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Godzijdank, ik ben niet de enige die paranoide is als ik drink
Dat had ik nou juist met paddo's.quote:Op woensdag 18 juni 2008 21:21 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Ik word alleen paranoïde van wiet. Van drank word ik vrijwel gedachteloos.
god, er bestaan filmpjes van afgelopen zondag waarop ik stomdronken benquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:02 schreef Qwea het volgende:ik was afgelopen zondag nog stomdronken. En ik kan je niet meer vertellen wat ik gedaan heb, want ik heb gaten in mn geheugen
Geloof me, in het begin is het grappig, maar zodra je echt lazurus bent is het alles behalve funny. Draaierig, totaal scheef lopen, lantarenpalen omhelsen, op bankjes inslaap vallen, in bed gaan liggen en denken dat het bed ronddraait, willen kotsen maar het niet kunnen, niet kunnen slapen, niet wakker kunnen zijn, niet kunnen eten, niet niet kunnen eten, niet kunnen lopen, niet kunnen zittenquote:Op woensdag 18 juni 2008 21:23 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dat had ik nou juist met paddo's.
Maar verder dan aangeschoten kom ik niet, toch eens proberen om echt straal lazerus te worden.
OmgwtfbbQ!1quote:Op woensdag 18 juni 2008 22:00 schreef Qwea het volgende:
god, er bestaan filmpjes van afgelopen zondag waarop ik stomdronken ben!
Ik wil het gewoon eens een keer meemaken, en dan het liefst nog dat iemand het opneemt op zo'n brak mobieltje.quote:Op woensdag 18 juni 2008 22:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Geloof me, in het begin is het grappig, maar zodra je echt lazurus bent is het alles behalve funny. Draaierig, totaal scheef lopen, lantarenpalen omhelsen, op bankjes inslaap vallen, in bed gaan liggen en denken dat het bed ronddraait, willen kotsen maar het niet kunnen, niet kunnen slapen, niet wakker kunnen zijn, niet kunnen eten, niet niet kunnen eten, niet kunnen lopen, niet kunnen zitten
en de volgende ochtend, man o man o man
AAH ik lich hier echt op de grond van het jankenquote:Op donderdag 5 juni 2008 21:31 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Een vriend van me reed met zijn dronken hasses tegen een winkelpui aan, en brak zijn stuur af. Hij stuurloos (!!) naar huis gefietst, en de volgende dag kon hij nog geen 2 meter op diezelfde fiets zonder stuur rijden
Kennelijk gaat niet alles je minder goed af met een goede partij alcohol in de bott'n
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |