Oh ja, ik was vergeten dat hier allemaal nihilisten rondhangen die niet van een klein literair kunstwerkje kunnen genieten zonder plaatjes om het "leuk" te houdenquote:Op maandag 2 juni 2008 20:06 schreef Symer het volgende:
[..]
Wolf heeft em beter uitgevoerd. Simpel, beknopt en een grappig maar toepasselijk plaatje erbij is altijd leuk.
7,5 voor originaliteit, maar rolf krijgt een 8.
Ze zijn in het geheim samen teruggekomen. Ze hebben niet een verhuiskaart naar het eiland gestuurd ofzo. Iedereen van de O 6 liegt een verhaal aan elkaar wat Walt op tv moet hebben gezien. Walt is gewoon een sukkel!quote:Op maandag 2 juni 2008 19:59 schreef Symer het volgende:
[..]
Idd, waarschijnlijk houdt z'n oma hem zelfs ondergedoken tegen media-aandacht.
Boekenquote:Op maandag 2 juni 2008 20:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Oh ja, ik was vergeten dat hier allemaal nihilisten rondhangen die niet van een klein literair kunstwerkje kunnen genieten zonder plaatjes om het "leuk" te houdenVan die lui die eerst de film kijken en dan pas het boek lezen
![]()
![]()
!
Ik had het niet over de Lost boeken!quote:Op maandag 2 juni 2008 20:20 schreef Symer het volgende:
[..]
Boeken![]()
Lost de serie is vele malen beter dan de bijbehorende epistels, geef toe.
Ik wel! Niet alles draait om Zhenar FYIquote:
Ik heb ooit in een topic gepost waar ook iemand postte die een neger beweerde te zijn!quote:Op maandag 2 juni 2008 22:00 schreef Evil_Jur het volgende:
Je zou bijna denken dat de fok!kers nog nooit een neger hebben gezien...
Nog genoeg mysteries om het even vol te houden. Zo hebben we het nog helemaal niet over de hiëroglyfen in de ijsgrot gehad.quote:Op maandag 2 juni 2008 22:03 schreef Xurk het volgende:
Wow, alwéér een nieuw topic? Hoe lang zou dit volgehouden worden totdat het bijna doodbloedt? Of gaan we lekker op dit tempo door tot januari?
quote:Op maandag 2 juni 2008 20:06 schreef Symer het volgende:
Wolf heeft em beter uitgevoerd. Simpel, beknopt en een grappig maar toepasselijk plaatje erbij is altijd leuk.
7,5 voor originaliteit, maar rolf krijgt een 8.
Hoe Jack wakker werd in de jungle doet idd denken aan Ben na de tijdreis. Maar dan had Jack toch moeten weten dat de grot in zou storten? En dat de bloedtransfusie met Boone zinloos was? Enz, enz.quote:Op maandag 2 juni 2008 22:58 schreef G-Mart het volgende:
Van het weekend voor de zoveelste keer maar het begin van seizoen 1 opnieuw bekeken, stuk of zes afleveringen. De reden was dat een vriend van me hier logeerde en hij kent Lost niet echt, los van 'dat het bekend is'.
Anyhow, hij heeft dus wel een frisse blik op Lost, en tijdens de zesde aflevering zegt hij "ja, die Jack en die Locke gedragen zich vreemd, net alsof ze telkens exact weten wat ze moeten doen, alsof ze dit al eerder hebben meegemaakt".
Vond ik wel opvallend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij had Harold Perrineau gelijk toen hij zei dat de makers racisten warenquote:Op maandag 2 juni 2008 19:55 schreef Symer het volgende:
Omdat een discussie over Walts fysieke karakteristieken zonder plaatje natuurlijk geen waardige discussie is over de fysieke karakteristieken van Walt is hier een plaatje van Walt, met zijn fysieke karakteristieken:
[ afbeelding ]
Lippen idd
Straks ga je nog zeggen dat Hitler een nare meneer wasquote:Op dinsdag 3 juni 2008 00:00 schreef -Mo- het volgende:
ManDELLLLLLAAAAA.
Nelson Mandela wordt alom gerespecteerd voor zijn karakter en zijn bijdragen worden altijd zeer op prijs gesteld. Naast dat hij de nobelprijs voor de vrede in ontvangst heeft genomen wordt hij gezien als de spirituele opvolger van Gandhi.quote:Op maandag 2 juni 2008 23:53 schreef Merkie het volgende:
[..]
Kudos van Symer kan je vergelijken met kudos van Nelson Mandela, dus wees er maar niet zo trots op [ afbeelding ].
Waar ik het meest nieuwsgierig naar ben is wat volgend seizoen het heden zal zijn.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:00 schreef BobbyJames het volgende:
De opzet naar het volgende seizoen is zeker goed gelukt en er is ook nog echt wat van te maken.
Heb er zin in!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |