Nee, hij schijt echt zeven kleuren van angst door deze geweldig stoere tirade op een internetforum.quote:Op maandag 2 juni 2008 16:25 schreef Ziggahmastah het volgende:
next time ben je vast niet meer zo stoer met je pauperhelmpie op je knar...
ik zei toch dat het zou opluchtenquote:Op maandag 2 juni 2008 16:27 schreef Jordy-B het volgende:
Zou hij op Fok! zitten?
[..]
Nee, hij schijt echt zeven kleuren van angst door deze geweldig stoere tirade op een internetforum.
Tel de doodsverwensingenquote:Op maandag 2 juni 2008 16:25 schreef Ziggahmastah het volgende:
wil de scooterlozer die mij vanmiddag bijna van me fiets afreed effe lekker snel dood gaan?
next time ben je vast niet meer zo stoer met je pauperhelmpie op je knar...
met je kom maar kom maar...... zielig figuur.... t is dat is haast had om bij mijn afspraak te komen anders kon je die teringscooter van de grond in duizend stukjes oprapen fokkin mongool....
laf hoor met je helm op gaan schelden.... show your face motherfucker... dan had je een paar tikken op die bolle kop van je gekregen.... achterlijke idioot.....
ik kom je nog wel eens tegen dan geef ik eens een duwtje tegen je stuur als je 40km/h rijd..... of ik pleur een stok door je voorwiel ga je vliegles leren stuk tuig dat je d'r bent.........
next time mannetje.... next time....................................
![]()
(zo dat lucht ff op)
lekker hè, die adrenaline in je benen als iemand in de fout gaat èn een grote bek heeft (hoewel dat in sommige gevallen hetzelfde is).quote:Op maandag 2 juni 2008 16:30 schreef Ziggahmastah het volgende:
[..]
ik zei toch dat het zou opluchten
leer eens LEZEN !!!quote:Op maandag 2 juni 2008 16:35 schreef Godlike02 het volgende:
Altijd een grote bek op internet en in het echt heb je opeens haast.![]()
Had je een afspraak met FOK! om een topic te openen?
quote:80CC'er ouwe!
quote:
quote:Op maandag 2 juni 2008 16:25 schreef Ziggahmastah het volgende:
.... t is dat is haast had om bij mijn afspraak te komen
Dat dus.quote:Op maandag 2 juni 2008 16:35 schreef Godlike02 het volgende:
Altijd een grote bek op internet en in het echt heb je opeens haast.![]()
Had je een afspraak met FOK! om een topic te openen?
quote:
Nee, natuurlijk niet.quote:Op maandag 2 juni 2008 16:26 schreef Copycat het volgende:
Scooterlozer, dat is iemand die zijn scooter loost?
De vergrotende trap van "scooterloos". Dat je zeg maar ook niet eens meer een sleutelhanger van een scooter hebt. Denk ik.quote:Op maandag 2 juni 2008 16:26 schreef Copycat het volgende:
Scooterlozer, dat is iemand die zijn scooter loost?
Leer jij dan eerst eens SPELLEN !!!quote:
Heb je de OP en TT überhaupt gelezen?quote:Op maandag 2 juni 2008 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat doet hij verkeerd dan volgens jou?
En Engels.quote:Op maandag 2 juni 200816:31 schreef Ulreazj het volgende:
En terwijl hij dood gaat, leer jij Nederlands.
Bijnaquote:Op maandag 2 juni 2008 16:25 schreef Ziggahmastah het volgende:
wil de scooterlozer die mij vanmiddag bijna van me fiets afreed effe lekker snel dood gaan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |