Klopt, is dit een onrealistisch bedrag?quote:Op maandag 2 juni 2008 17:40 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik denk persoonlijk dat je genaaid wordt. Bij een dealer gebracht zeker?
Mag ik nog een gokje wagen? VW-dealer?quote:
Daar kan ik een heel gevat antwoord op geven. Echter, dit laat ik. Omdat het kan!quote:Op maandag 2 juni 2008 17:47 schreef Teunebeun het volgende:
Mijn moeder had toen der tijd een rekening van 3700 gulden binnen gekregen voor een beurt.![]()
Kwam ze later de directeur tegen, deze maakte van de 3700 gulden 850 gulden. Hoe dit kan vraag ik me nog steeds af
Ford Ka, uit 98'quote:Op maandag 2 juni 2008 17:45 schreef Wokkel het volgende:
Wat voor auto / bouwjaar praten we eigenlijk over?
Tja, het probleem is dat ik hem morgen ga ophalen omdat ze klaar zijn (waarschijnlijk) met repareren. Wat ik wel weet is dat genoemde punten inderdaad slecht waren. De vering was redelijk aan vervanging toe, net als de remmen die behoorlijk slecht functioneerden. Dus al met al, geloof ik wel dat die dingen aan vervanging toe waren, alleen niet gedach dat mij dit 1050 zou gaan kosten. De volgende keer ga ik wel naar een Bovag garage, ik heb mijn leergeld bij deze wel betaald.quote:Op maandag 2 juni 2008 17:47 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Mag ik nog een gokje wagen? VW-dealer?
En ja, dit is redelijk onrealistisch. Ik zou een beetje rondvragen, en bijvoorbeeld eens bij een BOVAG garage eens gaan vragen. het zal je best een paar 100 Euri kosten, maar 1000+ is een beetje overdreven.
Je kunt ook gewoon naar een APK-station rijden. Als ie afgekeurd wordt hoef je (in ieder geval bij de keurstations die ik ken) niet te betalen, maar weet je wél meteen wat er mis is en wat er gemaakt moet worden (normaal gesproken ga je daarna wel terug naar dat APK-station nadat de auto is gemaakt, maar het is niet verplicht, alleen netjes).quote:Op maandag 2 juni 2008 19:44 schreef LENUS het volgende:
[..]
Tja, het probleem is dat ik hem morgen ga ophalen omdat ze klaar zijn (waarschijnlijk) met repareren. Wat ik wel weet is dat genoemde punten inderdaad slecht waren. De vering was redelijk aan vervanging toe, net als de remmen die behoorlijk slecht functioneerden. Dus al met al, geloof ik wel dat die dingen aan vervanging toe waren, alleen niet gedach dat mij dit 1050 zou gaan kosten. De volgende keer ga ik wel naar een Bovag garage, ik heb mijn leergeld bij deze wel betaald.
Komt ook geen Ka meer in huize LENUSquote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:44 schreef Noway666 het volgende:
Ford Ka is ook een rampen ding eerste klas. Menig Ka heeft verrotte dwarsbalken en idemditto voor de dorpels.
Slecht ijzer maar ook vooral bezuinigen op het tectiel onder op de bodem, zeker bij de '98 en 99 modellen de eerste serie als ik me niet vergis.
Ok, maar er tikt wel een tijdbom van 12 maanden in de auto. Over 12 maanden is hij niks meer waard. Dus wat is handig, in het begin al inruilen of nog even wachten?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:46 schreef MrDrako het volgende:
je kan nu altijd kijken, aangezien er veel is gerepareerd kun je er misschien meer voor krijgen.
Als je niks tegenkomt hoef je de auto natuurlijk nog niet weg te doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |