Daarvoor mogen ze hem helemaal niet innemen, of ben je vaker voor hetzelfde bekeurd geweest?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 08:42 schreef centenbakkie het volgende:
omdat ik teveel herrie maak
gisteren technisch onderzoek
brommer kenteken ingevorderd omdat ik 104 decibel maak ipv van het max 102
en meneertje technische dienst heeft vertelt dat mijn voorvork niet deugt omdat mn wiel op en neer gaat tijdens remmen![]()
wat mn brommer dus helemaal niet doet
ja alleen als je met 60 over klinkers e.d rijd en je voorrem laat blokkeren
komop man dat ding is 28 jaar oud dat is niet te vergelijke met scooters en brommers van nu
neequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:22 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
Daarvoor mogen ze hem helemaal niet innemen, of ben je vaker voor hetzelfde bekeurd geweest?
pwndquote:Op dinsdag 2 september 2008 16:02 schreef dikkekaas het volgende:
Godverdomme. Een of andere bejaarde klootzak rijdt me een paar uur geleden aan. Net m'n hele Puch gecheckt en onderdelen vervangen, alles perfect afgesteld, reed perfect, komt er een of andere oetlul aan die z'n ogen in z'n kont heeft waardoor mijn Puch nu total loss is
pic van puch voor afstellen voor ongeluk en na ongeluk?quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:02 schreef dikkekaas het volgende:
Godverdomme. Een of andere bejaarde klootzak rijdt me een paar uur geleden aan. Net m'n hele Puch gecheckt en onderdelen vervangen, alles perfect afgesteld, reed perfect, komt er een of andere oetlul aan die z'n ogen in z'n kont heeft waardoor mijn Puch nu total loss is
Zou hij dood zijn?quote:laatste bezoek: 38 dagen geleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |