quote:Op maandag 2 juni 2008 19:49 schreef DGKDennis het volgende:
[..]
Ze zit volop zwanger thuis. We hadden geen zin in al die vragen, stres is alleen maar slecht voor de baby.
Ook dat is waar!quote:Op maandag 2 juni 2008 20:17 schreef DGKDennis het volgende:
Noekje en ik hebben al eens in 1 bed gelegen
quote:Op maandag 2 juni 2008 21:50 schreef beequeen het volgende:
Gelukkig slapen ze al......
[ afbeelding ]
idd even rustig kunnen etenquote:Op maandag 2 juni 2008 21:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Gaat het weer een beetje [ afbeelding ]
Zou Ziet nog langskomen met snoepjes? Ik val bijna van mijn stoel door de hitte.quote:
Wie ziet niet ziet ziet ziet nietquote:Op maandag 2 juni 2008 21:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zou Ziet nog langskomen met snoepjes? Ik val bijna van mijn stoel door de hitte.
IJS.........hallootjes, ik vroeg om van die gekleurde snoepjes.quote:
Kun je hem even brengen?quote:
jij zit nog in een busje?quote:Op maandag 2 juni 2008 21:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
Het bezoek kan zo binnen komen. Het feestje kan beginnen![]()
Hebben ze daar ook een douche met mozaiektegeltjes![]()
Deelt het bed met Noekjequote:Op maandag 2 juni 2008 21:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
IJS.........hallootjes, ik vroeg om van die gekleurde snoepjes?
En waar blijft Huub?
quote:Op maandag 2 juni 2008 21:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej
Huub?quote:
Wat vreemd, ze zou zich toch Claire Recourt-van Ballegooy gaan noemen?quote:Op maandag 2 juni 2008 22:00 schreef Lady-night het volgende:
Claire
http://enjoymedia.nl/index.php?pagina=claire_nieuws
quote:Op maandag 2 juni 2008 22:00 schreef Ziet het volgende:
[..]
tssk
ondankbaar wicht
je weet nog niet eens wat ik erdoorheen heb gedaan!
Je zal maar moeten poepen. Daar geeft Fok je iig alle tijd voorquote:Op maandag 2 juni 2008 22:01 schreef HiDiHo het volgende:
Gelukkig is deze niet afhankelijk van Fok!![]()
[ afbeelding ]
Vaagquote:Op maandag 2 juni 2008 22:08 schreef kissa het volgende:
@ HiDiHo, ik kan alle 4 streams nu wel bekijken
Lekker toch?! Je zit iig droog en in de kooi van...quote:Op maandag 2 juni 2008 22:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, in een busje met een douche met mozaiektegels
quote:Op maandag 2 juni 2008 22:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Lekker toch?! Je zit iig droog en in de kooi van...
Neehee, ik wil Huub en Claire met een grote kinderschare. Ik vind ze lief samen!quote:
Ja! Dat hoop ik ook, dat hij eerst hier komt bij zijn trouwe vriendenquote:Op maandag 2 juni 2008 22:16 schreef yvonne het volgende:
terugvindpoststeldatHuubdeweghiernaartoevind.
Dan zal ik maar maken dat ik wegkomquote:Op maandag 2 juni 2008 22:21 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja! Dat hoop ik ook, dat hij eerst hier komt bij zijn trouwe vrienden
Ikke ookquote:Op maandag 2 juni 2008 22:20 schreef noekje het volgende:
[..]
Neehee, ik wil Huub en Claire met een grote kinderschare. Ik vind ze lief samen!
Welnee Ruud, waarom? Huub is wel gewend aan tegengeluid hoorquote:Op maandag 2 juni 2008 22:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan zal ik maar maken dat ik wegkom![]()
Wat moeten die minkukels daar nu weerquote:Op maandag 2 juni 2008 22:23 schreef Lady-night het volgende:
Brian en Amanda bij een boksgala...
Je ziet ze vanaf 2:34 op de achtergrond zitten..
En rond 2:49 komen ze ook aan het woord!!!
http://www.tmf.nl/video/17401/highlights/0
Uiterst charmant, schitterende carrière.quote:Op maandag 2 juni 2008 21:59 schreef Lady-night het volgende:
Brian en Amanda....optreden zie die billen van Amanda....
http://pictures.tdf-berlikum.nl/Club_TDF/31%20Mei%202008%20-%20Brian%20&%20Amanda/index.html
quote:Op maandag 2 juni 2008 22:27 schreef Ziet het volgende:
ruud: huub loves nena, dus je hoeft denk ik niet weg
super!quote:Op maandag 2 juni 2008 22:23 schreef Lady-night het volgende:
Aan de billen van Amanda te zien is Brian ook weer lekker bezig geweestquote:Op maandag 2 juni 2008 22:23 schreef Lady-night het volgende:
Nou zeg! Ze zien er flink rood uit, beetje spanking misschien?quote:Op maandag 2 juni 2008 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Aan de billen van Amanda te zien is Brian ook weer lekker bezig geweest![]()
[ afbeelding ]
Oh, leuk juist!quote:Op maandag 2 juni 2008 19:04 schreef petraa het volgende:
Ik kan Huub nergens vinden! Tvptje.
What to do, What to do, Ik moet zo naar hondentraining om 8 uur en volgens de buienradar barst dan het onweer hier los!
Dames in de dop "lijken" nog iets te leren van hun aanwezigheid in een TV-programma.quote:Op maandag 2 juni 2008 22:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Uiterst charmant, schitterende carrière.
Kan ze niet beter gaan fierljejeppen ( oid) of gondolier worden in Venetië?
Anders ik straks wel, ik word nl. schijtziek van dit trage gedoequote:
quote:Op maandag 2 juni 2008 22:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dames in de dop "lijken" nog iets te leren van hun aanwezigheid in een TV-programma.
Amanda (Lieke trouwens ook) heeft het helemaal door, Ga aan een paal hangen en stel je doos ten toon aan het volk, dan kom je er wel![]()
Snap er niks van, hier is het razendsnel. een keer knipperen met mijn ogen en F5 is klaarquote:Op maandag 2 juni 2008 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Anders ik straks wel, ik word nl. schijtziek van dit trage gedoe
Toch geen zeepkistje en knikkende knieën hè?quote:Op maandag 2 juni 2008 22:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Snap er niks van, hier is het razendsnel. een keer knipperen met mijn ogen en F5 is klaar
Dat was ook een hele goeie dagquote:
quote:Op maandag 2 juni 2008 22:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Toch geen zeepkistje en knikkende knieën hè?
Wat is het verschil tussen Natasia en een trampoline? Op een trampoline moet je je schoenen uitdoen...quote:
Geen last vanquote:Op maandag 2 juni 2008 23:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, refreshen of antwoorden kost zeker wel een halve minuut.
Het lijkt me vrij normaal om even te blijven hangen om een eventuele reactie nog even te zien.quote:Op maandag 2 juni 2008 23:13 schreef Lady-night het volgende:
Nena...
http://media.putfile.com/Voor-Brian-en-Nena
Ik dacht je blij te maken......mooi is ze he\?quote:Op maandag 2 juni 2008 23:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het lijkt me vrij normaal om even te blijven hangen om een eventuele reactie nog even te zien.
Maar waarom doe je me dit aan
Die Nena was toch eigenlijk ook een hartstikke leuke meid !quote:Op maandag 2 juni 2008 23:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het lijkt me vrij normaal om even te blijven hangen om een eventuele reactie nog even te zien.
Maar waarom doe je me dit aan
Dan vind ik je toch wel liefquote:Op maandag 2 juni 2008 23:24 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Ik dacht je blij te maken......mooi is ze he\?
Niet zo preuts hoorquote:Op maandag 2 juni 2008 23:38 schreef Gert het volgende:
Kee Kaboutâh, kom d'r maar in.![]()
Nee niet dáar in.
Zo te zien "the last mohikans" HiDiHo, maar dat zal wel nietquote:
Dag Ruudquote:Op maandag 2 juni 2008 23:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zo te zien "the last mohikans" HiDiHo, maar dat zal wel niet![]()
Striems off en kompjoeter ook
In een paal?quote:Op maandag 2 juni 2008 23:46 schreef Ziet het volgende:
er hangt er eentje oefeningen te doen in de shuttle
Je blijft van Gert af!quote:Op maandag 2 juni 2008 23:51 schreef DGKDennis het volgende:
Iemand intresse om een nachtje bij mij in bed te klote?
Nadia is volop zwanger en dus geen sex.
Ik ben een beetje sexueel gefrustreerd
Mmmm even nadenken.....nee dankje, sorryquote:Op maandag 2 juni 2008 23:51 schreef DGKDennis het volgende:
Iemand intresse om een nachtje bij mij in bed te klote?
Nadia is volop zwanger en dus geen sex.
Ik ben een beetje sexueel gefrustreerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |